Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla gamereilla

Vierailija
12.09.2020 |

parhaat muistot elämässä jostain pelistä? Onko se mielestänne surullista?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gamerit on niin noloja.

Ei ole. Mutta aika surullista, jos parhaat muistot tulevat sieltä.

Kuka sen määrittelee että se olisi surullista? Ei se ainakaan pelaajille ole surkua niin miksi se on teille? Omituista.

Vierailija
22/29 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voinut sanoa vaikka pelaajilla?

Mutku se on niin coolia puhua teinikieltä, ellei ap sitten olekin teini. Siinä tapauksessa niitä muistoja ehtii vielä tulla. :)

Peleihin liittyvät muistot ovat joillekin arvokkaita. Usko tai älä.

Uskon. Mutta että elämän parhaita muistoja?

Niin? Miksi pelaamiseen liittyvät muistot olisivat jotenkin vähäpätöisempiä kuin vaikkapa retki Linnanmäelle? Itselle tuo jälkimmäinen oli kamala kokemus.

Ulkomailla en viihdy. Bileissä odotan niiden loppumista että pääsen online pelien pariin :)

En väitä, että joku linnanmäki veisi peleistä voiton, kun itsekkin olen aina tykännyt pelata. Mutta omalla kohdalla esim. ihastumisen tunne oli vahvempi, kun mikään peleistä saatu mielihyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella usein tuppaa tuo pelaaminen menemään tunteisiin heillä jotka eivät ikinä pelaa. Mikähän on syynä siihen.

Vierailija
24/29 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutku se on niin coolia puhua teinikieltä, ellei ap sitten olekin teini. Siinä tapauksessa niitä muistoja ehtii vielä tulla. :)

Niin? Miksi pelaamiseen liittyvät muistot olisivat jotenkin vähäpätöisempiä kuin vaikkapa retki Linnanmäelle? Itselle tuo jälkimmäinen oli kamala kokemus.

Ulkomailla en viihdy. Bileissä odotan niiden loppumista että pääsen online pelien pariin :)

En väitä, että joku linnanmäki veisi peleistä voiton, kun itsekkin olen aina tykännyt pelata. Mutta omalla kohdalla esim. ihastumisen tunne oli vahvempi, kun mikään peleistä saatu mielihyvä.

Kaikki eivät kaipaa kumppania elämäänsä.

Vierailija
25/29 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla muualtakin hyviä muistoja, mutta on kyllä todella hyviä muistoja myös peleistä. Osa niistä liittyy omiin saavutuksiini, osa taas esim. vaikuttaviin hetkiin tarinapitoisessa pelissä.

Oli aika hienoa, kun Suomi voitti minun ja parin online-kaverin johdolla nuorten maailmanmestaruuden Hattrick-jalkapallomanageripelissä. Monet vaikeasta tilanteesta voitoksi käännetyt ottelut world of tanksissa ovat hyvin muistissa. Ja sitten tietysti monet vaikuttavat hetket yksinpeliroolipeleissä.

On niitä hyviä muistoja toki "IRL":stäkin

Vierailija
26/29 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kyllä on aika surullista, jos elämän parhaat muistot tietokone/konsolipeleistä. :(

Miksi sinusta olisi parempi että se olisi jääkiekkopelistä?

Vai mistä sen sitten pitäisi olla?

Vierailija
27/29 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ihastuminen on johtanut aina myös sydänsuruun ja menetykseen. Jälkeen päin ei voi ajatella ihastumista ilman tiettyä haikeutta.

Lisäksi ihastuminen ja moni pariskuntiin liittyvä juttu liittyy siihen, että onneni olisi riippuvainen jostain miehestä. Pelaamiseen arvoni ihmisenä ei riipu parisuhdetilanteestani. Ne ovat omia saavutuksiani, ihan vain minun minuna.

Vierailija
28/29 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moikka moi 😘

Vierailija
29/29 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ihmettelijät eivät varmaan hahmota, että pelaaminen on ajanvietettä ystävien, lasten ja puolison kanssa. Muistan kuinka lapseni auttoi minut raunion huipulle Lego Harry Potterissa, tai kuinka seikkailimme yhdessä koko lomaviikon Zeldapelissä nummilla ja vuoristossa. Muistan kiltamiitin puolisoni kanssa, missä laukkasimme ratsuillamme maanalaisissa luolissa valtavan kiltalauman kanssa. Muistan kuinka koko perheenä taistelimme zombeja vastaan ostoskeskuksessa, ja kuinka perheen nuoret pitivät huolta, etten putoa joukosta, ja toimivat bodyguardeina. Se oli hienoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi