Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi juuri kielellä hämääminen menee teillä rajan yli?
Esimerkiksi Susannalle oli laitettu pukuun pyöristäviä ja hämääviä muotoja, joidenkin hahmojen pituutta on lisätty, Hiirulainen on antanut ymmärtää olevansa nainen, Krista väitti olevansa hillitty introvertti...
Mutta vasta Pakkasen kielellä hämääminen saa kupin nurin. Miksi juuri se on ongelma? Minä en tajua. 🤔
Koska mammat on pettyneitä, kun Pakkanen ei ollutkaan mikään ulkomaan julkkis. Ei se logiikkaa vaadi, kun nainen johonkin pettyy.
Hyi miten seksistinen olet. Sano nyt vielä että olet itsekin nainen 😂
Vierailija kirjoitti:
Jos leppilammella onkin ollut notkahdus, niin kyllä hän nykyään ainakin elää leveää elämää. Pakkanen taas antaa ymmärtää, että vasta tämä ohjelma voisi olla väylä siihen, että hän voi luottaa elämään uudelleen.
Jostain Annasta luin Leppiksen jutun miten hektinen ja työntäyteinen elämä ollut. Ei oikein tiedä mihin suuntaan menis. Kiinnostaa näyttely, musiikki ja tv työ. Ja tämäkö on se hänen elämänsä traagisin kohta? Mietinpä vaan. Minusta taas hyvä että ihmisellä on ovet auki joka suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi juuri kielellä hämääminen menee teillä rajan yli?
Esimerkiksi Susannalle oli laitettu pukuun pyöristäviä ja hämääviä muotoja, joidenkin hahmojen pituutta on lisätty, Hiirulainen on antanut ymmärtää olevansa nainen, Krista väitti olevansa hillitty introvertti...
Mutta vasta Pakkasen kielellä hämääminen saa kupin nurin. Miksi juuri se on ongelma? Minä en tajua. 🤔
Kyllä minulla ainakin meni ne Kristan valehtelut yhtälailla rajan yli.
Samoin. En tykännyt valehtelusta hänenkään kohdallaan.
Nää vihjeet on osaksi niinku Torpan jutut, ne pitää kääntää päinvastaisiksi näköjään niin saattaa liipata totuuden vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos leppilammella onkin ollut notkahdus, niin kyllä hän nykyään ainakin elää leveää elämää. Pakkanen taas antaa ymmärtää, että vasta tämä ohjelma voisi olla väylä siihen, että hän voi luottaa elämään uudelleen.
Nimenomaan. Pakkanen on vasta nyt (vihjeiden perusteella) nousemassa vaikeuksista "elämänpiiriin", mutta Lempilampi on ollut kultapojuna jo vuosikausia. Vaikea uskoa, että hän kokisi West Endissä asumisen ja puolta nuoremman mallityttöystävän traagiseksi?
Kolmas kausi voi olla sitä ihan vaan pelkät henkilöt lavalla. Panelistit voi keksiä mikä hahmo voisi olla hyvä. Eiku sehän on jo ollutkin, Putous.
Oon ollut alusta asti sitä mieltä että Pakkanen ei ole Mikko Leppilampi, mutta eilisessä esityksessä kuulosti ihan siltä.. Iltaa odotan jännityksellä kuka sieltä paljastuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Tietenkään se ei nyt viime päivinä ole ollut täällä niin paljon esillä, koska selvisi jo paljon aiemmin ja se on jo ns. loppuunkäsitelty juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Tietenkään se ei nyt viime päivinä ole ollut täällä niin paljon esillä, koska selvisi jo paljon aiemmin ja se on jo ns. loppuunkäsitelty juttu.
Mutta Krista sentään myönsi valehdelleensa! Jos Pakkanen on Lempilampi, niin aika kumma, jos hän ei sitä missää vaiheessa myönnä? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Pakkanen on vasta nyt (vihjeiden perusteella) nousemassa vaikeuksista "elämänpiiriin", mutta Lempilampi on ollut kultapojuna jo vuosikausia. Vaikea uskoa, että hän kokisi West Endissä asumisen ja puolta nuoremman mallityttöystävän traagiseksi?
