Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos sosiaalitoimisto

Vierailija
31.10.2013 |

Tähän ketjuun kiitoksia soskulle.

Sain juuri myönteisen päätöksen ja olen ikionnellinen.

Lääkärimaksut ja sähkölasku maksettu sekä osittain vuokraa.

Ilman soskua ei työtön pärjäisi ja kattoa ei olisi pään päällä.

Suomalainen sosiaaliturva on hyvä.

Tahtotila olisi tehdä töitä mutta nyt on sellainen tilanne että työnantaja jolle olen töitä tehnyt säästää ja töitä ei ole tarjolla. Muita vaihtoehtoja olen kartoittanut ja tehnyt hakemuksia ilman tulosta.

Halusin avata kiitos-ketjun, tule mukaan jos koet siihen tarvetta. Ehkä haluat kertoa miten sinua on tuettu ja autettu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyrmistynyt ketjuun osallistuneiden määrästä, itseni lisäksi kaksi.

Olen varma että palstalla on muitakin jotka saavat apua.

Pidetäänkö toimeentulotukea ja harkinnanvaraista toimeentulotukea itsestäänselvyytenä joka kuuluu mulle nyt heti.

Soskun lisäksi kiitos kuuluu veronmaksajille.

ap

Vierailija
2/4 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyeksi jäi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös haluan antaa sosiaalitoimistolle oman kiitokseni. 

Sain avioeron jälkeen sieltä paljon apua lasteni kanssa; takuuvuokrasitoumuksen, lisäksi auttoivat muutaman vuokran puolikkaassa ja parissa sähkölaskussa aivan alussa. 

Vierailija
4/4 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

me saimme sossusta apua parikymmentä vuotta sitten, maksoivat sillon miehelle avomyllyhoidon harkinnanvaraisena toimeentulotukena, jotta hänen ei tarvinnut mennnä mihinkään kaupungin hoitolaitokseen ja keskeyttää opiskelujaan alkoholismin vuoksi. Myöhemmin, kun saimme lapsen kesken opintojen, saimme toimeentulotukea, koska minimiäitiyspäiväraha ja opintotuki+-laina eivät riittäneet elämiseen.

Noista ajoista on siis jo toistakymmentä vuotta, mies ollut raittiina yhtä kauan, ja kumpikin olemme opinnoista valmistuneet ja olleet töissä jo vuosia. Veroja maksamme varmaan ~ 70.000 euroa vuodessa + välilliset verot, ja ihan mielellään sen teemme, koska sillä autetaan hädässä olevia, sellaisia kuin mekin joskus olimme.

Kiitos.