Mies ei tullut kotiin yöksi ja olen huolissani?
Mies siis lähti luokkakavereidensa luokse iltaa viettämään tarkoituksenaan tulla yöllä kotiin. Yhden jälkeen yöllä ei ole vastannut puheluihin tai viesteihin. On sammunut joskus ennenkin yllättäin mutta lähes aina kuitenkin kykenee ja muistaa viestittää jos jää yöksi koska tietää että huolestun herkästi. En tunne hänen kavereitaan kovinkaan hyvin mutta miehen facebook oli auki koneella joten kysyin muutamalta hänen kaverilta että onko jäänyt sinne yöksi mutta sitten kirjauduin vahingossa ulos joten en näe vaikka vastaisivatkin.. kiltit rauhoitelkaa. Olen vielä raskaana ja valvonut koko yön niin käyn ihan ylikierroksilla.
Kommentit (17)
Luultavasti nukkuu darraansa pois jonkun toisen kanssa lusikassa.
Miksi otit tuollaisen miehen? Mä olen ollut mieheni kanssa 15 vuotta eikä hän ole halunnut kertaakaan lähteä poikien kanssa viihteelle eikä ole koskaan hävinnyt.
Tonne se sammu Sannan kanssa makkariin. Kävin herätteleen, mutta oli just touhut käynnissä. Soittaa kohta...
Minkä ikäinen? Yli nelikymppisillä miehillä on aina kunnon koomassa riski siitä, että sydän pettää.
Koeta huolehtia että syöt ja nukut tai ainakin lepäät nyt. Eiköhän se mies tule aikanaan kotiin.
Kun mies tulee kotiin niin olisi hyvä jos olisit levännyt etkä hysteerinen. Juoko mies usein? Huomioiko sinua ? Tekeekö kotitöitä?
Jos mies haluaa ryypätä jatkuvasti eikä kohtele sinua hyvin harkitsisin eroa. Jos taas mies muuten hyvä niin voisin ymmärtää kerta mokan. Mutta paljon riippuu siitä miten mies selittäisi illan. Jos olisi pahoillaan siitä että joi liikaa ja aiheutti huolta ja lupaisi jatkossa juoda vähemmän (ja esittäisi konkreettisia keinoja hillitä omaa juomahaluja ja noudattaisivat niitä) ja pitäisi sen niin voisin unohtaa tapahtuneen. Mutta kertoisin kyllä miehelle että nyt tuli viimeinen varoitus ja jos vielä joskus katoaa yöksi ilman ilmoitusta ei tarvi enää tulla kotiin.
Mitäs jos soittaisit hänelle. Kai puhelin nyt mukana on.
Miksi ihmeessä olet mennyt lisääntymään miehen kanssa, jonka tapana on sammuilla milloin mihinkin. Ilmeisesti myös käy niiden kavereiden kanssa usein kännäämässä. Maailmassa on pilvin pimein hyväkäytöksisiä , naista huomioivia miehiä, joiden mielenkiinto ei ole ryyppäämisessä, mutta väen väkisin haluatte känniääliön ? ja olen siis nainen ja todellakin ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olet mennyt lisääntymään miehen kanssa, jonka tapana on sammuilla milloin mihinkin. Ilmeisesti myös käy niiden kavereiden kanssa usein kännäämässä. Maailmassa on pilvin pimein hyväkäytöksisiä , naista huomioivia miehiä, joiden mielenkiinto ei ole ryyppäämisessä, mutta väen väkisin haluatte känniääliön ? ja olen siis nainen ja todellakin ihmettelen.
Ei niitä nyt pilvinpimein ole. Muuten minäkin niitä olisin kohdannut yli neljäkymmentävuotisen elämäni aikana, mutta jokunen voi olla. Ja yleensä niilläkin on sitten päässä isommin vikaa joka saa näyttämään ryyppäämisenkin aika kevyeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä nyt pilvinpimein ole. Muuten minäkin niitä olisin kohdannut yli neljäkymmentävuotisen elämäni aikana, mutta jokunen voi olla. Ja yleensä niilläkin on sitten päässä isommin vikaa joka saa näyttämään ryyppäämisenkin aika kevyeltä.
No en tiedä missä ihme porukoissa itse liikut, mutta kaikki itse tuntemani pariskunnat ovat kyllä löytäneet normaalin miehen, joiden pääasia ei ole kavereiden kanssa kännääminen. -ohis-
Täytyyhän siitä nyt vauva palstalle avaus tehdä.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä missä ihme porukoissa itse liikut, mutta kaikki itse tuntemani pariskunnat ovat kyllä löytäneet normaalin miehen, joiden pääasia ei ole kavereiden kanssa kännääminen. -ohis-
Lähinnä mielisairaiden pitkäaikastyöttömien, juoppojen/narkkarit ja rikollisten kanssa olen pyörinyt. Normaaleja ihmisiä ei tunnu olevan juuri missään. Lapsuuteni vietin normaalien ihmisten kanssa, mutta kun muuttaa kaupunkiin niin kaikki on luonnevikaisia järjestään.
Onko ap:n miehestä kuulunut mitään?
Kun tulee kotiin, ota suikki jo eteisessä. Tunnet kyllä heti vieraan maun. Kokeiltu on.
Lue tyyneysrukous ja toimi sen mukaan.
Hyväksy, että miehesi on alkoholisti ja etsi itsestäsi voimia muuttaa elämäsi. Ei auta olla huolissaan, anna olla. Olet vielä raskaana, keskity itseesi ja tulevaan vauvaan. Mene nukkumaan. Kaikki on hyvin.
En katselisi tuollaista miestä hetkeäkään. Se vaan pahenee tuosta. Säästyt monelta murheelta, kun elät itsenäisesti.