Jep. Eikös hän vihjannut jotenkin niin, että tämä olisi hänen ns. comebackinsä?
Panelistit ovat todenneet moneen kertaan, että Pakkanen EI ole M. Leppilampi.
Vihjeet ei sovi, eikä lauluääni eikä dragqueen-elementit. Olen nähnyt Leppilammen monessa roolissa, eikä hän liiku ja elehdi kuten Pakkanen.
Pelkään Pakkasen olevan joku Suomessa niin tuntematon tyyppi, että on vaikea arvata.
Irina Björklund -vihje oli outo.
Ei kai se nyt Peter Franzen sentään ole?
Ohjelma on hauska,mutta jos aletaan höpöjä keksiä niin ei kukaan katso . Esittelyssä annetaan ymmärtää,että joku huippusuosikki ja sitten sieltä paljastuu joku Pera 60v. Voitti kerran paikallisen kuppilan karaokessa kahvipakan. Esitti ruumista kesäteatterissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Krista sentään myönsi valehdelleensa! Jos Pakkanen on Lempilampi, niin aika kumma, jos hän ei sitä missää vaiheessa myönnä? 🤔
Jonku se myönsi. Tais olla se ettei ole itsesiassa mikään alfauros tms.
Jos pakkanen on lippilappi, niin syön hatullisen paskaa. Oon samaa mieltä, että on suuri pettymys, jos hän paljastuu kotimaiseksi kasvoksi. Tosin se alkaa näyttämään todennäköiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen on Antti Holma
Ei voi olla, Holma on skrode.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään aksenttipoliisi ja en niistä ymmärää, mutta jostain syystä korvaani "sattuu" Pakkasen Lay Me Down esityksessä rivi "No words can explain the way I'm missing you" ... se tulee jotenkin MISS-SINK ? Miksi?
Pakkanen ääntää loppukonsonantit erittäin selvästi. Ammattilaulajille iskoistetaan selkäytimeen että sanojen kuuluu kuulua selvästi, ja joskus loppukonsonantit puskevat turhankin selvästi läpi. Tuo kohta kuulostaa juuri kuten sanoit "miss-sink". Luultavasti se on vain pikkuvirhe (mitä kuitenkaan ei äidinkielenään englantia puhuva ammattilaislaulaja tee).
Laulukouluttamattomilta laulajilta jää helposti nämä loppukonsonantit laulamatta. Esim. Jyrki69 laulaa biisissä "Call of the night" joka kerta "Can you hear the call of the "nai", (loppu-t jää laulamatta).
Itse asiassa jotkut natiivit ääntävät noin. Muutaman henkilön puheesta särähtänyt korvaan. En tiedä onko se sitten jokin murre vai mikä juttu.
Toki laulamiseenkin voi liittyä. Sanon, että sieltä paljastuu Clooney, koska hahmossa on samaa komiikkaa kuin jossain, missä hän pelleilee. Ja ainakin r-kirjainten selkeässä ääntämyksessä on samaa. Ääni mätsää.
Samaten Franzen vaikuttaa hieman vantterammalta.
Kuka mistäkin tykkää, mutta itselle on yök, jos paljastuukin joksikin Ron Mossiksi (tervemenoa 90-luvulle!) tai puolituntemattomaksi länsinaapurin Ola Saloksi, vain koska pitää olla ulkkis. No ei tarvitse. On nyt takerruttu siihen englannin kieleen kuin piru raamattuun. Ei siinä, ilahtuisin toki Persbrandista tai Clooneysta, mutta yhtä lailla taitavasta suomalaisesta, vaikka olisikin Leppilampi. Voisitte muuten lakata käyttämättä lapsellisia nimenmuunnoksia, törkeää käytöstä hänen vihaajiltaan. En ole fani itsekään, muttei hän ärsytäkään. Eivät juontajat, näyttelijät & ylipäätään lahjakkaat esiintyjät Suomessa ole mikään loputon ämpäri mistä aina ottaa uusia naamoja tilalle-ennenkuin uusi sukupolvi kasvaa, sellaista se on. Hieno hahmo, ja hyvin vedetty.
Adam Lambert