Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaajien verotiedot

Vierailija
01.11.2013 |

No, joko on käyty tarkistamassa paljonko vaikka Mungo tai Xenia tienasi? ;)

Kommentit (432)

Vierailija
81/432 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut Mungolle mistään kateellinen - en elämäntyylistä, en vaatteista, en matkoista, en kertakaikkiaan mistään - mutta nyt kyllä pää räjähtää ja haukon henkeä kun noita tuloja katson.

Tuntuu niin uskomattomalta, että tuonlaatuisesta työstä tienaa tuollaisia summia!

Nyt aloin kyllä epäillä, että Mungo ylläpitää itse näitä palstakohuja itsestään, koska kohujulkisuus => lisää kävijöitä => €€€.

Vierailija
82/432 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Ei voi kuin ihmetellä tätä maailmaa, jos jollain niinkin turhalla asialla kuin päivänasublogilla tienaa 50-80 000e.

MISTÄ se raha koostuu? Kuka sen maksaa? Mulla ei mene järkeen, että miten siitä, kun joku klikkaa blogin mainoslinkkiä, voi kertyä monen kymmenen tuhannen euron tulot. Kuinka paljon se yksi klikkaus oikein maksaa?

En vaan tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/432 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä kiinnostaa, mistä Mungo-Annan tulot koostuvat. Voiko pelkällä blogilla tosiaan tienata noin hyvin? Onko tuossa pääomatuloja myös? Vanhempien rooli?

Vierailija
84/432 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 13:55"]

Ja nyt lähtölaskenta millon Banjolta tulee kilahduspostaus, jossa kuitenkin salaa on tyytyväinen että tienasi noista eniten.

[/quote]

Jep :D noh, hänhän on kilpailuhenkinen että josko nyt sitten olisi tyytyväinen kun on tuolla listalla number 1. Tosin parasta ois jos tulisi vielä "miten nää toimittajat oikeen tekee työnsä? Haloo, ei tossa oo mun kaikkia tuloja"-kiukkupostaus.

Mutta huhhuh, mitkä tulot! Tämän ykkössijan ansiosta onkin ihan oikeutettua mennä ostamaan muutama veska ja kenkäpari itselleen palkinnoksi.

Vierailija
85/432 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuo selittäisi Annan kulutustottumukset, joita ei mikään muu selitäkään. Mutta on se vähän naurettavaa, kun aina asiasta kysyttäessä vastaa vaan nyrpeästi, että töitä tekemällä sitä rahaa hankitaan. On vähän vääristynyt kuva työelämästä, jos kuvittelee, että kaikilla on mahdollisuus samoihin tuloihin, jos vain vaivautuu tekemään töitä (siis suhaamaan rantakohteesta toiseen ja postailemaan asukuvia ja kollaaseja). Voisi edes joskus laskeutua tavallisten kuolevaisten tasolle ja myöntää olevansa hemmetin onnekas, mutta ei, se on aina vaan oman raatamisen tulosta.

Vierailija
86/432 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 12:32"]

Kumpihan on raskaampaa, käydä showroomilla maistelemassa macaronseja, sen jälkeen ihanalla lunchilla ykköstyttöjen kanssa, ottaa asukuvat siitä täydellisestä burgundy värisestä rakkauspaidasta ja mennä kotiin goodiebag ilmaisia tuotelahjoja täynnä ja lopuksi viettää iltaa ihanan Gantin teekupposen kanssa käsittelemään kuvia ja tekemään postaus jos vastapainona olisi vaikkapa kiireinen työvuoro vaikkapa vanhusten  vuodeosastolla tai saattohoidossa ?

[/quote]

No mitä kukin haluaa ja arvostaa. Ja mitä ihmetteä on YKKÖSTYTÖT?? Tätä en ole koskaan tajunnut. Minä en henkilökohtaisesti koskaan vaihtaisi tylsää konttorityötäni bloggaajaksi eikä minulla olisi siihen rahkeitakaan ellei alettaisi kilpailla rumuudesta.

Vierailija
87/432 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Yummy Jenni tienaa noin vähän? Sekin ostelee luksuslaukkuja yhtenään. Tuossa ei voi kyllä kaikki tulot olla mukana, liekkö jäänyt jotain ilmoittamatta verottajalle.

Vierailija
88/432 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ah, ihan oikein teille dissaajille että nyt uitte kateuden mustissa merissä :) mustakin anna on ärsyttävä enkä varmasti tulisi sen kanssa toimeen mutta silti tuntuu annan puolesta tosi hyvältä että tienaa noin hyvin ja vielä paremmalta tuntuu teidän kateus :D

pää räjähtää ja haukon henkeä joka kerta kun joku jaksaa olla kateellinen toisten tuloista :DD opetetaanko se suomalaisille ihan kotona vai mistä se tulee :D

T: koyhä vasemmistolainen

Vierailija
89/432 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ah, ihan oikein teille dissaajille että nyt uitte kateuden mustissa merissä :) mustakin anna on ärsyttävä enkä varmasti tulisi sen kanssa toimeen mutta silti tuntuu annan puolesta tosi hyvältä että tienaa noin hyvin ja vielä paremmalta tuntuu teidän kateus :D

pää räjähtää ja haukon henkeä joka kerta kun joku jaksaa olla kateellinen toisten tuloista :DD opetetaanko se suomalaisille ihan kotona vai mistä se tulee :D

T: köyhä vasemmistolainen

Vierailija
90/432 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon kavereita, jotka tienaa saman verran, eikä kukaan elä tollaista elämää. Veikkaan että tuo ei todellakaan ole koko totuus. Ei tuosta verojen jälkeen nyt NIIN paljon jää.

