Ennustaja-harjoittelija paikalla taas
Hei,
Olen taas paikalla ja vastaan tulevaisuuteen liittyviin kysymyksiin, mm. ihmissuhteet, raha, terveys..
Vastaan siinä järjestyksessä kun teidän viestit tulee ja vastaan vain sen, mitä näen välähdyksinä ja aavistan.
Jos huomaat että minulla on moneen viestiin vastaamatta niin odota hetken aikaa ennen kun laitat oman viestisi, niin saan vastattua mahdollisimman monelle eikä tule kamalaa jonoa :)
Kommentit (80)
Tuleeko vielä lapsia? Jos tulee, kumpaa sukupuolta ja milloin?
No niin. minulla on uusi miesystävä, jolla on neljä lasta. Kestääkö tämä suhde kuolemaan asti?
Mulla on oma yhtiö. Miltä tase näyttää tilinpäätöksen jälkeen, millaista kehitystä ennustat ensi vuodelle ja mikä on 3kk euriborin vaihteluväli vuonna 2015?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:10"]
No niin. minulla on uusi miesystävä, jolla on neljä lasta. Kestääkö tämä suhde kuolemaan asti?
[/quote]
Pitkäaikainen suhde. Näen että välillä tulee huonompia kausia, mies on vähän kireä/varautunut jostain syystä. Suhde kuitenkin jatkuu ja selviätte vaikeuksistanne. En näe että polkunne lähtisivät erilleen.
Miten lapseni terveys? Miten perheeni talous?
Yritän huomenna uutta ennätystä puolimaratonille. Paljonko aikani tulee olemaan?
Kuinka hyvät mahdollisuudet minulla on päästä juuri siihen kouluun, johon haluan ensisijaisesti hakea ensi keväänä?
Minä ja mies. Yhsedan ollut paljon ongelmia..pettämistä. Molemmilta.3 lasta. Ollaanko vai ei.... ??!!! Entä työongelma?
rakastuuko kukaan mies ikinä minuun kunnolla niin ettei halua erota? ja vielä että oisko tällänen molemminpuolinen rakkaus mahdollista mulle.
Onko pian syntyvä vauvani tyttö vai poika? Mitä teen tulevaisuudessa työkseni?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:12"]
Mulla on oma yhtiö. Miltä tase näyttää tilinpäätöksen jälkeen, millaista kehitystä ennustat ensi vuodelle ja mikä on 3kk euriborin vaihteluväli vuonna 2015?
[/quote]
En näe kovin mullistavaa kehitystä, mutta yhtiösi tulevaisuus näyttää melko tasaiselle ja varmalle. Näen että pientä huolta on tulossa, liittyneeköhän tuohon taseeseen. Mutta selviät kyllä siitä. Sinulla olisi kykyjä ja lahjoja muuhunkin, mutta jos olet tyytyväinen yhtiöösi niin jatka vaan. Euriborin vaihteluväliin en valitettavasti osaa vastata.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:13"]
Miten lapseni terveys? Miten perheeni talous?
[/quote]
Lapsellasi on tällä hetkellä jotain terveydessä, sen selvittämisessä kuluu aikaa ja täytyy opetella tavat selviytymään arjessa lapsen terveyteen liittyvän asian kanssa. Ongelma ei ehkä poistu kokonaan, mutta sen kanssa oppii elämään ja lapsen tulevaisuus näyttää tasapainoiselle. Talouteen liittyen näen menoja, jotka liittyvät joihinkin pakollisiin matkoihin. Se koettelee talouttanne.
Tuntuu masentavalta. Näetkö mitään?
mistä löydän töitä? tuntuu kuin kaikkialla olisi seinä vastassa, miksi näin?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:13"]
Yritän huomenna uutta ennätystä puolimaratonille. Paljonko aikani tulee olemaan?
[/quote]
Olet harjoitellut kiitettävästi ja aikasi tulee olemaan sellainen johon itse olet tyytyväinen, mutta ei aivan sitä mitä toivot. Onnistut vielä parantamaan.
Pääsenkö koskaan opiskelemaan haaveammattiini? Mitä näet parisuhteeseeni liittyen? Onko vanhempieni vanhuskoiralla vielä paljon aikaa jäljellä?
Suurkiitokset jo etukäteen!
Raha-asiat ja suuret velat huolettavat. Saanko kunnialla ne maksettua pois?
Saavathan lapset hyvän elämän?
Kaunis kiitos, mikäli vastaat.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:14"]
Kuinka hyvät mahdollisuudet minulla on päästä juuri siihen kouluun, johon haluan ensisijaisesti hakea ensi keväänä?
[/quote]
Näkisin että juurikin opiskeluelämässä on tulossa jotain uutta, tulkitsen tämän hyvinkin niin että pääset opiskelemaan :) Hae juuri siihen kouluun ehdottomasti joka oli mielessäsi viestiä kirjoittaessasi.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 16:14"]
Minä ja mies. Yhsedan ollut paljon ongelmia..pettämistä. Molemmilta.3 lasta. Ollaanko vai ei.... ??!!! Entä työongelma?
[/quote]
Näen että teissä molemmissa on temperamenttia. Olette turhautuneita tilanteeseen. Miehellä vaikuttaisi olevan paljon stressiä ja sinä odotat jotain ratkaisevaa tapahtuvaksi. Yritätte vielä, mutta se ei kanna pitkälle. Ole varovainen, ettei teiden erkanemisesta tule isoa riitaa. Työasioissa näen sinulla valoisampaa. Näen hyvän ja pitkäaikaisen työn.
Olen rakastunut esimieheeni. Lisäksi olen menossa maanantaina työpaikkahaastatteluun. Mitenköhän näissä asioissa mahtaa käydä?