Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä jos kaarituki painaa?

Vierailija
30.10.2013 |

Onko liivit pakko heittää pois?  Onko niksejä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä hyviä saa, mutta toki voit kärvistellä tuollaisenaan tai katsoa jos jatkopala ympärysnauhaan auttaisi. Yleensä ei auta, koska kaarituen koko ja asento riippuu kupin koosta ja mallista, ei ympärysnauhan.

Vierailija
2/11 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kaarituettomat liivit. Niin minä olen tehnyt ja voi että elämä on mukavaa! Myös toppaukset jätin pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ottaisit ne tuet kokonaan pois niistä liiveistä? Tai kokeile toisenmallisia liivejä, joissa esim. olkaimien kiinnityskohdat ovat eri kohdissa aiempiin liiveihin verrattuna tai rinnanympärysnauha on aiempaa malliasi leveämpi tai isompaa kokoa.

Vierailija
4/11 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy liiviliikkeessä tai tavaratalossa jossa on asiantunteva myyjä. Olen saanut tosi hyvää palvelua Sokoksella ja yhdessä etsittiin täydelliset liivit. Kun löytyy oikean malliset liivit, niin ei enää kaarituetkaan paina ainakaan mulla.

Vierailija
5/11 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni painaa myös liiviliikkeiden liivit, vaikka kuinka on ollut ammattitaitoinen myyjä niitä sovittamassa.

Olen ruvennut laittamaan jotain pehmikettä ihon ja rintaliivien väliin erityisesti kaarituen loppukohtiin: esim. paksua puuvillakangasta. Eli ensin puen liivit päälle ja sitten pehmikkeet pahimpiin kohtiin.

Vierailija
6/11 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi maailmassa on  vielä myynnissä kaarituettomia liivejä. Osta sellaiset.

Vierailija
7/11 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olin ennen vannoutunut push-oppejen käyttäjä ja en voinut kuvitellakkaan että laittaisin tavalliset liivit.... no, nyt käytän päivittäin sellaisia sportti-liivejä. On hyvän ryhtiset, ei paina eikä valu narut!

Vierailija
8/11 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kaarituki pois. Jos ei toimi, niin heitä pois. Monet ovat kertoneet, että liiviliikkeiden myyjien valitsemat liivit ovat olleet epäsopivammat kuin mitkään muut koskaan; myyjä väittää, että kyllä ne on hyvät, mutta kaaret painavat niin ettei pysty hengittämään. Käsittämätöntä, että nämä tuttavat ovat kuitenkin ostaneet ne liivit!

Vierailija
9/11 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaikki liivini alusvaateliikkeistä ja yksienkään kaarituellisten kaaret eivät ole sopineet, painavat ja hankaavat ja kuitenkin kyseessä satasen liivit. Itse otan aina tuet pois. Leikkaan pienen viillon sivuun pään kohdalle ja vetäisen pois. Yleensä en ole edes ommellut viiltoa. Hyvin on toiminut.

Vierailija
10/11 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintaliivit ovat liian yliarvostettuja

Vierailija
11/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up