Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolhaisin autollani peruutettaessa toista autoa ja pakenin paikalta. Poliisi oli saanut tietoni selvitti ja soitti mulle.

Vierailija
12.09.2020 |

Ilmeisesti joku oli nähnyt mut Turun keskustassa ja kertonut eteenpäin. Nyt sitten päädyn maksamaan uudet maalit sun muut. Olen 18-vuotias ja just kortin saanut. Pia

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auton liikennevakuutuksesta menee.

No ei korvata pakollisesta liikennevakuutuksesta. Pitää olla vaunuvahinkovakuutus, tuttavallisemmin kasko.

Liikennevakuutuksesta korvataan vain (vastapuolen) henkilövahingot.

Tutustu taulapää ihan vakuutusten perusasioihin.

Vierailija
22/25 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sulle Pia.

Luultavasti joskus löydät autosi kolhittuna parkkipaikalla ja voit sitten miettiä ihmisen toimintatapoja. Omiasi ja toisten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kolhittu auto on vanha, kannattaa maksattaa vakuutuksesta, koska todennäköisesti vakuutusyhtiö ei suostu korjauttaa vanhaa autoa ja se menee lunastukseen, jolloin a8nut kärsijä on se, jonka autoa on kolhittu. Ellei sitten korjauta sen omilla rahoillaan tai aja kolhiintuneella autolla.

Vierailija
24/25 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos poliisi ei sano itse nähneensä tapahtumaa, se kannattaa kieltää kategorisesti.

"En ollut minä".

Onko näin tyhmiä oikeasti olemassa? Jos auto on tunnistettu, se on merkitsevä tekijä, ei kuljettaja niinkään jollei ole ajoa rajoittavia asioita takana.

Vierailija
25/25 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli soitto myös. Ääni sanoi että voidaan sopia juttu jos hän voisi olla sugar-daddyni yhden mökkiviikonlopun. Se olisi ensi viikolla. Pitäisikö suostua? Pitäisikö tavata mies kahdestaan ennen matkaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän