Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivointa, mitä sinulle tapahtui tänään?

Vierailija
30.10.2013 |

Mulla oli tänään ihan kamala päivä. Päätin nyt ryhtyä kuitenkin hyväntuuliseksi ja ryhdyin oikein miettimään, että kai nyt tässäkin päivässä sentään joku hyvä hetki oli. Olihan siinä: itketti, niin koira tuli nuolemaan mun kättä ja se oli niin liikuttavaa, etten enää voinut olla täysin pahantuulinen.

Tarvitsen kivoja ajatuksia, ja kaikki kai tarvitsevat. Kertokaa! Mitä kivaa tänään on tapahtunut? Isoja tai pieniä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin kolmeen uuteen ihmiseen. Minä tykkään kanssa miettiä iltaisin mitä kivaa on tapahtunut, ja olla kiitollinenkin tästä päivästä, se tekee ihmisen positiivisemmaksi. Negatiivisten ajatusten parissa voisi mennä koko yö jos oikein alkaa harmittelemaan :)

Vierailija
2/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodyjam-tanssitunti nyt illalla! Aivan mahtavaa unohtaa arkiasiat hetkeksi ja antaa vaan mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihana avaus, kiitos!

Töissä saatiin yksi kauan väännetty yhteistyökuvio toimimaan ja kaikilla osapuolilla oli hyvä ja iloinen mieli.

Lapset olivat naurettavan ilahtuneita, kun ruokana oli nakkeja ja ranskalaisia, se oli mukavaa, vaikka tuon ruuan syy olikin se, etten todellakaan jaksanut laittaa muuta :-)

Miesystävä soitti mukavan puhelun.

Vierailija
4/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hierojalla.

Vierailija
5/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kaunis ilma ulkona.

Kaupassa oli kirjolohi tarjouksessa.

Sain tarjouksen osa-aikatyöstä.

Vierailija
6/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli aamulla sanomaan olet rakas ja antoi pusun ennen kuin lähti töihin

Vierailija
7/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdin päivällä metsään ja toin sieltä litran suppilovahveroita. tein äsken niistä soosin, oli herkkua.

Vierailija
8/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lenkki koiran kanssa töiden jälkeen. Miesystävä soitti työreissulta, lupasi soittaa vielä hyvän yön toivotukset iltakymmeneltä.

Vierailija
9/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus jonkun tutkimuksen (siis ihan oikean sellaisen, ei mikään Iltalehti-tutkimus), että ihmiset, jotka joka päivä yrittää miettiä aina vaikka väkisin jonkun hyvän jutun päivästään, ovat merkittävästi onnellisempia kuin ne, jotka eivät kiinnitä niin tietoisesti huomiota hyviin asioihin. Tyhmän päivän jälkeen tämä kuulostaa yrittämisen arvoiselta. Keksin muuten toisenkin jutun: Mulla on äiti, jolle voin soittaa kun on paha päivä, ja hän kuuntelee ja tukee mua kaikessa. Se on jotain se. Ap

Vierailija
10/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju, kiitos! 

Olen lentoemäntä ja tulin tänään kotiin lennolta. Olin ihan älyttömän väsynyt kun ajoin kotiin, mutta aamu piristyi ja päivä muuttui paremmaksi kun siippa oli tehnyt aamupalan valmiiksi jääkaappiin ja jättänyt kivan viestin, ennen kuin lähti töihin. Viesti oli niin ihana, että meinasin alkaa itkemään sitä lukiessa.

Vierailija
11/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin äidiltäni että eräs minulle tuntematon, vanhempi nainen oli kehunut lasteni reippautta ja kohteliaisuutta.

Se lämmittää aina sydäntä :)

Vierailija
12/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alkuviikon flunssassa ja kun palasin tänään töihin tulivat lapset halaamaan. Ja kerrottavaa riitti.... Olen siis päiväkodissa töissä.

Eilen oma lapseni piirsi minulle ihanan parane pian -kortin ja mies toi kaupasta suklaata lääkkeeksi.

Vierailija
13/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tehtyä työt työajalla ja  vapaat saan olla perheen kanssa. Hyvä aloitus, tämmöstä tarvitaan, positiivista otetta!

Vierailija
14/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämää dominoi raskauspahoinvointi, mutta kun lähdettiin tänään uimaan, se pysyi koko ajan täysin poissa! En käsitä! Sitten tultiin kotiin ja tehtiin pitsaa. Mies oli tosi väsynyt ja meni jo lapsen kanssa nukkumaan ja minäkin kohta.

Vierailija
15/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain huomattavan summan rahaa, joka helpottaa tämän kahta työtä tehneen yh äidin arkea vihdoinkin :)

Vierailija
16/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös kuullut jostain, että toisten ilon jakaminen tekee ihmisestä onnellisemman. Siltä tuntuu nyt kun luen teidän ilojanne :) Ap

Vierailija
17/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken yksi mies katsoi veikeästi.

Vierailija
18/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/31 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kaksi ylimääräistä työvuoroa ensi kuuhun. Tosi maallinen ilonaihe mutta rahat on vähän vähissä joten ilahduin tästä kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi