Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
10401/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai te nyt ymmärrätte miksi Hietala voitti, vaikka se vetikin välillä vähän "värittömästi" ei Floorin  kanssa tasapäisenä esiintyvä ole mikään amatööri se on huippuluokan ammattilainen joten kyllä sen kuuluikin voittaa nuo harrastelija laulajat

Jos Pakkanen ois vetänyt kuin kisan alkupäässä eikä Leppis ois jääny kii ni ois voittanut. Tarkoituksella sen taso laski. Ihan käsikirjoitettu juttu. Eihän kukaan maailmanluokan laulaja ohjelmaan ees lähtis jos se heti tippuis. Ois noloa.

Ohjelman ongelmana on se, että yleisö tietenkin vaihtuu ainakin eri kuvauspäivinä. Niinpä, jos kansa olisi saanut äänestää, Pakkanen olisi hyvin voinut voittaa, koska esitykset koko kauden aikana olivat ylivoimaisesti parhaita ja mielenkiintoisimpia. Mutta kun finaalissa oleva yleisö äänesti yhden esityksen perusteella, tulos oli tuo. Leppilampi olisi kyllä ansainnut voiton, ennemmin kuin kukaan muu. Kyse ei tässä ohjelmassa ole siitä, kuka laulaa parhaiten, vaan kuka luo mielenkiintoisimman, vaihtelevimman ja vaikeasti arvattavan hahmon.

Mä olen eri mieltä. Minusta Pakkanen oli paras kolmessa ekassa jaksossa, mutta sen jälkeen hän jotenkin hiipui. Tohtori taas alkoi menemään esityksineen ja vihjeiden omaperäisyyksineen Pakkasen ohi. Ihan ansaitusti Tohtori voitti. Hiirulainen myös petrasi loppujaksoissa ja aloin pitämään hahmosta, vaikka se ensin vaikutti vastenmieliseltä.

Pakkanen lauloi hienosti kaikissa jaksoissa, ja monella eri tavalla. Ja hienointa oli, että hän lauloi finaalissa sillä tavoin, kun "normaalistikin" laulaa. Se oli mahtavan hieno päätös Pakkasen hahmolle tässä kisassa. Siksi hän olisi ansainnut voiton. Tohtori jauhoi sitä samaa joka jaksossa ja Hiirulainen oli makeileva ja erittäin vastenmielinen hahmo, myös puvustus ja hahmon ulkoinen olemus oli täysin epäonnistunut. 

Minusta taas oikea hahmo voitti, kyllä sen huomaa että Marko on maailmanluokan tähti, ei muut pärjää hänelle. Pakkasen kaksi viimeistä esitystä olivat tuskallista kuultavaa. Ihmettelen, että miksi hänen tasonsa laski niin dramaattisesti. Oli alussa oli todella hyvä. Hiirulainen oli hahmona vastenmielinen, mutta Jarkon laulua oli kiva kuunnella.

Miksi Hiirulaisen hahmo muka oli vastenmielinen? En tajua alkuunkaan.

Vierailija
10402/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kaudeksi tuomaristo saisi Jannea ja Christofferia lukuunottamatta mennä vaihtoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10403/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille, joiden oli vaikea hyväksyä Leppilammen hahmoa.. Varsin moni, jo varhaisessa vaiheessa, tunnisti Pakkasen Leppilammeksi. On siis ihan turha nillittää mistään vääristä vihjeistä. Jotkut kuulivat senkin, ettei mies laula äidinkielellään. Jotkut on vaan tässä parempia ja jos  arvaa väärin, niin se on voi, voi. En kyllä suoraan sanoen ymmärrä, miksi jotkut suhtautuvat Leppilampeen niin kielteisesti. Näyttääkö sitten liian hyvännäköiseltä ja menestyneeltä? Kuinka moni oikeasti tuntee kaverin.

Myönnän, etten olisi itse tunnistanut Hietalaa millään vihjeellä. Nightwish on minulle vieläkin Tarja Turunen ja Tuomas Holopainen. En siis ole fani. Hietala on jäänyt minulle tuntemattomaksi hahmoksi eikä hän ole sillä tavoin tunnettu suurelle yleisölle (ole ollut pintajulkisuudessa) kuin moni muu hahmo. Nightwish-fanit ovat tietysti eri mieltä. Jostain kertoo sekin, etteivät panelistitkaan maininneet Hietalaa nimeltä kuin yhden kerran, viimeisessä jaksossa ohi mennen.

Omasta mielestäni paras vedätys ja hahmo oli Hiirulainen. Vasta toiseksi viimeisessä jaksossa tajusin, että kyseessä voi hyvin olla mies. Miten en ollut aikaisemmin tajunnut sitäkään, että kyseessähän oli fyysisesti  Ile Uusivuoren kokoinen tyyppi. 

onhan se kummallista että viihdemaailmasta 4 panelistia ei osaa tunnistaa yhtä suomen kansainvälisesti tunnetuimpaa muusikkoa. Etenkin kun hänellä on erittäin tunnistettava ääni.

ainoat heviin liittyvät tyypit mitä kokanderiki osasi sanoa oli eicca toppinen koska viime kaudella oli panelisti ja jussi69 kun seki ollu aika paljon esillä. Hyvä ettei kaikki ole niitä jotka pyörii jokaisessa ohjelmassa

Vierailija
10404/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin yöllä unta, että olin Marko Hietalan kanssa juhlimassa 😄

Vierailija
10405/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi kaudeksi tuomaristo saisi Jannea ja Christofferia lukuunottamatta mennä vaihtoon.

jep

tilalle esimerkiksi jannika b

Vierailija
10406/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jotenkin koskettaa näin masennuksen läpikäyneenä, että Marco on sairastanut masennusta pitkään, vaikka onkin maailmantähti. Tai toki tiedän, ettei ulkoinen menestys suojaa masennukselta, mutta silti se on lohdullista huomata. Kannattaa muutenkin lukea hänen haastiksiaan, niin hahmo avautuu entistä enemmän.

Vierailija
10407/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jep

No hei, Maria oli sairas kuvausten aikaan, kuvattu ennen leikkausta, joten ei parhaimmillaan.

Jenni lässyttää liikaa.

Vierailija
10408/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh.. Mikä ongelma joillakin ihmisillä on Mikko Leppilammen suhteen?

Eka kehutaan kuinka hyvä esiintyjä Pakkanen on, mutta heti kun selvästi kuulee äänestä, että se on Leppilampi, niin haukutaan että olipa surkea/kamala esitys.

Ei, en ole mikään Leppilampi fani, mutta minusta Pakkanen on oikeasti ollut hyvin vedetty rooli. 

Kasvakaa oikeasti ihmiset aikuiseksi!

Leppikselle itselleen varman hieno kokemus, mutta kansa näkee häntä joka paikassa niin tottakai se on todella tylsää.

Tulee fiilis että ottavat vain MTV3 tyyppejä. Loppuvedot ja loppuveto oli kamala. Miten oli niin surkea eilen, onko muokattu tai oliko flunssa?

Olin pettynyt kyllä että Leppilampi, katsomo oli myös kun arvasi hänet vikassa biisissä, tykkäsin siitä right Said Fred biisistä im too sexy.

Vierailija
10409/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jep

No hei, Maria oli sairas kuvausten aikaan, kuvattu ennen leikkausta, joten ei parhaimmillaan.

Jenni lässyttää liikaa.

tää kuulostaa ihan eriltä

veitola: niin kuulostaa

tää laulaa hyvin

veitola: niin laulaa

tää on laulanut ennenkin

veitola: niin on

lisäksi jatkuvaa piilovi***uilua millon mistäkin. 

Vierailija
10410/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että oli mukavaa vaihtelua kun voittajan selvittyä ns. tuomaristo ei huudahtanutkaan "mä oon ollu ton luona yötä" tai "siis mehän ollaan näääin läheisiä ja oltu jo vuosikymmeniä... enkä yhtään tunnistanut et se oot Sä!"

Se oli toiseksi suurin yllätys koko kaudesta

Tohtori oli hieno voittaja, se oli ykkösjuttu!

Vierailija
10411/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmiset väittää että leppilampi huijasi?

ei huijannut, hänet tunnisti moni vihjeistä ja äänestä. Englannin käyttö ei ole huijaamista, sillä vaan haluttiin vaikeuttaa vaikka se silti oli helppoa vihjeiden takia. 

Vierailija
10412/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos tuotanto alkaisi mennä formaatin alkuperäisidean juurille? Niin kyllä pitäisi tehdä mun mielestä.

Alunperin King of Mask Singer keksittiin Etelä- Koreassa uusien kykyjen esiintuomiseksi.

Siis uusia kykyjä eritoten laulajina. Silloin pitää tuoda esiin kaikkia muita paitsi ei jo laulajina itsensä esiin nostaneita hahmoja. Kuten vaikka urheilijoita, tanssijoita, eri alojen taiteilijoita, uutistenlukijoita jne...Eiköhän noita löytyisi.

Hieno idea. Enemmän muita kuin naamakuluneita ohjelmaan. Vaikka politikkoja ym. Tv - juontajat tyystin veks. Ja tyypit jotka pyörivät joka paikassa.

Vierailija
10413/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan jaksa leppilampea.. joka kerta menee kanava vaihtoon

Vierailija
10414/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tämä oli viimeinen kausi jonka katsoin. Syynä se ettei kielellä huijaaminen ole mielekästä. Kuten ei myös hahmo joka imitoi muita. Niin ja se Leppilampi/MTV. Hahmot ei voi olla luokkaa Anna Puu koska ne on eri kanavan hahmoja.

Vierailija
10415/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon että ensi kaudella saadaan mukaan julkkiksia, joiden laulutaito tulee yllätyksenä. Olisi hienoa, jos joku urheilija tai poliitikko paljastuu erittäin hyväksi laulajaksi. Niitä olisi kiva arvuutella, ei aina jaksa näitä maikkarin vakiokasvoja. No nyt on tuotannolla aikaa selvittää, jos vaikka joku hiihtäjä paljastuisi mahtavaksi laulajaksi. Ja pliis vaikka joku Kaunarit näyttelijä mukaan.:D

Vierailija
10416/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10417/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni paras vedätys ja hahmo oli Hiirulainen. Vasta toiseksi viimeisessä jaksossa tajusin, että kyseessä voi hyvin olla mies. Miten en ollut aikaisemmin tajunnut sitäkään, että kyseessähän oli fyysisesti  Ile Uusivuoren kokoinen tyyppi. 

Minä olen asunut Thaimaassa ja tunnen ladyboy-kulttuurin. Käsivarsista näin heti alussa että mies on.

Vierailija
10418/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori oli ihan parasta tällä kaudella esityksineen ja vihjeineen. Panelistit on todellakin ulalla, kun hahmo ei olekaan maikkarin vakiokasvo. Lisää näitä ensi kerralla.

Vierailija
10419/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että oli mukavaa vaihtelua kun voittajan selvittyä ns. tuomaristo ei huudahtanutkaan "mä oon ollu ton luona yötä" tai "siis mehän ollaan näääin läheisiä ja oltu jo vuosikymmeniä... enkä yhtään tunnistanut et se oot Sä!"

Se oli toiseksi suurin yllätys koko kaudesta

Tohtori oli hieno voittaja, se oli ykkösjuttu!

Onneksi noin. Tohtori ja Hiirulainen olivat pelastus.

Vierailija
10420/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen asunut Thaimaassa ja tunnen ladyboy-kulttuurin. Käsivarsista näin heti alussa että mies on.

Nyt saatiin Frederik mukaan keskusteluun.:D vai on ladyboyt tuttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä