Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jään mieluummin hoitamaan Alzheimerin taudista kärsivää siskoani kuin menen työkkärin pakottamalle pupukurssille

Vierailija
12.09.2020 |

Otsikossa taisikin olla jo kysymys ja vastaus. Otan mieluummin vaikka karenssin kuin jättäisin siskoni hoitamatta. Siskoni on 74 v ja itse olen 61 v.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Hoidan iäkästä , 87 vuotiasta isääni, itse olen 57v.

Antakoon karenssin, kun kukaan muukaan ei isääni hoida. Ei edes kunnalta saa apua. Pitäisikö isä jättää yksin, hoitamatta, kun minä käyn töissä?

Vierailija
2/6 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinusta menee sakkomaksua, niin kyllä laittavat pupukurssille tai ainakin yrittävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa pupukurssin alkaessa aina saikkua.

Vierailija
4/6 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakoon karenssin, kun kukaan muukaan ei isääni hoida. Ei edes kunnalta saa apua. Pitäisikö isä jättää yksin, hoitamatta, kun minä käyn töissä?

Ei, mutta ethän sinä silloin ole työtön työnhakija, vaan omaishoitaja. Et ole oikeutettu työttömyystukeen. Hae omaishoitajan tukea.

Vierailija
5/6 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla samalla työtön työnhakija ja omaishoitaja. Hoito-ja palvelusopimuksen pitää kirjata selkeästi että voit ottaa kokoaikaista työtä, ja siinä tapauksessa kunta järjestää läheisesi hoivan. Onhan siskollesi tehty kuntoutussuunnitelma?

Vierailija
6/6 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko edes kunnalta omaishoitajan vapaaseen oikeuttavaa palveluseteliä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän