Pitääkö joku siitä Ju-u-uu-u-u-nat -kappaleesta?
Jenni Vartiaisen "Junat ja naiset" soi koko ajan mm. Radio SuomiPopilla. En kerta kaikkiaan pysty kuuntelemaan sitä kiekumista.
Onko täällä ketään joka rehellisesti pitää siitä kappaleesta?
Kommentit (11)
Minustakin se ju u u u -kohta on huono. Jotenkin kulunut..
Minä tykkään tosi paljon kappaleesta. Se ju-u-uu ulina on minustakin lievästi ärsyttävä, mutta tykkään jylhästä konemusiikkitaustasta, ja Jennin tumma ääni sopii kappaleeseen täydellisesti.
Se biisi olis muuten hyvä, tykkään muuten mutta todellakin se ju u u u u u uuuuuuuuu pilaa koko biisin niin, että kanava kääntyy saman tien kun se alkaa soida. Mulla alkaa niiiin kiehua päässä kun kuulen sen.
Se soi ihan liian paljon. Yrtiin vaihtaa kanavaa sen kuullessani, mutta se tuli kolmelta kanavalta samaan aikaan! Samaan aikaan! U-u-uuu-u-u vaan...
Kröhöm. Minä itse asiassa pidän siitä kappaleesta jonkin verran, ja ju-u-uuu-kohdasta erityisesti... muuten en Vartiaisen musiikista tykkääkään.
Yyyrrh, kaikki Vartiaisen huokailu-kuiskailu-"laulut" ovat pebasta, mutta tämä enemmän kuin muut... ja se video, vahingossa pätkän näin, ja se myötähäpeän määrä kun se heiluu siellä.... =(
Tykkäsin kovasti Jennin aiemmasta albumista, mutta tää uus, juu eeeiih!!
kamalat sanat. kun olisi eri sanat, niin voisi kuunnellakin.
Mä rakastan stä kappaletta! Sanat nimenomaan ihan huiput
oho, en ole koskaan tajunnut että tekstin voisi lihavoida, enkä näe sille syytä nytkään. Tuo oli ihan vahinko :D
Tuossahan nuo työkalut näemmä on ihan näkösällä koko ajan......
En pidä. Loreenin Euphoria-kopio ihan täysin.