Gloria palkitsi eilen Suomen tyyliblogien kerman!
Kommentit (189)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 00:47"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 13:23"]
^no ei mua sen enempää närästä kuin suakaan mun närästys :) ei se vissiin sitten ole kaikille selvää, musta vaan on kummallista että joku kuvittelisi että suomalaiset bloggaajapiirit olisi jotenkin suuret ja täynnä glamouria. haloo. piirit kuin piirit, aina ne on pienet koska suomi on pieni maa.
[/quote]
Bloggaajapiirit ovat aika isot, pelkästään blogilistalla yli 50 000 blogia, mutta tämä ensitanssijoiden joukko piirileikissä on pieni. Ei sillä, että kaikki noihin piireihin välttämättä haikailisivat, mutta edustaa kuitenkin aika pientä siivua blogimaailmasta nämä tyyli- ja lifestyleblogit ylipäätään. Se tuppaa unohtumaan, kun keskustelupalstoja seurailee.
[/quote]
No ei KAIKKI blogilistalla olevat blogit ja niiden pitäjät mihinkään "blogipiireihin" kuulu! :D
Blogilistallehan saa lisätä blogin mitä pitää tai lukee ja se on ihan saman onko sillä 1 vai 10 000 lukijaa. Pienilläkin tietyn aihepiirin tai ihan omasta elämästä kertovilla blogeilla on toki omat lukijapiirinsä, mutta ei ne minusta kuulu tähän keskusteluun!
Ja jos lukee blogeja laidasta laitaan, kuten minä, tietää, että myös esim. politiikka-, yhteiskunta- ja tiedeaiheista bloggaavilla on omat piirinsä ja toive, että menestyneemmät bloggaajat suosittelevat omaa blogia, joten ei tyyli/lifestylebloggaajat ole poikkeus. Jälkimmäisillä on tosin suurempi mahdollisuus tuotelahjoihin, mainosdiileihin yms. kun taas ensimmäiset haluavat tulla huomioiduiksi enemmänkin fiksuina tyyppeinä.
Hih, ai kauhee. Mut mua huvittaa ajatus, että av-mammat laitettais huikeine asuineen jonnekkin gaalaan.
Sori.
Teri Niitin blogi Ilta-Sanomien sivuilla:
"Olin viime viikon perjantaina tyylituomaristossa Gloria Blog awards -gaalassa, jossa palkittiin Suomen parhaat blogit. Juhlapukeutuneita naisia oli satoja.
Tilaisuuden pukukoodi oli cocktail, jota olikin noudatettu varsin hyvin. Kauniita polvimittaisia mekkoja, näyttäviä pukukoruja ja korkeita korkoja.
Tai ei edes niin korkeita. Kenkiä oli pitkin lattioita potkittuna käsilaukkujen viereen, kun jalkoihin alkoi sattua. Siinä omistaja vieressä pelkissä sukkahousuissa paljain jaloin gaalassa. Huh huh. Juhlakausi on alussa.
Ostakaa naiset kunnolliset korkkarit, joilla jaksatte seistä koko illan.
Kokeilkaa niitä kotonanne saman pituisen ajan kuin tuleva juhlatilaisuutenne kestää. Tai edes vaihtoballerinat mukaan."
http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288618365781.html
Huhhuh, ihan oikeasti... Kerran olen juhlista lähtenyt kesken pois sen vuoksi, että väsytti ja en millään enää jaksanut seistä korkkareillani. Mutta tuolloinkaan ei olisi tullut edes mieleen ottaa kenkiä pois... Muuten jos on hiukan epävarma olo kengistä, otan mukaani vaihtokengät. Todellisia "tyyli"bloggareita tosiaan ollut tuolla!
Kaipais tuo tyyppi itsekin kyllä tyylivinkkejä.
Mut eikö siellä nyt ollut mitään istumapaikkoja?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 11:14"]
Teri Niitin blogi Ilta-Sanomien sivuilla:
"Olin viime viikon perjantaina tyylituomaristossa Gloria Blog awards -gaalassa, jossa palkittiin Suomen parhaat blogit. Juhlapukeutuneita naisia oli satoja.
Tilaisuuden pukukoodi oli cocktail, jota olikin noudatettu varsin hyvin. Kauniita polvimittaisia mekkoja, näyttäviä pukukoruja ja korkeita korkoja.
Tai ei edes niin korkeita. Kenkiä oli pitkin lattioita potkittuna käsilaukkujen viereen, kun jalkoihin alkoi sattua. Siinä omistaja vieressä pelkissä sukkahousuissa paljain jaloin gaalassa. Huh huh. Juhlakausi on alussa.
Ostakaa naiset kunnolliset korkkarit, joilla jaksatte seistä koko illan.
Kokeilkaa niitä kotonanne saman pituisen ajan kuin tuleva juhlatilaisuutenne kestää. Tai edes vaihtoballerinat mukaan."
http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288618365781.html
Huhhuh, ihan oikeasti... Kerran olen juhlista lähtenyt kesken pois sen vuoksi, että väsytti ja en millään enää jaksanut seistä korkkareillani. Mutta tuolloinkaan ei olisi tullut edes mieleen ottaa kenkiä pois... Muuten jos on hiukan epävarma olo kengistä, otan mukaani vaihtokengät. Todellisia "tyyli"bloggareita tosiaan ollut tuolla!
