Ennustaja-harjoittelija paikalla taas
Hei,
Olen taas paikalla ja vastaan tulevaisuuteen liittyviin kysymyksiin, mm. ihmissuhteet, raha, terveys..
Vastaan siinä järjestyksessä kun teidän viestit tulee ja vastaan vain sen, mitä näen välähdyksinä ja aavistan.
Jos huomaat että minulla on moneen viestiin vastaamatta niin odota hetken aikaa ennen kun laitat oman viestisi, niin saan vastattua mahdollisimman monelle eikä tule kamalaa jonoa :)
Kommentit (80)
Saanko lapsen nykyisen kumppanini kanssa?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:24"]
mistä löydän töitä? tuntuu kuin kaikkialla olisi seinä vastassa, miksi näin?
[/quote]
Sinulle soitetaan ja saat työtarjouksen. Työ ei kuitenkaan ole pitkäaikainen. Sen jälkeen sinun tulee miettiä uusia keinoja saadaksesi töitä, kouluttautua lisää tai muuta. Näen että into on lopahtanut.
ap.
[/quote]
kiitos vastauksesta. into on todella lopahtanut ja suunta hukassa. olen juuri kouluttautunut, joten joudunko opiskella lisää? näetkö jotain tiettyä alaa, jolla työskentelen vielä joskus? miksi tieni on näin vaikea?
...minulla ja miehelläni 3 yhteistä vuotta takana. Tuleeko kotimme (omakotitalo) ostaminen itsellemme onnistumaan, menemmekö naimisiin, entä saammeko yhteisiä lapsia? Olemme yli 35v molemmat ja meillä on kaksi koiraa
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:32"]
Pääsenkö koskaan huumeaddiktiostani eroon?
Onko tämänhetkinen mieheni minulle "se oikea"?
[/quote]
En näe nyt kyllä mitään isompaa ja dramaattisempaa ongelmaa huumeiden tai muiden päihteiden suhteen tulevaisuudessasi. Tulet siis todennäköisesti selättämään ongelmasi hyvin, jos sinulla sellainen on. Tulet viettämään hyvän tulevaisuuden miehesi kanssa. En kuitenkaan näe suurta tunteiden räiskyntää, siispä on teidän tehtävänne miettiä tyytyäkö tähän.
ap.
[/quote]
Rakas ennustaja,
käytän päivittäin suonensisäisesti buprenorfiinia. Eikö se ole ongelma?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:56"]
Saanko koskaan tytärtä? Onko lapsilukuni nyt täynnä? Näetkö parisuhdettani? Meillä on hieman hankalat ajat menossa nyt. Entäpä työnäkymät. Nekin kun on ihan kurallaan tällä hetkellä.
Huoh
[/quote]
Näen tytön. Mutta näen myös että nykyinen parisuhteesi ei tule kantamaan. Mahdollisesti koet uuden rakkauden ja jossain vaiheessa saat myös tyttären, jota toivot. Työnäkymät näyttävät joidenkin vuosien päästä valoisammalta, mutta sinulla on tällä hetkellä paljon muuta ajateltavaa elämässäsi kuin työ. Keskity omaan hyvinvointiisi joka tapauksessa.
Ap.
[/quote]
Kiitos, aikamoisen pommin heitit. Mutta kaikkihan on mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:08"]
Hei,
Olen taas paikalla ja vastaan tulevaisuuteen liittyviin kysymyksiin, mm. ihmissuhteet, raha, terveys..
Vastaan siinä järjestyksessä kun teidän viestit tulee ja vastaan vain sen, mitä näen välähdyksinä ja aavistan.
Jos huomaat että minulla on moneen viestiin vastaamatta niin odota hetken aikaa ennen kun laitat oman viestisi, niin saan vastattua mahdollisimman monelle eikä tule kamalaa jonoa :)
[/quote]
Aavistan provoa, mutta kerro minulle ihan se mitä näet kun luet nämä rivit. Ihan mitä tahansa. Koska tiedän, että me olemme samaa. (ja tiedät, mitä se tarkoittaa)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:40"]
Olen isossa muutosvaiheessa ja mietin, pitääkö minun laittaa kaikki uusiksi vai vain jotain? Mutta mitä ja miten?
[/quote]
Näen että on tulossa paljon muutosta. Sitä tulee joka tapauksessa, suunnittelitpa laittavasi asioita uusiksi tai et. Lähde hyvällä mielellä kohti muutosta sillä se tuo parempaa. Näen uuden asuinseudun. Sinulla tulee elämääsi myös ikävä ihminen, josta on hakkiuduttava pian eroon.
Ap.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:32"]
Pääsenkö koskaan huumeaddiktiostani eroon?
Onko tämänhetkinen mieheni minulle "se oikea"?
[/quote]
En näe nyt kyllä mitään isompaa ja dramaattisempaa ongelmaa huumeiden tai muiden päihteiden suhteen tulevaisuudessasi. Tulet siis todennäköisesti selättämään ongelmasi hyvin, jos sinulla sellainen on. Tulet viettämään hyvän tulevaisuuden miehesi kanssa. En kuitenkaan näe suurta tunteiden räiskyntää, siispä on teidän tehtävänne miettiä tyytyäkö tähän.
ap.
[/quote]
Rakas ennustaja,
käytän päivittäin suonensisäisesti buprenorfiinia. Eikö se ole ongelma?
[/quote]
ennustajahan puhui tulevaisuudesta...
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:44"]
Seurustelen 11 vuotta vanhemman miehen kanssa. Voiko tästä tulla koskaan mitään oikeasti vakavaa?
[/quote]
Näen kyllä yhteisen tulevaisuuden, mutta ristiriitaisuuksia tulee olemaan. Jos teette työtä parisuhteenne eteen, se onnistuu. Miehellä on taipumusta ehkä alkoholin käyttöön, joka aiheuttaa riitaa.
Ap.
Pierettää. Uskallanko pieraista vai tuleeko varren kanssa?
Välähtääkö?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:46"]
Näetkö rakkautta elämänsä yksin kulkeneelle?
[/quote]
Näen että sinulla on jo elämässäsi joku, jota et ole huomannut ja olet huomaamattasi väistellytkin häntä. Kun näet hänet eri valossa ja annat hänelle mahdollisuuden, voi tienne yhdistyä hyvinkin.
Ap.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:50"]
Haluaako mies mennä naimisiin kanssani? Entä raskaus/lapset?
[/quote]
Näen että häitä tullaan juhlimaan. Muutatte melko rauhalliseen paikkaan ja lapsia näen kyllä kun jaksat odottaa.
Ap.
Hei! Olen töissä varmassa ja arkisessa toimistotyössä, joka ei kuitenkaan ole sisällöllisesti, eikä palkan kannalta suhteessa koulutukseeni ja kokemukseeni. Ajatuksissani siintää kuitenkin kouluttautuminen kokonaan uudelle alalle, jota kohtaan tunnen suurta mielenkiintoa ja innostusta ja joka on paljon luovempaa mitä nyt teen. Saanko rohkaisua vaihtaa alaa lähivuosina, vaikka suuret vaikutukset kotielämään ja talouteen pelottavatkin?Kiitos:)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:51"]
Näetkö saanko lähiaikoina lapsen vai saatanko olla jo nyt raskaana? Ja onko se kumpi tyttö vai poika?
[/quote]
Näen että pieni mutka tulee matkaan. Mutta saat kyllä lapsen, näin välähdyksenä kaksi juoksevaa lasta joilla ei ole paljon ikäeroa, tulee tunne pojista. Raskautta joudut odottamaan jonkun aikaa.
Ap.
Haluan lapsen, ja ihan kuin enkeli olisi kuiskannut, että olen vuoden kuluttua raskaana. Pitääkö se paikkaansa? Lapsi olisi ensimmäinen, ja minulle on sanottu että raskaaksi tulo ei ole helppoa.
Elämässäni on ihminen, josta välitän syvästi mutta jonka kanssa en tiedä mitä minun tulisi tehdä. Mikä on hänen roolinsa elämässäni?
Mitä opiskeluilleni tulee tapahtumaan?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:53"]
Hei!
Kiva, että olet paikalla jälleen.Saanko koskaan miestä johon on rakastunut? Kestääkö oma terveyteni? Entä saanko työn jota olen hakemassa ja jos saan niin kannattaako minun ottaa sitä vastan vai jatkaa vanhassa työssä?
[/quote]
Hei! Kiitos ja tutulle vaikutatkin. Näen että tulet seurustelemaan miehen kanssa jonka kanssa teillä on molemmilla voimakkaita molemminpuolisia tunteita ja se voi olla hyvinkin tämä mies sillä näen että hän tulee huomaamaan sinut kyllä. Terveyden suhteen tulee vaikeampi vaihe ja toipumisessa kestää, mutta kuntoudut ja näen että sinun kannattaa ehdottomasti ottaa vastaan työ jota tarjotaan.
Ap.
No voi perkele, nyt mulla tuli sitten paskat housuun. Korvaako vakuutus? Peseekö mies mun housut?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:53"]
Hei,
työpaikallani on eräs mies jota kohtaan tunnen hyvin voimakkaasti. Näetkö mitä hän tuntee minua kohtaan vai ajatteleeko ollenkaan?
[/quote]
Hän ei ole sinua kunnolla vielä huomannut. Sinun tulee olla nyt rohkea ja tehdä aloite, hän suhtautuu siihen kyllä myöntyväisesti ja ilahtuu. Hänellä kestää huomata sinut, mutta tunteenne tulevat molemminpuolisiksi kun käytät tilaisuuden joka sinulle tulee pian jutella hänen kanssaan.
Ap.
Lopetan vastailun nyt tähän, täytyy mennä. Kiitos taas hyvistä kysymyksistä ja enköhän tule taas tänne!
Saanko koskaan tytärtä? Onko lapsilukuni nyt täynnä? Näetkö parisuhdettani? Meillä on hieman hankalat ajat menossa nyt. Entäpä työnäkymät. Nekin kun on ihan kurallaan tällä hetkellä.
Huoh
[/quote]
Näen tytön. Mutta näen myös että nykyinen parisuhteesi ei tule kantamaan. Mahdollisesti koet uuden rakkauden ja jossain vaiheessa saat myös tyttären, jota toivot. Työnäkymät näyttävät joidenkin vuosien päästä valoisammalta, mutta sinulla on tällä hetkellä paljon muuta ajateltavaa elämässäsi kuin työ. Keskity omaan hyvinvointiisi joka tapauksessa.
Ap.