Saara Aalto: Tahtoisin esiintyä alasti lavalla.
Lähde iltasanomat.
Sen ihmeen haluaisin nähdä, nam.
m.
Kommentit (137)
Kaikissa vauva-palstan Saara Aalto-ketjuissa vaaditaan aina yhtä ponnekkaasti Saaralta täydellisyyttä joka ikisessä asiassa. Miksi juuri tämän laulajan pitäisi olla täydellinen ja jokaista pikkuvirhettäkin käsitellään kuin kuolemansyntiä.
Hän elää julkisuudesta ja sitä hän näköjäns saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen jolla olisi ollut ainekset hyvään uraan musiikin saralla ajanut itsensä rypemään paskaan.
Tätä tää sateenkaarihömpötys saa ihmisistä aikaan.
Sateenkaarihömpötys?? Taidat olla löytänyt sisäisen persusi.
Saara on itse häpeissään ja ulalla. Muille kaikki tämä hänen hömpötyksensä on ollut perusarkea jo 70-luvulla.
Aivopieru Saara ja Ahdistunut Aalto
No samapa tuo. Jollain se on yleisön huomio saatava niin miksipä ei sitten nakuilulla jos ei muulla.
Vähän nyt epätoivoiselta taas kuulostaa tämä.
Olis komeeta kun kieriskelisivät Erika Vikmanin kanssa duettona lavalla ja kuvissa.
Kuvitellaanpa Saara Aalto tekemään vaikka jotain vastaavaa:
mä taas äänestän vähemmistöliittoa
Pelkkää kiusaamista tämäkin ketju.
Kunhan ei pasko lavalle ja heitä eritteitään yleisöön niin kuin G G Allin.
Muusikko Spellgoth aka SG.7 oli tunnettu munasillaan esiintymisestä Turmion Kätilöiden ekoina vuosina.
Uhh mitäköhän mieltä sen vaimo ois
Miksi Saara Aalto keskustelut poistetaan? Linnan juhliin ei kutsuta tosi-tv kakkosia, jotka haukkuvat Suomea maailmalla. 34 v on jo liian vanha aloittamaan poptähden uran, joten Saara voisi lopettaa katkeran tilityksensä ja ryhtyä muihin hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Saara Aalto keskustelut poistetaan? Linnan juhliin ei kutsuta tosi-tv kakkosia, jotka haukkuvat Suomea maailmalla. 34 v on jo liian vanha aloittamaan poptähden uran, joten Saara voisi lopettaa katkeran tilityksensä ja ryhtyä muihin hommiin.
Eiköhän jokainen päätä ihan itse, mihin hommiin ryhtyy ja minkä ikäisenä.
Ei ole sattumaa, että anonyymipalstat on täynnä Saara Aalto vihaa. Välittömästi kun Saara Aalto ilmoitti olevansa sateenkaarikansaa, alkoi äärioikeiston armoton vihapuhe ja maalittaminen kaikilla palstoilla.
Onlyfansissa järjestämään nudekeikkaa.
Parempi kun ei. Ainakin tiukka vuoden salitreeni ensin alle ja katsotaan sitten.
Hön tuon aivopierun möläytti tietäen tqsan tarkkaan saavansa sillä palstatilaa.