Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolhaisin autollani peruutettaessa toista autoa ja pakenin paikalta. Poliisi oli saanut tietoni selvitti ja soitti mulle.

Vierailija
12.09.2020 |

Ilmeisesti joku oli nähnyt mut Turun keskustassa ja kertonut eteenpäin. Nyt sitten päädyn maksamaan uudet maalit sun muut. Olen 18-vuotias ja just kortin saanut. Pia

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kolhasin kerran parkissa ollutta pomon hienoa autoa ja puskuriin tuli aika hirveet naarmut. Pyyhin vaa maasta mutaa niiden naarmujen päälle, eikä kukaan koskaan tullut kyselemään mitään. :D

Vierailija
2/25 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton liikennevakuutuksesta menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa joka tapauksessa. Pia

Vierailija
4/25 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se mene sen auton liikennevakuutuksesta, jolla toista autoa kolhit? Tosin siitä seuraa se, että vakuutusmaksut kasvavat. Tästä syystä pikkukolhut kannattaa maksaa itse, eikä sotkea vakuutusyhtiötä siihen. Mutta kun homma on mennyt poliisiasiaksi, se menee vakuutusyhtiön kautta, ja maksat sitä korotettuina vakuutusmaksuina niin kauan, kunnes sinulla on täydet boonukset.

Vierailija
5/25 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä harmittaa? Sekö, että kolhaisit ja pakenit, vai sekö, että jäit kiinni ja joudut maksamaan?

Luulen kuitenkin, että olet provo.

Vierailija
6/25 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soo soo Pia.

Vierailija
7/25 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta linnaa tekisi hyvää tuollaisesta. Kiva olis ollut tolle toiselle kun boonukset meni

Vierailija
8/25 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tekee täs maas jotain itehhä rehellinen ihminen toimii.Noi epärehelliset lisinyt.Kyllä normi ihminen jättää lappua,selvittää auton omistajan eikä pakene.Meidän auton keulaan joku peruuttanut,rekisterikilpikin vähän kuprul..ite korjattiin.No kyllä vielä korjata pitää. Omavastuu 200€..kyllä ne osaa..vakuutukset kaskoineen 2500€ vuosi ja eikä siin kaikki..trafi lähettää omansa.

Vierailija
9/25 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sietänyt saada vielä sakot liikennepaosta!! Prkeleen millenniaali, ei ota vastuuta teostaan vaan pakenee kuin raukkis!

Vierailija
10/25 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poonukset ei mene ensimmäisestä kolhusta jos on Ifin täydet 80 % bonukset.

Vierailija
11/25 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei korvata pakollisesta liikennevakuutuksesta. Pitää olla vaunuvahinkovakuutus, tuttavallisemmin kasko.

Liikennevakuutuksesta korvataan vain (vastapuolen) henkilövahingot.

Vierailija
12/25 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se mene sen auton liikennevakuutuksesta, jolla toista autoa kolhit? Tosin siitä seuraa se, että vakuutusmaksut kasvavat. Tästä syystä pikkukolhut kannattaa maksaa itse, eikä sotkea vakuutusyhtiötä siihen. Mutta kun homma on mennyt poliisiasiaksi, se menee vakuutusyhtiön kautta, ja maksat sitä korotettuina vakuutusmaksuina niin kauan, kunnes sinulla on täydet boonukset.

18 vasta kortin ja auton saanut maksaa jo valmiiksi täyttä vakuutusmaksua, eli ei menettänyt tässä nyt käytännössä yhtään mitään.

Vierailija
13/25 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas kivaa aloittajasta olisi se, että joku toinen kolhii sinun autoa ja poistuu vaan paikalta?

Vakuutusyhtiö kannatta nimenomaan "sotkea" tähän, ettei tule mitään kusetuksia sitten korjauksen suhteen vastapuolelta. Kun vakuutusyhtiö on maksanut vastapuolen korjauskulut, saat siitä itsellesi ilmoituksen eli saat tietoon paljonko korjauskulut on. Jos korjauskulut ovat pienemmät kuin bonusmenetys, voit maksaa korjauskulut vakuutusyhtiölle, eivätkä bonukset alene liikennevakuutuksesta (siis jos sinulla on niiden suhteen jotain menetettävää). Jos taas vastapuoli vaikuttaa tyypiltä, joka ei kuseta, niin voit kyllä sopia korjauskulujen maksamisesta hänen kanssaan suoraankin. Kaikkein vaivattomin on kuitenkin vakuutusyhtiön käyttö: he ottavat yhteyden toiseen osapuoleen jne.

Eli, kun kolhaiset toista autoa ja olet syyllinen, ota vahingon kärsineen tiedot ylös ja tee vahinkoilmoitus liikennevakuutusyhtiöön. Sen jälkeen homma hoituu vakuutusyhtiön ohjeiden mukaan. Helppoa kuin mikä.

Vierailija
14/25 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä harmittaa? Sekö, että kolhaisit ja pakenit, vai sekö, että jäit kiinni ja joudut maksamaan?

Luulen kuitenkin, että olet provo.

Saattaa olla provo, mutta näitä livistäjiä on paljon. Epätodennäköistä myös on, että kolhijaa saadaan selville. Joskus näkee ilmoituksia, missä etsitään silminnäkijää (parkkipaikka)kolarille.

Vierailija
15/25 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poonukset ei mene ensimmäisestä kolhusta jos on Ifin täydet 80 % bonukset.

Joo 18-vuotiaalla varmaan onkin.

Vierailija
16/25 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräätkö sä täällä oikeasti sääliä? Vähemmästäkin naisia on raiskattu.

Vierailija
17/25 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei korvata pakollisesta liikennevakuutuksesta. Pitää olla vaunuvahinkovakuutus, tuttavallisemmin kasko.

Liikennevakuutuksesta korvataan vain (vastapuolen) henkilövahingot.

onko näin tyhmiä ihmisiä edes olemassa. 

Vierailija
18/25 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poliisi ei sano itse nähneensä tapahtumaa, se kannattaa kieltää kategorisesti.

"En ollut minä".

Vierailija
19/25 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos poliisi ei sano itse nähneensä tapahtumaa, se kannattaa kieltää kategorisesti.

"En ollut minä".

Ei vaan myöntää virheensä, pyytää anteeksi ja ottaa vastuu teoistaan.

Vierailija
20/25 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vanhempi auto. Muutamia, ei kylläkään kovin isoja, oven kolautuksen jälkiä selvästikin kyljessä. Yksikään ei ole jättänyt lappua ko. teosta. Äkkiä on varmaankin vahingon tapahduttua päätetty livistää paikalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme