mihinkäs kaikkeen te käytätte käsidesiä - sillä kun on kymmeniä käyttöaiheita
Käsidesi on monessa hyvä, kannattaa tutustua
https://uusiterveys.fi/tiesitko-etta-kasidesia-voi-kayttaa-kymmeniin-er…
Tossa yllä lukuisia käyttöaiheita kuten
-Jos hiki haisee kainaloissa, työnnä käsidesiä sinne. Pyyhi paperiin. Hienhaju lähtee. Myös jaloille.
-Talimuhkuroita tai finnejä päänahassa? Kuivata ne käsidesillä.
-Jos ei ole aikaa kuivattaa lakkauksen jälkeen kynsiä, tiputa joka kynnelle pisara käsidesiä. Toimii kuivatuslakkoja edullisemmin ja tehokkaammin.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Sillä on näin korona-aikana hyvä karkoittaa ruuhkassa liian lähellä tungeksivat ihmiset. Pullo vaan taskusta ja oikein reilusti lotraat käsiin, niin lähellä olevat siirtyy hajusta kauemmas.
Tai sitten dokut ympäröi sut ja haluaa huikkaa.
Noissa artikkelin Pirkka-nikseissä on käytetty käsidesiä peräpukamiin. Miten se niihin auttaa? Kadottaako se ne? Mikä on mekanismi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on näin korona-aikana hyvä karkoittaa ruuhkassa liian lähellä tungeksivat ihmiset. Pullo vaan taskusta ja oikein reilusti lotraat käsiin, niin lähellä olevat siirtyy hajusta kauemmas.
Tai sitten dokut ympäröi sut ja haluaa huikkaa.
Ei kai deekuillekään kelpaa se kauhea etikanhajuinen käsidesi, mitä nyt on markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Putsaan peppuni sillä.
Ite oon kans putsannut nyt kesällä muutaman kerran kakkosen, kun ei ole ollut pesumahdollisuutta mutta käsidesi on löytynyt laukusta.
Vierailija kirjoitti:
Putsaan jauhenlihan sillä.
Ooh! Kuinka kätevää! Sitten ei tarvitse varmaankaan erikseen enää pestä jauhenlihaa.
Vierailija kirjoitti:
Korvakäytävän tulehdus paranee myöskin nopeasti käsidesillä. Pumpulipuikkoon käsidesiä ja pyöräytys korvassa ja illalla korvakäytävä on jo täysin terve.
Mä kärsin usein näistä. Toimiiko oikeasti?
Miksi artikkelit pitää laittaa tänne noin monen linkin kautta? Eilenkin oli. Saatteko te jotain rahaa noista ylimääräisistä kilkkauksista terveyden asialla-sivun kautta? Laittaisit vai suoran linkin. Näin: https://halloota.com/niksi-pirkan-20-vinkkia-tahan-kaikkeen-kasidesia-v…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korvakäytävän tulehdus paranee myöskin nopeasti käsidesillä. Pumpulipuikkoon käsidesiä ja pyöräytys korvassa ja illalla korvakäytävä on jo täysin terve.
Mä kärsin usein näistä. Toimiiko oikeasti?
Joo. Itellä on ainakin toiminut. Aluksi käytin jotain apteekin tippoja, mutta ne meni niin nopeasti vanhaksi että turhautti ostaa aina uus pullo. Käsidesi on auttanut jotenkin jopa paremmin, kun ei oo nyt pitkään aikaan ollut korvakäytävän tulehdusta.
Yllätys yllätys putsaan sillä käteni.
Miten käsidesi puhdistaa muka nuo valkoiset kengät? Eihän se irrota likaa tekstiilistä?
Mulla on ajoittain käsi-ihottuma, johon ei oikein mikään hoito tehoa, mutta käsidesi tehoaa! Se kuivattaa ja lopettaa kutinan ja siten myös ihottuma lähtee nopeammin kun en raavi käsiä.
Oon pyyhkäissyt sillä nyt korona-aikana käsien lisäksi laukun hihnan ja kaupassa toisinaan korin sangan.
Desinfioin sillä aika ajoin puhelimen.
Poistan merkkaustussin lasiastioista
Melontareissun jälkeen voisi kokeilla neopreenitossuihin
Vierailija kirjoitti:
Täähän on hyvä. Jotkut käyttää tuohon ihmisten karkoittamiseen nykyään yskimistä, mutta sillä saa vain paheksuvia katseita, jupinaa ja voi päätyä jopa someen haukuttavaksi. Joku saattaa vaikka vetää turpaan. Käsidesin lotraushan on sen sijaan näinä aikoina erittäin kohteliasta ja ajattelevaista ja kukaan ei voi katsoa sitä pahalla.