Jos miehenne flirttailisi hävyttömästi fb posteissaan...
Niin miehellä jäi fb uki ja lueskelin vähän niitä yksityisviestejä sieltä. Aivan törkeetä flirttailua naisille. Siis tosi ällöttävää luettavaa. Ei mitään pettämis juttuja vissiinkään, mutta aivan turhanpäivästä "voisin sua vähän tanssittaa" "ihana pusuhuuli" "bikit päällä oot varmaan hot" tyyppisiä tekstejä täynnä ne kirjeenvaihdot. Olen tiennyt kyllä, että miehelläni on paljon naispuolisia ystäviä ja se on ihan ok, mutta e nyt käyyt mielessä, että se viestittely niiden kanssa on tota luokkaa. Tytöt tietysti innostuneena imarteluista jatkoi samalla tyylillä, mutta kyllä se minusta aina oli mieheni joka ensin alkoi flirttailemaan.
Nyt ihan rehellinen kysymys kaikille. Mitä te olisitte tuommoisesta mieltä? Häiritsisikö se teitä? Mieheni on nähnyt näitä tyttöjä lomamatkoilla jne (heillä on yhteisiä kavereita). Minua oikeastaan ahdistaa eniten se, että pidetäänkö miestäni törkeänä minua kohtaan ja sehän tarkoittaisi sitten sitä, että minulla on huono mies. En minä pikku flirttiä kavahda, mutta en oikein tiedä ylitetäänkö noissa jo hyvän maun raja? Mitä olette mieltä? Jos joku ukkomies alkaisi minulle tuollaisia lepertelemään niin automaattisesti ajattelisin hänen oman vaimonsa olevan jollain tavalla ruma tai suhteen väljähtänyt kun miehen pitäisi muille niin hehkutella heidän kauneuttaan.
En jaksa miehelle tästä mitään nyt sanoa kun olen joskus vuosia sitten saanut hänet vastaavanlaisesta flirtistä kiinni ja silloin vähän avauduin. Selitin miehelle, että hän tavallaan loukkaa minua sellaisella kirjoittelulla, sillä ne tytöt luulevat, että hänen vaimonsa on jollain tavalla kamala. Mieheni ymmärsi ja sanoi, että ei ole asiaa ikinä noin ajatellut, että joku voisi sen niin ottaa. Kuvittelin, että sen keskustelun jälkeen hän lopettaisi moisen, mutta EI.
Tekstissä oli myös sellaista "olisiko vieressä tilaa mulle" kun joku tyttö oli menossa nukkumaan päikkäreitä ja muuta sontaa. Mikä tietysti on jo mielestäni yli rajan menevää. Toisaalta tyttö sanoi, että tervetuloa ja siinä vaiheessa mies jo vaihtoi puheenaihetta. Että ilmeisemmin ei ole kovin tosissaan? Tai sitten ne tektsit on poistettu missä jäisi todella kiinni???
En oikein tiedä mitä ajatella. Mitö te ajattelisitte vastaavassa tilanteessa?
Ja nyt ei tartte tulla huutamaan, että en saisi lukea mieheni posteja. En saisi en, mutta luin jo. Ja hyvä, että luin.
Kommentit (36)
Totta helvetissä on tapahtunut! ei kukaan jaksa vuositolkulla vähän vihjailla ja huomiohuorata, jos jotain ei ole ollut sisällä. Flirttailu on hauskaa, mutta ei sitä loputtomiin jaksa jos ei jotain joskus tapahdu!!!!
Totta helvetissä on tapahtunut! ei kukaan jaksa vuositolkulla vähän vihjailla ja huomiohuorata, jos jotain ei ole ollut sisällä. Flirttailu on hauskaa, mutta ei sitä loputtomiin jaksa jos ei jotain joskus tapahdu!!!!
Niin tai älä kerro mitään, nyt alat salapoliisiksi ja selvittelet vähän lisä asioita. Kirjottelet joskus vaikka jollekkin niistä typyköistä jotain ja koitat saada selville onko ollut jotain vakavempaakin..
Ei kuulu varatun miehen touhuihin tuollaiset jutut!
Kyllä nämä kaikenmaailman facebookit on lopullinen rehellisyyden tuho parisuhteissa! Joutaisi lakkauttaa tuollaiset paskat!
En mä pääse enää sen facebookkiin, suljin sen. Tuntuu ihan kummalliselta, että olen näin lunkki tän asian suhteen ja muut täällä tuntuvat pitävän tätä isonakin asiana. Mikähän minua vaivaa? Olen vielä aina ihmetellyt suhteita joissa lakastaan sohvan alle asiat ja ei puhuta. Oletetaan, että asiat on hyvin jos niistä ei puhuta. Minusta sellainen on typerää ja nyt jopa harkitsen itse samaa...
ap
Miks et voi vaan sanoa että "pakko tunnustaa, mut luin tänään sun fb-viestejä, enkä oikein ilahtunut niistä"? Perustakaa suhteenne rehellisydelle - molemminpuoliselle. Ei tule mitään jo aletaan salailemaan ja välttelemään vaikeita asioita. Mitä pelkäät?
En juttele vieläkään. Ajattelin kysyä tänään tai huomenna mieheltäni, että kohteleeko hän mielestään minua sillä tavalla miten toivoisi tyttäremme tulevan miehen kohtelevan tytärtämme? Sen jälkeen kysyn rakastaako mies minua? Kunnioittaako minua? Ja kait se on sitten pakko tunnustaa, että olen lukenut. En tiedä mitä pelkään...jotenkin meillä on ollut kaikkea vaikeeta käsiteltävänä viime vuosina ja niistä on nyt vihdosta viimein päästy eteenpäin. (ei mitään suhteeseemme liittyvää vaan ikäviä menetyksiä ja masennusta) En jotenkaan jaksais nyt repiä taas meitä johonkin kriisiin...
ap
AP tässä. No niin. Nukuin yön yli ja mietin asioita. Otin vasta aamulla asian puheeksi. Sanoin, että hänellä oli jäänyt fb auki ja luin sieltä niitä posteja. Tähän mies vain "aha". No sitten sanoin, että hänellä olisi vähän selitettävää. Mies oli ihan pihalla, että mitä siellä nyt muka oli?
No muistuttelin vähän ja kysyin, että mikä miestäni oikein vaivaa? Kysyin, että yrittäkö hän nostattaa itsetuntoaan...hieman testailla saisiko jos haluaisi? Mutta siitä ei kuulemma ole kyse, tietää kyllä saavansa jos haluaa. (minäkin tiedän, että saisi).
Ei osannut yhtään selittää käytöstään. Ei kuitenkaan vähätellyt myöskään. Kävi lukemassa kaikki ne vanhat tekstinsä (ne oli tosiaan suuri osa melko vanhoja) ja selitteli niitä sieltä järjestyksessä. Että esim se viereen nukkumaan meneminen oli puhdas vitsi kun tämä tyttö kenelle sen kirjoitti oli kyseisellä hetkellä toisella puolella maapalloa. Ja sanoi, että joidenkin näiden tyttöjen kanssa on vaan sellaista aika ronskia kieltä, puolin ja toisin. Mies kuitenkin oli pahoillaan, mutta ei pystynyt millään tavalla selittämään MIKSI on pakko kirjoiteela tuollaista naisille ja tiesi, että se on loukkaavaa minua kohtaan. Siis nyt ymmärsi kun kävi kirjoittamiaan tekstejä läpi.
Minä tein yllättävän vedon. Siis yllätin itsenikin. Totesin miehelleni, että minä olen päättänyt vain hyväksyä tuon hänen oudon tavan lirkutella muille naisille. Hän on muuten kuitenkin hyvä mies, eikä ole millään osa-aluueella mitään valitettavaa, niin en nyt lähde eroamaan tuollaisen jutun takia miehestäni. Mutta en myöskään halua elää luulossa, että mieheni on täydellinen. Nyt tiedän, että hänon ääliö ja lirkuttelee muille naisille, varmasti ikuisesti. Mies oli ihan nolona, että ei hän halua minun niin ajattelevan, hän ei aijo enää kirjoitella tuollaisia juttuja mitkä loukkaavat välillisesti minua. Minä en hyväksynyt tuota, sanoin miehelle, että älä lupaa asioita joita et voi pitää. Ja miestä tietysti harmitti, että en usko hänen pystyvän siihen.
Samalla kertaa saimme sitten ruodittua suhteemme muutkin mutkat suoraksi. Saimme puhdistettua ilman kunnolla.
Olen jotenkin yllättynyt, että otin tämän nyt näin rennosti. Taidan olla vanha? Nuorena olisin vetänyt kauheat itkupotku raivarit. Toisaalta taidan tietää myös oman arvoni. Tiedän, että mieheni ei halua minua menettää ja jos menettäisi, niin todella menettäisi hyvän vaimon. Meillä on kuitenkin niin moni asia hyvin tässä suhteessa, että menkööt sitten mies itse jos siltä tuntuu.
Sovimme kuitenkin, että tämä ei tarkoita sitä, että hyväksyisin pettämistä. Sitä en valitettavasti aijo hyväksyä. Meillä on pitkä suhde takana ja tähän mahtuu myös mutkia puolin ja toisin matkaan. Mutta niitä on ollut nyt tarpeeksi ja mitään tuota pahempaa sooloilua en aijo sietää.
t. ap
Minulle viestitteli taannoin yksi mies juuri tuon kaltaisia juttuja. Olin tavannut miehen eräiden tuttavien kautta enkä tiennyt sitä, että hänellä on vaimo ja lapset. Ajattelin aluksi, että mies on todella mukava ja tutustumisen arvoinen, kun aloitti viestittelyt ihan normaaleilla arkisilla asioilla ja välissä tietysti ulkonäön kehumista. Sitten alkoi tulemaan enemmän tätä flirttiä ja ehdottelua viekkuun tulemisesta ja kuinka on ajatellut minua ja haluaisi tavata ym. Olin tietysti ihan haltioissani, koska mies osasi ilmaista asian todella kauniisti. Sitten sain kuulla näiltä tuttaviltani, että mies on tosiaan naimisissa ja lapsia. Meni sitten maku ihan totaalisesti! Kerroin sitten lopettavani viestittelyn tähän, että ei kiinnosta enää. Ei ole enää kyllä ottanutkaan yhteyttä.
Mitään suoria seksiehdotuksia ei ollut, mutta juuri sitä flirttiä ja halukkuutta minua kohtaan kyllä oli ja kun kaikkia tapaamisiakin ehdotteli. Toivottavasti kyseinen mies olisi jäänyt vaimolleen kiinni tästä, koska minusta se ei ole hyväksyttävää. Ja näin jälkeenpäin, kun mietin, että kuinka herkästi hän saattoi monille naisille laittaa noita samoja juttuja...
Siinä se varmaan sitten meneekin se raja, että toteuttaako näitä juttujaan. Sehän voi olla, että tämä kyseinen mies ei olisi koskaan edes tullut tapaamisiin. Mitään järkeä tossa ei siltikään ole, siitä olen samaa mieltä, mutta jos pettää haluaisi, niin varmaan sitten vaan pettäisi.
ap
tämä siis numerolle 30
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 10:08"]
Minulle viestitteli taannoin yksi mies juuri tuon kaltaisia juttuja. Olin tavannut miehen eräiden tuttavien kautta enkä tiennyt sitä, että hänellä on vaimo ja lapset. Ajattelin aluksi, että mies on todella mukava ja tutustumisen arvoinen, kun aloitti viestittelyt ihan normaaleilla arkisilla asioilla ja välissä tietysti ulkonäön kehumista. Sitten alkoi tulemaan enemmän tätä flirttiä ja ehdottelua viekkuun tulemisesta ja kuinka on ajatellut minua ja haluaisi tavata ym. Olin tietysti ihan haltioissani, koska mies osasi ilmaista asian todella kauniisti. Sitten sain kuulla näiltä tuttaviltani, että mies on tosiaan naimisissa ja lapsia. Meni sitten maku ihan totaalisesti! Kerroin sitten lopettavani viestittelyn tähän, että ei kiinnosta enää. Ei ole enää kyllä ottanutkaan yhteyttä.
Mitään suoria seksiehdotuksia ei ollut, mutta juuri sitä flirttiä ja halukkuutta minua kohtaan kyllä oli ja kun kaikkia tapaamisiakin ehdotteli. Toivottavasti kyseinen mies olisi jäänyt vaimolleen kiinni tästä, koska minusta se ei ole hyväksyttävää. Ja näin jälkeenpäin, kun mietin, että kuinka herkästi hän saattoi monille naisille laittaa noita samoja juttuja...
[/quote]
Kerro nyt vielä jotain tuosta miehestä, ehkä hän oli minun mieheni? Sitten ainakin tiedät, että vaimo tietää jo :D
ap
Kiva oli kuulla, miten tässä jutussa kävi. Toimit kyllä tosi fiksusti. Jutusta hävisi ns. se kielletyn hedelmän maku antamalla tavallaan "lupa" siihen, jos se nyt kerta tuntuu niin tärkeältä. Luulen, ettei miehesi jatkossa enää edes viitsi vaivautua. Hyvä ap. :) Osoitit tuntevasi oman arvosi.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 22:09"]
Ei kuulu varatun miehen touhuihin tuollaiset jutut!
Kyllä nämä kaikenmaailman facebookit on lopullinen rehellisyyden tuho parisuhteissa! Joutaisi lakkauttaa tuollaiset paskat!
[/quote]
Mitä vielä, helppoa ja vaivatonta piristystä parisuhteeseen, ei tartte missään lihatiskeillä notkua jos vähän vaihtelua haluaa.
Ps. ei se FB:n käyttö niin vaikeaa ole ettetkö sinäkin oppisi, kokeile rohkeasti tai pyydä kaveria neuvomaan... :D .
No todellakin on rajanylitystä ja rutkasti! Tulee puistatusolo, että aikuinen ukkomies lirkuttelee noita lapsellisen mauttomuuksia toisille! Miten heikko itsetunto ja huomionkipeys hänellä onkaan?! En todellakaan luottaisi moiseen mieheen, enkä enää kunnioittaisi. Ei hänkään kunnioita sinua. Ei VOI sanoa ettei ymmärrä miten se on sinua epäkunnioittavaa käytöstä, yksikään aikuinen ei ole niin dorka ettei ymmärtäisi..ehkei vaan kiinnosta ajatella!