Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennustaja-harjoittelija paikalla taas

Vierailija
02.11.2013 |

Hei,

Olen taas paikalla ja vastaan tulevaisuuteen liittyviin kysymyksiin, mm. ihmissuhteet, raha, terveys..

Vastaan siinä järjestyksessä kun teidän viestit tulee ja vastaan vain sen, mitä näen välähdyksinä ja aavistan.

Jos huomaat että minulla on moneen viestiin vastaamatta niin odota hetken aikaa ennen kun laitat oman viestisi, niin saan vastattua mahdollisimman monelle eikä tule kamalaa jonoa :)

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän ensi vuonna Nätyyn ja Teakiin näyttelijäksi ja/tai dramaturgiksi. Tulenko pärjäämään kummassakaan pääsykokeissa?

Vierailija
22/80 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:17"]

rakastuuko kukaan mies ikinä minuun kunnolla niin ettei halua erota? ja vielä että oisko tällänen molemminpuolinen rakkaus mahdollista mulle.

[/quote]

Mies joka on tällä hetkellä mielessäsi kuuluu menneisyyteen, älä enää aseta hänelle toiveita romanttisessa mielessä. Löydät kyllä miehen, jonka kanssa näen molemminpuolista rakkautta. Sinulla on asioita, jotka sinun pitää käsitellä ja selvittää itsesi kanssa jotta suhteesta tulee tasapainoinen.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsenkö koskaan huumeaddiktiostani eroon?
Onko tämänhetkinen mieheni minulle "se oikea"?

Vierailija
24/80 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:18"]

Onko pian syntyvä vauvani tyttö vai poika? Mitä teen tulevaisuudessa työkseni?

[/quote]

Näen sinulle tytön ja pojan. Näen heidät melko saman ikäisinä, mutta minulla on tunne että tuleva lapsesi on tyttö. Tulet olemaan pitkään työssä, joka ei aivan vastaa toiveitasi, kuin jonkunlaista myyntityötä. Vuosien päästä saat kuitenkin työn, joka on sinulle oikeanlainen.

Vierailija
25/80 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:22"]

Tuntuu masentavalta. Näetkö mitään?

[/quote]

Aika tylsistyneessä ja masentuneessa mielialassa olet. Ystävien seura piristää ja tapaat ystävien kautta myös merkittävän henkilön elämässäsi.

ap.

Vierailija
26/80 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko koskaan tytärtä? Onko lapsilukuni nyt täynnä? Näetkö parisuhdettani? Meillä on hieman hankalat ajat menossa nyt. Entäpä työnäkymät. Nekin kun on ihan kurallaan tällä hetkellä. 

Huoh

Vierailija
27/80 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:24"]

mistä löydän töitä? tuntuu kuin kaikkialla olisi seinä vastassa, miksi näin?

[/quote]

Sinulle soitetaan ja saat työtarjouksen. Työ ei kuitenkaan ole pitkäaikainen. Sen jälkeen sinun tulee miettiä uusia keinoja saadaksesi töitä, kouluttautua lisää tai muuta. Näen että into on lopahtanut.

ap.

Vierailija
28/80 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isossa muutosvaiheessa ja mietin, pitääkö minun laittaa kaikki uusiksi vai vain jotain? Mutta mitä ja miten?

Vierailija
29/80 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:24"]

Pääsenkö koskaan opiskelemaan haaveammattiini? Mitä näet parisuhteeseeni liittyen? Onko vanhempieni vanhuskoiralla vielä paljon aikaa jäljellä?
Suurkiitokset jo etukäteen!

[/quote]

Et ehkä pääse opiskelemaan ja etenemään uralla ihan sillä tavalla kuin ajattelet, mutta pääset opiskelemaan ja saat uusia mielenkiinnon kohteita ja uutta työkokemusta. Sinulle avautuu myöhemmin mahdollisuus päästä tekemään sitä työtä josta nyt haaveilet. Näen hyvän ja kestävän parisuhteen. Koiralla on vielä aikaa ja se tulee elämään hyvän vanhuuden.

ap.

Vierailija
30/80 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen 11 vuotta vanhemman miehen kanssa. Voiko tästä tulla koskaan mitään oikeasti vakavaa?

Vierailija
31/80 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö rakkautta elämänsä yksin kulkeneelle?

Vierailija
32/80 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:25"]

Raha-asiat ja suuret velat huolettavat. Saanko kunnialla ne maksettua pois? 

Saavathan lapset hyvän elämän? 

Kaunis kiitos, mikäli vastaat.

[/quote]

Saat kyllä maksettua velkasi, mutta tarvitset ulkopuolista apua ja paljon sovittelua velkojesi kanssa. Velkojen maksamiseen kuluu aikaa ja sinun pitää olla sinnikäs. Selviät kuitenkin. Sinusta välittyy lämmin ja välittävä tunne, olet huolehtinut lapsistasi niin hyvin kun olet vaan kyennyt ja antanut heille hyvät eväät elämään. Lapsilla on sen verran hyvä pohja, että he osaavat käsitellä ongelmansa ja pärjäävät.

ap.

Vierailija
33/80 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:30"]

Yritän ensi vuonna Nätyyn ja Teakiin näyttelijäksi ja/tai dramaturgiksi. Tulenko pärjäämään kummassakaan pääsykokeissa?

[/quote]

Näen hieman pettymystä, tie tulee olemaan vähän kivinen. Mutta älä huolehdi, pääset opiskelemaan ja tekemään sitä mitä haluat.

Ap

Vierailija
34/80 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako mies mennä naimisiin kanssani? Entä raskaus/lapset?

Vierailija
35/80 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö saanko lähiaikoina lapsen vai saatanko olla jo nyt raskaana? Ja onko se kumpi tyttö vai poika?

Vierailija
36/80 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:32"]

Pääsenkö koskaan huumeaddiktiostani eroon?
Onko tämänhetkinen mieheni minulle "se oikea"?

[/quote]

En näe nyt kyllä mitään isompaa ja dramaattisempaa ongelmaa huumeiden tai muiden päihteiden suhteen tulevaisuudessasi. Tulet siis todennäköisesti selättämään ongelmasi hyvin, jos sinulla sellainen on. Tulet viettämään hyvän tulevaisuuden miehesi kanssa. En kuitenkaan näe suurta tunteiden räiskyntää, siispä on teidän tehtävänne miettiä tyytyäkö tähän.

ap.

Vierailija
37/80 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kiva, että olet paikalla jälleen.Saanko koskaan miestä johon on rakastunut? Kestääkö oma terveyteni? Entä saanko työn jota olen hakemassa ja jos saan niin kannattaako minun ottaa sitä vastan vai jatkaa vanhassa työssä?

Vierailija
38/80 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

työpaikallani on eräs mies jota kohtaan tunnen hyvin voimakkaasti. Näetkö mitä hän tuntee minua kohtaan vai ajatteleeko ollenkaan?

Vierailija
39/80 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliittoni jatkuminen huolestuttaa. Onko nyt vaan lyötävä hanskat tiskiin ja parempi erota? 

Ja havittelemani koulutus mietityttää myös. Onko siinä mun tulevaisuuteni ja pääsenkö siis kouluun ja töihin alalle?

Vierailija
40/80 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistunko tekemään ryhtiliikkeen itseni suhteen?