Elämänne rakkaus?
Jep.
Niin monesti puhuttu aihe täällä kuin siellä, mutta otetaas vielä kerran. Mikä, kuka, missä oli ihminen johon pamahdit ihan täysillä? Oletko tehnyt hänen kanssaan lapset vai ainoastaan sinunkaupat kalatiskillä?
"Mies joka ei rakastu helposti, rakastuu liian tiukasti." - Dale Cooper, TP
Kommentit (5)
en edes niitä sinunkauppoja - elämäntarinani pähkinänkuoressa. harvasta ihmisestä muistetaan enempää kuin yksi lause ja tämä oli se minun elämääni kuvaava lause. yritän elää loppuelämäni mahdollisimman hyvin ja onnellisesti. toiseksi rakkaimman päästin vapauteen, muu olisi ollut väärin häntä kohtaan. sen ajatteleminen sattuu yhä, jopa enemmän kuin ne pelkät sinunkaupat.
Anteeksi, piti peukuttaa aloittajaa, tuli miinuspeukku :(
Tapasin elämäni rakkauden 17-vuotiaana. Tai, ei kai sitä vielä 30-vuotiaana voi elämänsä rakkaudesta puhua, mutta uskoisin niin olevan. Minulla oli tunne, että ollaan tavattu ennenkin, että tunnetaan jo. Mitä enemmän oltiin yhdessä, sitä vahvempi tunne oli. Luulen, vaikken sitä koskaan ole ääneen sanonut, että tunsimme toisemme jo edellisessä elämässä. Mies ei usko mihinkään tuollaiseen, mutta hänkin kuulemma kuitenkin ihastui heti minuun. Uskon että jotkin asiat elämässä on määrätty ennalta, ja minun on tarkoitus olla tämän miehen kanssa, joka minun vastakohtanani tekee minusta kokonaisen.
Dale Cooper on viisas mies.