Saara Aalto: Tahtoisin esiintyä alasti lavalla.
Lähde iltasanomat.
Sen ihmeen haluaisin nähdä, nam.
m.
Kommentit (137)
Aalto toteaa, että tässäkin asiassa näkyy se, että ihmiset tahtovat pistää hänet tietynlaiseen lokeroon. – Ihmiset ajattelevat, että kun olen tällainen prinsessamainen, olen vain tietynlainen hahmo vähän sellainen kuin vanhoissa Disney-leffoissa. Mutta Disneyn prinsessatkin kehittyvät ja muuttuvat. Jos miettii vaikka Frozenin Elsaa, niin hänhän on todella voimakastahtoinen ja seksikäs! – Olen kaiken prinsessamaisuuden lisäksi samaan aikaan itsenäinen aikuinen nainen, joka tietää, mitä tahtoo. Miksi nämä kaksi asiaa eivät voisi olla samassa paketissa? Olen uuden ajan Disney-prinsessa!
...
Niin, mikähän siinä on, että kumivaatteissa tai vaatteita vönkyily, seksilelut ja Disney ei sovi yhteen? Hmmmm
Ois ihanaa nähdä noin kaunis nainen alasti.
Karita Mattila on jo tämänkin tehnyt toistakymmentä vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tänä päivänä taitais saada enemmän huomiota ja julkisuutta, kun räväyttäiskin ja päättäis esiintyä paljastamattomat vaatteet yllään. Sellainen esitys, mikä ei ole yhtään seksuaalinen. Eli poikkeaisi täysin massasta!
burkha päällä esiintyminen takaisi älämölön äärioikealta ja ääri-islamisteilta.
Vierailija kirjoitti:
Saakohan näin sanoa mutta olen huomannut että näillä ainakin julkisuudessa näkyneillä seksuaalivähemmistöön kuuluvilla on tapana esiintyä vähissä vaatteissa tai jopa alasti. Sen lisäksi varsinkin miespuolisilla on tapana puhua ns. rumia. En nyt viitsi sanoa nykyisiä nimeltä mutta entisaikaan oli seksisymboli laulaja Sabrina ja niin sekin sitten osoittautui lesboksi. Ja näkeehän sen esim. Pride-kulkueessa että siellä monet ovat pukeutuneet jopa rivosti. Tällaiset asiat aiheuttavat ärsytystä eivätkä suinkaan hyväksyntää.
Korjaan - ei Sabrina, vaan Samantha Fox.
Mä lähinnä käsitin niin ettei nyt ala mitään keikkoja alasti vetämään vaan haluaisi esiintyä alasti jossain roolissa. Musikaali, teatteri ym.
Tai sitten luin jutun huonosti.
Yhdessä Erika Vikmanin kanssa esiintymään? Veikkaanpa että Erika ja Saara voivat olla vielä tulevaisuudessa suhteessakin, kun molemmat pitävät myös naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä päivänä taitais saada enemmän huomiota ja julkisuutta, kun räväyttäiskin ja päättäis esiintyä paljastamattomat vaatteet yllään. Sellainen esitys, mikä ei ole yhtään seksuaalinen. Eli poikkeaisi täysin massasta!
burkha päällä esiintyminen takaisi älämölön äärioikealta ja ääri-islamisteilta.
Miksi Perussuomalaiset pitää sotkea täällä joka keskusteluun? Nämä Setalaiset on vihervasemmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä Erika Vikmanin kanssa esiintymään? Veikkaanpa että Erika ja Saara voivat olla vielä tulevaisuudessa suhteessakin, kun molemmat pitävät myös naisista.
Jos tuon alastonkeikan esittävät niin menen varmasti! Mutta yhtään katsetta ei taida riittää Saaralle asti.
Valitettavasti näyttää siltä, että Saara-jankkaajat ovat olleet oikeassa. Hän ei halua ulkopuolista apua eikä tukea uralleen. X Factorin jälkeen olisi ollut mahdollisuuksia, mutta jostakin syystä ne eivät kelvanneet, ja nyt on taas vain ”manageri”.
IS:n haastattelussa Saara kertoo, että hän tekee mm. kuvankäsittelyä itse. Ja sen valitettavasti huomaa. Kaikki ilmoitukset ja mainokset ovat amatöörimäisiä kielioppivirheineen, mikä haittaa viestin perillemenoa Briteissä. Toisaalta sillä ei ole tässä vaiheessa enää mitään väliä.
Uusin kappale on kyllä hyvä.
No eikö se ole liki toosa paljaana ollut jo ennenkin? Jotenkin muistui mieleen sellainen verkkosukkahousu-uimapuku-combo..
Täällä ihmeteltiin viime viikolla surkeita promokuvia...
Selvisi sitten sekin kenen syytä ne on...
Tänään on ollutkin vallan hauska aamu ip-lehtiä lueskellessa kun yhdellä naisella on ongelmana ettei kukaan esiinny alasti lavalla joten minä haluan tehdä niin, toisella ettei papin kaavussa voi imettää ja kolmannella se ettei jenkkihävittäjässä voi pissata..
syyttäisin seksuaalisesta ahdistelusta jos joutuisin tahtomattani näkemään
Vierailija kirjoitti:
Saara sanoi että kasvoi tikkulaihasta naiseksi ja nyt ois vähän jo mitä näyttää.
Mulle käyny samoin.
Ois vähän liikaakin näytille.
Hän ei saa kahteen ja puoleen vuoteen päivitettyä nettisivuja eikä promokuvia koska perjantaina oli haastattelu?
Tosi ammattimaista.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ollutkin vallan hauska aamu ip-lehtiä lueskellessa kun yhdellä naisella on ongelmana ettei kukaan esiinny alasti lavalla joten minä haluan tehdä niin, toisella ettei papin kaavussa voi imettää ja kolmannella se ettei jenkkihävittäjässä voi pissata..
Naiset ei oo vielä voimaantunut tarpeex.
Voimaantunut nainen pissaa ja imettää alasti keskellä ruuhkametroa.
Tajuukohan toi nainen edes että sille nauretaan 🙄
Ideat näköjään lopussa pinnalla pysymiseen...
Älä nyt tuu pilaamaan hyvää tarinaa.