Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinussa virtaisi romaniverta, salaisitko asian?

Vierailija
01.11.2013 |

kerropa

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En salaisi. Enkä tiedä vaikka olisikin, vanhoissa valokuvissa äitini isoisä on ihan stanikkamannen näköinen! Olen asiaa kysynytkin, mutta saanut vastaukseksi epämääräistä kiertelyä. Ryssänkin verta minussa lienee, toiselta puolelta sukua.

Vierailija
22/25 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen salanut, mutta en niinkään omasta tahdostani vaan suvun muiden jäsenien tahdosta. Vaari oli avioliiton ulkopuolella syntynyt mustalaispoika. 

Kai se mustalaisverikin minussa virtaa. Ei niinkään ehkä ulospäin näy, mutta kiivas olen luonteeltani ja paha suustani. Ja sen kyllä huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en salaisi

Vierailija
24/25 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummuni on täysmustalainen, olen itsekin hyvin tumma (mustat hiukset jne) enkä ole siitä puhunut. Itseasiassa vain pari ystävääni ja mieheni tietävät asiasta,aika helppo arvata vaikka mummun valokuvasta....Ei ole mitään syytä "salata" mutta ei mitään syytä ottaa puheeksikaan. Vai kerrotteko tee muut ihmisille, että kuule, mun isomummon mummo on pohjanmaalainen, eikä ole jännää? Romanien ulkonäössä ei myöskään ole mitään arabimaista, eivät liity mitenkään toisiinsa, tummia kansoja on maailma täynnä, jotka eivät mitenkään muistuta muutoin toisiaan.

Hauskoja nää vastaukset, että isosisän serkun kummin kaima on ehkä romani, enkä ole siitä kertonut. No, ei hirveästi olisi kerrottavaakaan jotkut suvun huhupuheet ja omat arvelu tai joku kaukainen esi-isä :D

Mussa ei ole mitään "romaniverta", ihan samaa mun veri on kuin kaikkien muidenkin ihmisten, ja koen vain rasittavana sen kun mustalaiset moikkailevat ja kyselevät, kenen tyttö olen.

Vierailija
25/25 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaisella voi olla valkoinen isovanhempi, mutta ei kukaan pitäisi häntä osaksi valkoisena sen takia. Siksi kysymys on outo.

Jos olisin sukua vähä-älyiselle rikolliselle, ei minun siitä tarvitsisi valehdella, mutta en ainakaan levittelisi sitä ylpeänä. Valehteleminen vain yhdistäisi minut vähä-älyisiin rikollisiin, joille valehtelu maistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan