Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomattavan kaunis.. onko kysyttävää?

Vierailija
31.10.2013 |

olen 175cm ja hoikka, malliksi on pyydetty en ole vielä ainkaan suostunut. Minulla on vaalean ruskeat, pitkät kluonnonkiharat hiukset, siniset silmät. Miehet vislaa perään..

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö kynttilääsi vakan alla?

Vierailija
2/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä.. kuljen näytillä aina kun vaan pääsen ;). Minulla ei ole lapsia eikä nyt miestäkään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyylisi klassinen, huoutko seksuaalisuutta liikehtiessäsi sirosti puutarhakutsuilla?

Vierailija
4/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa (..) ? Se ei ole . eikä ... vaan?

Ja edelliseen liittyen: koulutustasosi?

Vierailija
5/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vähän kummallinen, kun teet tällaisen aloituksen?

ps. taidat olla myös huomattavan nuori, tai sitten olet joku, joka haluaa leikkiä hetken olevansa huomattavan kaunis

Vierailija
6/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt tule mieleen mitään, mitä voisi kysyä huomattavan kauniilta henkilöltä. Huomattavan älykkäälle minulla olisi tukku kysymyksiä.

Vierailija
7/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen YO. Tyylini on nykyjään enemmän klassinen. Suosin hameita ja mekkoja. Korkokengät on aina jalassa, paitti kuntosalilla tietysti.

ap

Vierailija
8/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan huomattavan paljon parittomia mustia sukkia.. onko kysyttävää? 

Vierailija
9/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on joko tahallinen provokaatio tai ainakin se todistaa oikeaksi väitteen, etteivät kauneus ja äly viihdy samassa päässä. Tosin meitä poikkeuksiakin on;)

Vierailija
10/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa (..)? Käytät sitä, joten oletan, että tiedät vastauksen.

Vierailija
11/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole katellinen.. :D)) sinä et voi tästä ketjusta päätellä yhtään mitään mun älykkyydestäni.
Jos kuvittelet niin niin olet joko vähän kade, yksinkertainen, arkisen näköinen, kaiket maalta.. vai mitä? Nyt minun pitää lähteä tapaamaan kampaajaani. Mukavaa elämää hiirulaiset.. kyllä se rumankin elämä voi olla kivaa.. kait?
ap

Vierailija
12/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 15:44"]

Ei nyt tule mieleen mitään, mitä voisi kysyä huomattavan kauniilta henkilöltä. Huomattavan älykkäälle minulla olisi tukku kysymyksiä.

[/quote]

ei muakaan kauniit erityisemmin hetkauta älykkään kans ois mukava jutella :)

Vierailija
13/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko vastata.....mut ois otettu missikisoihin mutten halunnut. Nyt 38 vuotiaana olen edelleen kaunis mutten tuo sitä julki enkä esittele itseäni noin typerästi kuin ap. Kaikissa on jotain kaunista ja suloista! Minulle kauneus ei ole ykkösasia eikä kakkosasiakaan. Vaan toisten auttaminen ja terveelliset elämäntavat ja liikunta.

Vierailija
14/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 15:53"]Älä ole katellinen.. :D)) sinä et voi tästä ketjusta päätellä yhtään mitään mun älykkyydestäni. Jos kuvittelet niin niin olet joko vähän kade, yksinkertainen, arkisen näköinen, kaiket maalta.. vai mitä? Nyt minun pitää lähteä tapaamaan kampaajaani. Mukavaa elämää hiirulaiset.. kyllä se rumankin elämä voi olla kivaa.. kait? ap[/quote]Hah, mitä todennäköisimmin olen sua sekä kauniimpi että älylliseltä kapasiteetiltani suorituskykyisempi. Että sen tyhmän ihmisen vakioässän aka kateuskortin saat pitää ihan itselläsi ;)

Ps. Et edelleenkään vastannut kysymykseen. Mitä tarkoittaa viljelemäsi kaksi pistettä lauseen lopussa?

Vierailija
15/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haet tällä? Minunkin perään vislaillaan, olen lyhyt, mutta mua on pyydetty kasvomalliksi. Moni on sanonut, että olen kaunein näkemänsä nainen. Itselle ei kuitenkaan tulisi mieleen kehua itseäni netissä tai missään muuallakaan "huomiota herättävän kauniiksi".

Maailma on pullollaan upeita ja kauniita naisia. Huomaat sen kyllä kun lopetat sen peiliin tuijottelun ja katsot ympärillesi.

Vierailija
16/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Do svidaniya Ljudmila :))))))))

Vierailija
17/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika väsynyt provo

Vierailija
18/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 16:10"]

Aika väsynyt provo

[/quote]Ihan normaali venakko. Tollasia ne on tosielämässäkin, yliampuvan suuret luulot itsestään ja omasta ulkonäöstään ja AINA kaikki ovat heille kateellisia...

Vierailija
19/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 16:10"]

Aika väsynyt provo

[/quote]Mutta mieti miten jo ärsytti ja kalahti, ja kahden pisteen nussijakin jäi ihan jumiin.

Vierailija
20/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva jostain saman tasoisesta naisesta, niin voidaan päätellä, oletko oikeasti kaunis. Kukaan oikeasti huomattavan kaunis ei tee tällaista aloitusta.