Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät naiset, hankkikaa ne lapset silloin, kun MINUN mielestäni on sopivaa

Vierailija
02.11.2013 |

Ei väliä, onko teillä sellainen parisuhde, että lasten tekeminen on järkevää, sellainen taloudellinen tilanne, että perhe-elämä onnistuu kituuttamatta tai ylipäätään halua tehdä niitä lapsia. Pääasia, että teette ne lapset siihen aikaan, jonka MINÄ olen järkeillyt teille parhaaksi. Ja muistakaa, että ne lapset tehdään sitten yhteen pötköön, ei mitään pitkiä ikäeroja tai iltatähtiä, koska se saattaa häiritä MINUA.

Muistatteko nyt tämän?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja muistetaan tehdä muutkin asiat, kuten SINÄ haluat :)

Kiitos päivän parhaasta viestistä. Kiva, että täällä vielä huumoriakin löytyy.

Vierailija
2/8 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että naisissa löytyy nöyryyttä totella 32-vuotiasta miestä, joka toki osaa ajatella asiat puolestanne.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon aina miesten sanaa :) Kyllä he vain tietävät meitä naisia paremmin. KAIKEN. Etenkin LASTENTEON aikataulun. Olen tehnyt ohjeiden perusteella tarkan viisivuotissuunnitelman elämälleni. Kiitos!

Vierailija
4/8 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUVATAAAN.

Vierailija
5/8 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kuulla, että teissä naisissa on tosiaan useita järkiyksilöitä. Laadin myöhemmin tarkan aikataulun, jonka mukaan teidän naisten pitäisi lisääntymisasiat hoitaa. Ja se lisääntyminen ja perheen perustaminen on sitten nimenomaan teidän hommaanne, me miehet vain tienaamme rahaa ja käymme herrainilloissa.

Ap

Vierailija
6/8 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gradu pitäisi jättää pian eikä lapsia vielä ole. Pitänee lähteä tänään diskoon metsästämään isäehdokasta, jotta voin jäädä äippävapaalle heti gradun jättämisen jälkeen. Onneksi kuulin tästä, olisi muuten elämä ajanut ohi ja lapset jäänyt tekemäti!

Vierailija
7/8 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton pölvästi (naispuolinen vieläpä) ihmettelee, että miksi sopivaa ajankohtaa perustellaan niin kummallisesti. Lasten saaminen on elämän kohokohta, johon verrattuna kaikki muu on turhaa.

Mulla on yksi harrastus, johon suhtaudun intohimoisesti, olisin todella tyytymätön elämääni jos en voisi sitä harrastaa ja olisi ikävää miettiä jotain korviketta sille. En minä ajattele, että parempi harrastaa heti alkuviikosta, että saa sitten viikonlopun bilettää, levätä ja tehdä kivempia juttuja. Enkä toisaalta lykkää loppuviikkoonkaan, että saan sitten alkuviikosta nauttia elämästäni muutenkaan. En myöskään ajattele, että parempi nyt harrastaa joka päivä muutaman vuoden ajan oikein urakalla, niin saa 10 vuoden päästä keskittyä ihan muihin juttuihin. Tai vietä nyt "pitkitettyä nuoruutta" ennen kuin sitten kukkeimman iän jälkeen ei enää muutakaan keksi ja alkaa harrastaa.

Vierailija
8/8 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässynlässyn, ap kirjoitti, että ei pidä miettiä edes sitä, haluaako lapsia. Jos elämänvaihe on sopiva niin sitten toimeen!