Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivointa, mitä sinulle tapahtui tänään?

Vierailija
30.10.2013 |

Mulla oli tänään ihan kamala päivä. Päätin nyt ryhtyä kuitenkin hyväntuuliseksi ja ryhdyin oikein miettimään, että kai nyt tässäkin päivässä sentään joku hyvä hetki oli. Olihan siinä: itketti, niin koira tuli nuolemaan mun kättä ja se oli niin liikuttavaa, etten enää voinut olla täysin pahantuulinen.

Tarvitsen kivoja ajatuksia, ja kaikki kai tarvitsevat. Kertokaa! Mitä kivaa tänään on tapahtunut? Isoja tai pieniä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun päiväni piristys oli se, että 1,5-vuotias lapseni riekkui into-piukeana muksuvoikassa. Siitä tuli iloiseksi itsekin.

Lisäksi kävimme anoppilassa, jossa liedellä odotti maailman parhaat jauhelihapihvit ja pottumuussi. 

Vierailija
22/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista! Lisää kivoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jokin aika sitten tuollaisen käytetyn robotti-imurin, jonka ei pitänyt toimia. En ole sitä kokeillut, se on ollut makuuhuoneen nurkassa. Oletin että sen akku ei kuitenkaan riitä kuin yhden huoneen imuroimiseen, eikä sen pitänyt toimia senkään vertaa. 1-vuotias poikani käynnisti sen vahingossa, se imuroi makuuhuoneen ja karkasi sieltä ja sen jälkeen se imuroi koko talon! :D

Vierailija
24/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tänään postissa smartphotolta 125 kesäkuvvaa! Nyt oon koko illan niitä albumiin askarrellut ja valmista tuli :) <3

Vierailija
25/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14-vuotiaani kanssa tämään oikojahammaslääkärillä ja hän saa vihdoinkin raudat! Kuulostaa varmaan oudolta, mutta tähän pisteeseen pääsyyn on mennyt neljä vuotta. Maitohampaat eivät irronneet itse, rautahampaat seilaili kadoksissa leuassa ynnä muuta. Mutta nyt, vihdoin, kaikki rautahampaat ovat paikallaan ja purentavian korjaaminen voi alkaa. Ja tyttö on ihan onnessaan! 

Vierailija
26/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 22:13"]

Sain jokin aika sitten tuollaisen käytetyn robotti-imurin, jonka ei pitänyt toimia. En ole sitä kokeillut, se on ollut makuuhuoneen nurkassa. Oletin että sen akku ei kuitenkaan riitä kuin yhden huoneen imuroimiseen, eikä sen pitänyt toimia senkään vertaa. 1-vuotias poikani käynnisti sen vahingossa, se imuroi makuuhuoneen ja karkasi sieltä ja sen jälkeen se imuroi koko talon! :D

[/quote]

Paras :D !

Vierailija
27/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuntui että tänään oli jos ei nyt huono mutta jotenkin alakuloinen päivä. Nyt kun ap:n rohkaisemana rupesin asiaa ajattelemaan niin tämähän on ollut mahtava päivä. Töihin mennessä junavuoro oli peruttu, mutta ehdin hyvin seuraavallakin. Töissä saimme pitkään jatkuneet neuvottelut päätökseen ja vaikka itse sanonkin niin hoidin hommani aika hyvin ja paikkailin aikaisempia mokiani. Neuvottelujen jälkeen kaikki oli jotenkin tosi rentoja pitkästä aikaa. Menimme isolla porukalla kahville ja nauroimme paljon. Jokainen lähti töistä hymy kasvoilla. Keskustan läpi kotiin kävellessäni naureskelin vielä salaa ja hieman häpeillen jutuillemme. 

Mukava päivä siis ja lupaan herätä ilolla huomiseenkin. Hyvää yötä kaikille! 

Vierailija
28/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä on reistannut tosi kauan ja olenkin jo lääkeriippuvainen. Mutta tänään en ole syönyt yhtään särkylääkettä, eikä tullut mitään vieroitusoireita, jeeeee!

Vierailija
29/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kirurgini.

Vierailija
30/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kirurgini.

Vierailija
31/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini tuli kylään ja toi leivoksia, harjasi koiran ja haravoi takapihan lapseni kanssa, yhdessä nostelivat lehtiä muovikassiin, otin salaa valokuvan ikkunan takaa. Sain myös yhden kauan roikkuneen projektin valmiiksi. :)