[/quote]
Taitaa olla tyylibloggaajien kansainvälinen tapa ;) Juuri jonkin aikaa sitten luin amerikkalaisista muotibloggaajista, jotka seisoskelivat New Yorkin muotiviikoilla jonkin vaatemerkin cocktail-kutsuilla paljain jaloin, korkokengät kädessä.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 11:19"]
[/quote]
Se oli kai cocktail-tilaisuus, eli enimmäkseen oli niitä baaripöytiä, joiden vieressä seistään ja notkutaan. Mutta mitä tyylivinkkejä tuo mies mielestäsi kaipaisi, puku päällä ja kraka kaulassa?
En vaan ymmärrä. Jos tietää että on niin korkeat kengät, ettei jaksa niillä seistä, niin sitten vaan vaihtokengät mukaan.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 11:21"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 11:19"]
[/quote]
Se oli kai cocktail-tilaisuus, eli enimmäkseen oli niitä baaripöytiä, joiden vieressä seistään ja notkutaan. Mutta mitä tyylivinkkejä tuo mies mielestäsi kaipaisi, puku päällä ja kraka kaulassa?
[/quote]
Järkky kampaus. Näyttää joltain töyhtöhyypältä.
Tuo on kyllä aivan totta. Täytyy laittaa ne hienoimmat, korkeimmat korkkarit mutta ei kuitenkaan jaksa seistä niillä. Itse en edes ymmärrä miksei juhliin voi muka laittaa juhlavia balleriinoja, ainakin olisi mukavampi ja rennompi olo kuin lähteä väsyttämään itsensä. Tai sitten hommaa Redfootilta taitettavat kengät tai vastaavat jotka pussin kanssa mahtuvat hyvinkin pieneen tilaan. Vai olettivatko bloggaajat että istuvat jossain pöydässä koko ajan?
Itse olen jonkinmoinen kenkäfriikki, eli ymmärrän kyllä sen että on olemassa ihania kenkiä, jotka vaan on epäsopivia jalkaan tai muuten vaan hirveän epämukavia. Mutta silti niitä haluaisi käyttää. Itse ainakin säästän tällaiset kengät tilaisuuksiin, jossa tiedän takuuvarmasti että tulen istumaan suurimman osan ajasta (esim. teatteriin). Mä ymmärrän myös "näyttäytymiskengät", eli jos on jotkut megaihanat, mutta epämukavat kengät jotka kuitenkin on olennainen osa asua, niin sitten niiden kanssa saavutaan paikalle ja näyttäydytään (kuten esim. bloggaajat noissa kuvissa) ja pidetään niin kauan kuin jaksetaan. Ja sitten kun ei enää jakseta, kaivetaan laukusta mukavammat kengät loppuillaksi.
Tietenkin turhaa pönötystä on vältettävä, mutta kyllä tyylikäs ihminen mun mielestä kunnioittaa juhlatilaisuutta myös ulkomuodollaan ja siihen kuuluu se että kesken cocktail-tilaisuuden ei riisuta kenkiä! Eri asia sitten, jos kyseessä olisi ollut jotkut myöhään iltaan kestävät bileet, jossa meno tanssilattialla äityy villiksi, mutta ilmeisesti tämä oli kuitenkin vain parin tunnin cocktail-kekkerit.
Bängö näyttää TODELLA kauniilta! En ensin tunnistanut, piti selata kuvat uudestaan. ISOIN kysymys: Missä on Pipsa?!
Ei voi muuta sanoa, kuin että tavalliset suomalaiset naiset on rumia.
Suomen tyyliblogien taso on surrrkea, siis surrkea! Ja kaikki samat naamat vuosi toisensa jälkeen! Eikö nyt oikeasti löydy Suomesta tyylikkäitä tavallisia ihmisiä!
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 22:48"]
[/quote]
Sinäkin?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 22:48"]
[/quote]
Sinäkin?
[/quote]
Juu, menen ihan siihen samaan kastiin, ei tosiaan olla mitenkään katsottuna kauniita. Minkäs sille voi, kun rakennusaineet on melkein kaikilla samat. Suomalaiset miehet ei ole komeita ja naiset ovat rumia, ei niistä synny muuta.
Mä mietin kans että onko pukukoodina ollut musta, kun lähes kaikilla kokomusta asu?? Mua ei niinkään häirinnyt paljas pinta (kuten täällä mammoja näyttää häiritsevän), mutta miten kuolettavan TYLSIÄ asuja....Vain muutama oikeasti tyylikäs joukossa, jotka näyttää panostaneen asuun.
No tässä näkee bloggaajien oikean tyylin kun eivät itse ole kamerankuvaa säätämässä, herttinen sentään...
Mustaa, mustaa ja mustaa. Suomalaiset eivät selvästi uskalla käyttää enemmän värejä.
Tässäkö oli Suomen tyylikerma? Oliko pukukoodina pikkumusta? Minusta todella tylsiä pukuja tai sitten kuvat oli jotenkin latistanut kaikkien asut. En tiedä mitä odotin, mutta tuntuu, etten itse olisi mitenkään erottunut joukosta, joten lienen minäkin sitten aika tyylikäs. ;)
Tylsän näköistä sakkia ja vaatteet ......... no ei noissa ainakaan tyyliä ollut.