Ja sitten on vielä nämä yksinhuoltaja sossumammat
Yksinhuoltaja emännät ovat kaikista pahimpia sossunkassalla kävijöitä. VAATIVAT itselleen kaiken maailman tuet, koska elämä on niin vaikeaa ...jne.... Nämä ovat juuri niitä yhteiskunnan elättejä, jotka eivät yhtään tee mitään sen eteen että etsisivät töitä.
Nämä ihmiset pitäisi pakottaa työhön kuin työhön. Jonnekin pikaruokalaan vaikka töihin. Lapsilisiä ja muita tukia pitäisi antaa maksimissaan 2-3 kk. Inhottavia ihmisiä ja minun verorahani menevät näiden ihmisten tukemiseen.
Suurin syy miksi he ovat yksinhuoltajia on se, että miehet eivät jaksaneet heitä katsoa. Eli omaa syytä on yksinhuoltajuus. Työhön se roskasakki white thrash ihmiset.
Kommentit (23)
Oon yh ja elän sosiaalituilla, kaikenlisäksi lapsi on päivähoidossa ja olen itse kotona. Mulla on ollut vakavia mielenterveys- ja päihdeongelmia, mutta oon selvinnyt niistä. Lapseni isä on narkomaani ja henkisesti äärimmäisen väkivaltainen. Elämäntilanteemme on hyvin rankka tällä hetkellä. Oon kyllä kiitollinen kaikesta avusta jota oon yhteiskunnalta saanut, ja jota perheemme saa vieläkin.
Olen edellisen kanssa saamaa mieltä, elämäntilanteet voi muuttua ja samoin ihmiset. Nainen kantaa yksin vastuun perheestä ja mies ei halua tehdä mitään kuin valittaa, Ei nämä vaikeudet yksin vaan naisista johdu, kyllä miehetkin osaa kortensa kiitettävästi kekoon kantaa, Miehen ylpeys ei vaan kaikilla tätä kestä ja osasta heistä alkaa tulla näitä tosi olevinaan sivistyneitä ja ilmapiirin myrkyttäjiä.
Miehet...kasvakaa aikuisiksi ja aloittakaa ottamaan vastuu itsestänne ja lapsistanne sitten lakkautetaan kaikki tuet.
Kiinnostaa mikä on aloittajan tehnyt tuollaiseksi ihmiseksi josta hohkaa pahuus.
Jokaisen elämäntilanne voi muuttua ja huomaakin olevansa yh ihan tahtomattaan. Mies voi lähteä tai kuolla ja aloittajastakin voi tulla yh joka tarvitsee tukea ja apua yhteiskunnalta ja nimenomaan sossusta.
Ydinperheessäkin voi olla pahoinvointia, lapset kasvaa ja tarvitsee sossun apua tai muita yhteiskunnan tukitoimia. Terapiaa tms.
Aloittaja vaikuttaa niin pahalta ihmiseltä että myrkyttää lähipiirinsä.