Jaaa-a, kömpisköhän ruoanlaittoon kohta. Mitä teillä syödään tänään?
Meillä kahden kaalin gratiinia, muussia ja ahvenfileitä ostin 1kg verran aikomuksena sitruunavoissa ne paistaa, plus mozzarellasalaattia.
Kommentit (17)
Lämmitän linssikeiton loput, lisäksi syön juustoleipiä.
Kanaa tulisella kastikkeella, riisiä ja uunijuureksia .
Mäkin paistoin ahvenfileitä, valkosipulivoissa. Niiden kanssa on muusia. Toinen vaihtoehto pekoniin kääristyt broilerifileeleikkeet kvinoan ja paahdettujen kasvisten kanssa. Itse syön siskonmakkarapastan jämät.
Kanawokkia syötiin päivällä, parin tunnin päästä kaalilaatikkoa.
Ahvenfileitä jonkin sortin voissa ja perunamuusia.
Onpas ahvenfileet suosittuja, ei niitä kalatiskillekään kuin ehkä n.200g jäänyt, kun omani ostin.
En ihmettele, herkkua pikaruokaa👍
Ap
Paistetut muikut ja kukkakaalimuussi. Omenapaistos kermavaahdolla.
Lasagnea pitkästä aikaa. Olin aivan loppu väsymyksestä ja itse mietin jos tekis keiton. Mies painui kauppaan ja teki lasagnea ja leipoi leipää. Pitkästä aikaa oli mukavaa, kun teki ruokaa eikä tarvinut itse tehdä ja sain levätä.
Ranee, hoduu, lihapullia ja popp8ksia. Tai muut syö, mä voin syödä pari perinteistä nakkia ja ruisleivän voileipäkurkulla.
Kaalipataa, johon tulee jauhelihan lisäksi myös bataattia, porkkanaa, lanttua ja tomaattia.
Vierailija kirjoitti:
Onpas ahvenfileet suosittuja, ei niitä kalatiskillekään kuin ehkä n.200g jäänyt, kun omani ostin.
En ihmettele, herkkua pikaruokaa👍Ap
Täälläpäin oli vähän aika sitten affenet ajolla, kuoreiden perässä. Helppo käydä nyppimässä. Nyt tyhjennetään pakkasta, huomenna sieneen :)
4
Tein juuri hesarin ohjeella omena-linssidalin, kookosmaitoon. Tähtäsin keittomaiseen lopputulokseen ja onnistui. Hyvää oli ja sitä jäi vielä.
Tein pitsaa, tuli hyvää.