naisen rinnat
rakastan nuolla, hieroa ja imeä naisen rintoja. voisin tehdä sitä tuntitolkulla!
Kommentit (48)
Älä häpeile rintojasi. Anna seksissäkin näkyä, uskoisin että sinulla ei ole hartiakipuja kun eräillä. Tunsin kerran yhden naisen jolla oli tosi isot hinkit, ei ollut mukavaa katseltavaa kun ne hinkit olivat kahvipöydällä. Sama nainen ei käyttänyt rintaliivejä ollenkaan, kerran kännipäissäni ajattelin että noiden väliin kun saisi naida. Onneksi se oli ja jäi ajatukseksi. Kertokaa naiset totuus siitä, jos nainen on missin näköinen ja kokoinen ja rinnat painaa kymmenen kiloa eikö muka ole haittaa. Tottakai ymmärrän meitä miehiä, itsekkin tulee katsottua isoja rintoja ja mieleen kyllä tulee väkisinkin mieleen että tota kun sais, tosin ei saa olla seinästä revästyn näköinen. Mutta kyllä asioilla tuppaa olemaan kaksi puolta.
Oletko vieläpä nainen joka noin kommentoit? Häpeäisit.
T. 65H, ja mielestäni rinnat eivät voi olla liian isot eikä pienet jos ne nyt ei mitään fyysisiä tuskia aiheuta. Ei ole mitään yhtiä "oikean kokoisia" rintoja. Niitä on ihan niin monenlaisia, kuin on naisiakin.
[/quote]
Wau, hienoa kun teitä muodokkaita 65H naisia on mukana keskusteluissa. Ja olen kanssasi samaa mieltä, ei oikean tai sopivan kokoisia rintoja ole olemassakaan. Toisille on luoto pienet ja sirot ja toisille taas kookkaammat ja sillä hyvä. Itse olen aina seurustellut ja asunut vain jälkimmäisten kanssa ja tunnen olevani tissimies.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 16:30"]
Jestas tätä keskustelua! Olen hämmentynyt. 26-vuotiaana kumppaneita on ehtinyt olla jo jokunen, mutta vain YKSI on ollut erityisen kiinnostunut rinnoistani! Tuo tapaus oli aika viimeaikainen ja aivan ihana - en edes tiennyt, miten kiihottavaa on, kun rinnatkin saavat huomiota seksin aikana. Rintani ovat ihan kauniit ja keskikokoiset, joten en usko että syy olisi välttämättä ollut niissä itsessään. Sen sijaan minulla on aika näyttävä perä, joten olisiko niin, että olen tähän saakka houkuttanut sitten niitä peppumiehiä? Olisi ihanaa löytää taas rinnoista viehättyvä rakastaja. Ei ole kyllä koskaan ollut toivoakaan, että kumppani olisi niitä enää muistanutkaan, jos takaapäin on pantu, niin kuin joku tuolla kertoi tekevänsä. Hämmentävää!
[/quote] Ole iloinen elämän ihanuudesta, olet oivaltanut ihan oikein. Meissä miehissä on erilaisista rinnoista tykkääviä, ilmeisesti sinun rintasi "stimuloi" sopivasti miehen lisähaluja;) Nauti siitä täysin rinnoin: / vilivallaton
Kesä tulee ja miehet alkaa taas vilkuilla naisten rintoja. Tänäänkin jo oli kadulla havaittavissa pikkusen tiirailua. Joko uskaltaisi keventää takin alla puseroa?
Luomut, kiinteät, terhakkaat nännit, C-G-kuppiset ovat kovasti mieleeni.
Maitotissit ovat sitten kuninkuusluokkaa...
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 15:14"]
Kesä tulee ja miehet alkaa taas vilkuilla naisten rintoja. Tänäänkin jo oli kadulla havaittavissa pikkusen tiirailua. Joko uskaltaisi keventää takin alla puseroa?
[/quote] Wau, maltan tuskin odottaa tulevaa kesää ja lämpimiä kevätpäiviä ;) / vilivallaton
Naisten rinnat on upeita....niitä on kiva nuolla, imeä, työntää penis niiden väliin ja laueta siihen
Jestas tätä keskustelua! Olen hämmentynyt. 26-vuotiaana kumppaneita on ehtinyt olla jo jokunen, mutta vain YKSI on ollut erityisen kiinnostunut rinnoistani! Tuo tapaus oli aika viimeaikainen ja aivan ihana - en edes tiennyt, miten kiihottavaa on, kun rinnatkin saavat huomiota seksin aikana. Rintani ovat ihan kauniit ja keskikokoiset, joten en usko että syy olisi välttämättä ollut niissä itsessään. Sen sijaan minulla on aika näyttävä perä, joten olisiko niin, että olen tähän saakka houkuttanut sitten niitä peppumiehiä? Olisi ihanaa löytää taas rinnoista viehättyvä rakastaja. Ei ole kyllä koskaan ollut toivoakaan, että kumppani olisi niitä enää muistanutkaan, jos takaapäin on pantu, niin kuin joku tuolla kertoi tekevänsä. Hämmentävää!