Vierailija
91/432 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 14:01"]

Miten Yummy Jenni tienaa noin vähän? Sekin ostelee luksuslaukkuja yhtenään. Tuossa ei voi kyllä kaikki tulot olla mukana, liekkö jäänyt jotain ilmoittamatta verottajalle.

[/quote]

Eihän tuossa ole tietenkään mitään Brittejen kautta verotettua...

Vierailija
92/432 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää nyt käykö siellä sen typerässä blogissa koko ajan siitähän se rahaa saa.

Vierailija
93/432 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta ainakin sillä on hyvin naamioidut mainospostaukset... :D

"Nuo muut tarvikkeet on tosi halpoja, uuni ei oo ihan halvin mahdollinen, jos sen erikseen ostaa. Onnistuin kaatamaan tuon primeripullon vahingossa pitkin pöytää, ja kävin vähän tutkimassa uuden hintaa. Uusi paketti, jossa on kaikki kolme ylimmän kuvan pulloa, maksoi alle 20 euroa, ja samalla ostin putsarin, joka maksoi 6 puntaa..."

joopa joo.. :) alkoi niin nauattaa

Vierailija
94/432 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo tosiaan on sama Anna, niin kovat on tulot blogauksesta. Xenialla myös. Onnittelut heille.

Vierailija
95/432 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 14:03"]

T: koyhä vasemmistolainen

[/quote]

Mä en ole tippaakaan kateellinen. Musta on hienoa, jos joku tietaa työllään tai harrastuksellaan (niihin mä nuo blogit luen) hyvin. En vain ymmärrä, että miten tuollaisella blogilla oikein sitä rahaa noin paljon saa. Mun ymmärryksessä on joku iso aukko tältä osin.

Vierailija
96/432 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä nyt, onko oikeasti kovat tulot? Vaikkapa Xenialla? Hänen sijoituksensa blogiin on niin suuri kaikkien vaatteiden ja luksuslaukkujen ynnämuiden kanssa että pidän tulosta surkeana mutta olenkin itse sijoittaja. Sitä ajateltuna kuinka paljon hän on laittanut rahaa menemään asioihin jotka pitävät blogin pinnalla niin olisin olettanut että verotettavat tulot olisivat olleet yli 100 000 euroa. Hän elää noilla tuloilla ja menoilla velaksi eikä perheen perustaminen ainakaan laske menoja. Kun ajatellaan että nuorilta aikuisilta jotka ovat hänen blogiaan ostoillaan sponssannet loppuu rahat ja luotto Suomen talouden painuessa äkkijyrkästi alas muutaman kuukauden sisällä niin huhhuh...

Vierailija
97/432 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 11:17"]

Siis maksetaanko noille bloggaajille vähän yläkanttiin tuota palkkaa? 65000e voisi tienata aloitteleva lääkäri, hän auttaa ihmisiä, edistää heidän terveyttään, voi pelastaa kuolemalta. Mitä bloggaaja tekee? Kokoaa bilelookkeja nelly-kaupasta, kuvaa vuohenjuustosalaatin ja napsasee päivänkuvia. Ja sama palkka, miten ihmeessä? 

[/quote]

Amen to this! :-) Lääkärit auttaa muita, mutta bloggaajat auttaa vain itseään.

Vierailija
98/432 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen kyllä näitä 25-vuotiaita, jotka tekevät tuollaista tuloa opiskeluaikanaan. Siis Anna ja Xenia.

Kummankin kohdalla täällä on hoettu, että 'pappa betalar' mutta nuo ovat kyllä heidän omia tulojaan.

Vierailija
99/432 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 12:16"]

No en minä sanoisi, että raha tulee bloggaajille niin helposti. Mietipä itse, että olet töissä ihan joka päivä periaatteessa 24/7 (päivitys 1-3 krt päivä, myös jouluna ja juhannuksena), kuvaat aina kaikki asusi, ostoksesi ja ruokasi, asuntosi, raahaat painavaa kameraa joka paikkaan, joudut pukeutumaan hyvin/esimerkillisesti, jotta olisit kiinnostava, shoppailemaan ja matkustelemaan työsi vuoksi, jotta olisit kiinnostava lukijoiden silmissä, juoksemaan showroomeilla ja tapahtumissa, jotta pysyisit piireissä, seuraamaan muotia aktiivisesti, pläräämään jatkuvasti nettikauppoja läpi. Lisäksi päälle itse kirjoitustyö, mahd. taustatyö, kuvankäsittely jne.

[/quote]

Voi että miten sairaan raskasta, ainakin 15 kertaa raskaampaa ja vielä vaarallisempaa kuin esimerkiksi kaivostyöläisen tai poliisin työ! Tuossahan saisi jo niin pahan burnoutin ettei mitään rajaa kun joutuu yrittää kokoajan tälläytyä ja olla edustava muiden silmissä ja joutuu vielä korjata ne puutteet jälkikäteen kuvakäsittelyohjelmien automaattifilttereillä niihin netissä kaikille ihmisille julkaistaviin kuviin!!!

Vierailija
100/432 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 14:31"]

Ihailen kyllä näitä 25-vuotiaita, jotka tekevät tuollaista tuloa opiskeluaikanaan. Siis Anna ja Xenia.

Kummankin kohdalla täällä on hoettu, että 'pappa betalar' mutta nuo ovat kyllä heidän omia tulojaan.

[/quote]

No sitähän ei kukaan tiedä, paljonko tuossa on omia tuloja ja paljonko esim. pääomatuloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi