Mitä tehdä jos kaarituki painaa?
Kommentit (11)
Hanki kaarituettomat liivit. Niin minä olen tehnyt ja voi että elämä on mukavaa! Myös toppaukset jätin pois.
Jospa ottaisit ne tuet kokonaan pois niistä liiveistä? Tai kokeile toisenmallisia liivejä, joissa esim. olkaimien kiinnityskohdat ovat eri kohdissa aiempiin liiveihin verrattuna tai rinnanympärysnauha on aiempaa malliasi leveämpi tai isompaa kokoa.
Käy liiviliikkeessä tai tavaratalossa jossa on asiantunteva myyjä. Olen saanut tosi hyvää palvelua Sokoksella ja yhdessä etsittiin täydelliset liivit. Kun löytyy oikean malliset liivit, niin ei enää kaarituetkaan paina ainakaan mulla.
Itselläni painaa myös liiviliikkeiden liivit, vaikka kuinka on ollut ammattitaitoinen myyjä niitä sovittamassa.
Olen ruvennut laittamaan jotain pehmikettä ihon ja rintaliivien väliin erityisesti kaarituen loppukohtiin: esim. paksua puuvillakangasta. Eli ensin puen liivit päälle ja sitten pehmikkeet pahimpiin kohtiin.
Onneksi maailmassa on vielä myynnissä kaarituettomia liivejä. Osta sellaiset.
minä olin ennen vannoutunut push-oppejen käyttäjä ja en voinut kuvitellakkaan että laittaisin tavalliset liivit.... no, nyt käytän päivittäin sellaisia sportti-liivejä. On hyvän ryhtiset, ei paina eikä valu narut!
Ota kaarituki pois. Jos ei toimi, niin heitä pois. Monet ovat kertoneet, että liiviliikkeiden myyjien valitsemat liivit ovat olleet epäsopivammat kuin mitkään muut koskaan; myyjä väittää, että kyllä ne on hyvät, mutta kaaret painavat niin ettei pysty hengittämään. Käsittämätöntä, että nämä tuttavat ovat kuitenkin ostaneet ne liivit!
Ostan kaikki liivini alusvaateliikkeistä ja yksienkään kaarituellisten kaaret eivät ole sopineet, painavat ja hankaavat ja kuitenkin kyseessä satasen liivit. Itse otan aina tuet pois. Leikkaan pienen viillon sivuun pään kohdalle ja vetäisen pois. Yleensä en ole edes ommellut viiltoa. Hyvin on toiminut.
Ei niistä hyviä saa, mutta toki voit kärvistellä tuollaisenaan tai katsoa jos jatkopala ympärysnauhaan auttaisi. Yleensä ei auta, koska kaarituen koko ja asento riippuu kupin koosta ja mallista, ei ympärysnauhan.