Te joilla on vanhempi kumppani. Kumman ystävistä tuttavapiirinne koostuu?
Kommentit (5)
Molempien.
Molemmat tapaa toki omia kavereitaan myös keskenään, mutta usein tavataan seurueessa, jonne sitten saattaa vielä liittuä sen toisenkin kavereita. Siis jos mennään vaikka istumaan iltaa mun kaverin kanssa, niin illan mittaan siihen saattaa helposti liittyä myös miehen kavereita, näiden kavereita, mun kaverin kavereita...
Mutta siis tavataan aina niitä, jotka sattuu jonnekin pyytämään tai joita me pyydetään jonnekin.
niin ja ikäeroa meillä on 12 vuotta, mä olen 35v ja se nuorempi.
No, en tiedä onko meidän ikäero 10v tarpeeksi iso, mutta en usko että se on iästä kiinni ketä meillä käy kylässä tms., kyllä meillä on aika pitkälti omat kaverit, harvoin ketään meillä käy, ja hyvin harvoin käydään missään kaverin luona yhdessä. Ja meillä vaikuttaa myös se että mies on kotoisin tästä kaupungista ja minä vasta 10 vuotta asunut, ja omat sukulaiset ja vanhat kaverit asuu kaukana. Meillä kummallakin on kyllä tosi vähän kavereita, eikä käydä missään baareissa yms. Ei olla lasten syntymän jälkeen käyty kahdestaan miehen kanssa kuin korkeintaan haudalle viemässä kukkia.
Meillä ikäeroa 12 vuotta ja yhteiset ystävät. Ollaan tunnettu pian 20 vuotta ja pyöritty samoissa kaveriporukoissa jo ennen seurustelua. Me ei koskaan olla jaoteltu ystäviä iän mukaan.
20 vuotta ikäeroa. Ei asuta yhdessä. Viisi vuotta seurustelua. Kummallakin omat ystävät, mutta ikäasialla ei mitään tekemistä asian kanssa.
Molempien, mutta mun ystävistäni osa asuu lähempänä, niin ollaan heidän kanssa enemmän tekemisissä erityisesti talvella. Mut sitten taas kesäisin miehen ystävät, tuttavat ja sukulaiset on voitolla.