moottoripyöräily
Kommentit (17)
Toimii myös toisinpäin. Minulla ja vaimollani on tiukat nahkapuvut, jotka kiihottavat. Koko päivän nahkahousuissa hautunut pillu on mehukas. Pyörän värinä pistää hormonit molemmilla hyrräämään. Ajopäivän jälkeen seksi maistuu.
Moottoripyöräily on seksikästä. Se rupee himottamaan kovasti. Välillä piitää puskapissin yhteydessä nuolla pillua ja naida pikaiset. Pillu on herkullisen kostea ja tuoksuva. Nam, nam!
Samaa mieltä ja nahka-asu naisen päällä näyttää tosi kiihottavalta varsinkin perse.
Näin on, että nahka-asuisen naisen perse näyttää kiihottavalta, varsinkin, jos asu on tiukka.
Kokeilin eroni jälkeen nahkahousujani ja -rotsia. Housut olivat niin piukat että melkein soivat päällä. Summa summarum... ero ja eletty elämä lihottavat.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin eroni jälkeen nahkahousujani ja -rotsia. Housut olivat niin piukat että melkein soivat päällä. Summa summarum... ero ja eletty elämä lihottavat.
Hyvältä ne näyttää, no worries. Lähetkö kyytiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vanhempi täti-ihminen 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vanhempi Harrikkaihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vanhempi Harrikkaihminen
Ei Harrikoilla kaiketi moponuoriso ajelekaan.
Siis mies oon tietenkin.
t. n:o 7
Kaverini sanoi vaihdettuaan japsipyörän harrikkaan että seisoo tanakammin. Itse pärjään vielä japanialaisella.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini sanoi vaihdettuaan japsipyörän harrikkaan että seisoo tanakammin. Itse pärjään vielä japanialaisella.
Mikä???😉
Vierailija kirjoitti:
Siis mies oon tietenkin.
t. n:o 7
Tarkoitin, että harrikoilla ei nuoret miehet ajelekaan.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se tärinä
Pieru tulee ulos kauluksesta. Ei kiihoittavaa.