Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaavinta mitä nainen on sanonut seksissä?

Vierailija
21.02.2026 |

Toisessa ketjussa on ollut kysymys mitä loukkaavaa mies on sanonut. Nyt siis toisinpäin. Mitä nainen on teille miehille sanonut? "Onneton tapaus" on yksi esimerkki. Vaikuttaa aika pitkään. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan jo sisään. 

Vierailija
2/21 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se on sisällä kysyi hän kun pippelini oli kahvaa myöten sisällä, vastasin ei vielä mitä jos aletaan vaan nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanoi kun erektio lopahti alkuunsa ja en saanut uudelleen kovettumaan niin jotenkin näin että ei uskoisi että noin pienessä on noin iso vika.

Vierailija
4/21 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top-3:

1. "..ensaanu"

2. .."saitsä"..

3. "laukesitsä.."

Vierailija
5/21 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, jos mies ei sano, et tulee. En aina kaikissa asennoissa tunne sitä ja ärsyttää, kun joku jatkaa vielä sen jälkeen panemista. Sit huomaan hetken päästä, et valun spermaa sängylle ja joka paikkaan. Ei kiva.

Vierailija
6/21 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se rynkyttäminen jo ...... sen jälkeen olen aktiivisesti käyttänyt myö muita sexi kumppaneita eikä kukaan ole sanonut vastaavaa 

Vierailija
7/21 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kun neiti kysyy: Ottaaks impotentti kahvia?

Vierailija
8/21 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla kun neiti kysyy: Ottaaks impotentti kahvia?

Tää on hyvä! 

Vierailija
9/21 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kun annoin vaimolle kyytiä isolla dildolla. Jossain vaiheessa siirsin dildon syrjään ja siirryin itse pukille. Hetken päästä, kesken panemiseni, vaimo kysyi voisiko saada taas sitä isoa. Hups! 

No, oma ulos ja dildo sisään. V.tutti vähän.

Joku kerta otetaan flesari mukaan leikkeihin...hehheh.

Vierailija
10/21 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein kovettunut, niin nainen tokaisi: sano vaan suoraan, jos pidät pojista enemmän!

Vierailija
11/21 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannen orgasmin saatuaan vaikeroi että ei enää... sun vuoro, mä haluan sulle kans yhtä hyvän olon...

Vierailija
12/21 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule nyt jo, ei mulla ole koko iltaa aikaa.

Vierailija
13/21 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden romanttisen tutustumisen jälkeen asunnolla, kun vaatteet riisuttu: "Tirsk, no onpas tuo pieni, olisit sanonut, yleensä kyllä otan mieluummin isoja jatkoille. No voidaan kokeilla tämän kerran"

Vierailija
14/21 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä olet ensimmäinen joka haluaa tollasta"  . . . Kun olin rasvaamassa tyttöystäväni peräaukkoa.

Vierailija
15/21 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sä olet ensimmäinen joka haluaa tollasta"  . . . Kun olin rasvaamassa tyttöystäväni peräaukkoa.

Luulit olevasi ensimmäinen yleensäkään?

Vierailija
16/21 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingoniloinen nauru, kun pitkän tauon jälkeen lauksesin nopeasti naisen sisään. Oli jo hiukan suuhoitoa pohjilla, enkä pystynyt pidättelemään. 

No nainen oli f60.4 yhdistettynä f60.8, joten ei ollut ainoa asia jolla pyrki musertamaan itsetuntoani.  Vaikea oli silti päästä eroon kyseisestä naisesta, kun nuo ihmistyypit osaavat manipulaation. 

Hämmentävää oli huumaavan alun jälkeen ymmärtää, että näennäisillä kohteliaisuuksilla voi alkaa kaivaa maata toisen ominaisuuksien alta.  

Vierailija
17/21 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni laukesi aina nopeasti ja olisi sen jälkeen halunnut nopeasti käydä nukkumaan, Itse taas olisin halunnut nautiskella pidempäänkin, koska seksiä oli vain se kaksi kertaa kuussa.

Noh, taas kerran vaimo laukesi noin minuutissa, ja sanoi sen jälkeen tuskastuneena: "Huoh, mitäs me sulle sit keksittäis?"

Kylläpä tunsin itseni haluttavaksi.

(Arvatkaa miksi on eksä!)

Vierailija
18/21 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksa tollasta puolikovaa imutella.

Vierailija
19/21 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan käynyt, mutta se jos nainen sanoisi, että ei halua kullia eikä yhdyntää. Lähtisin ovesta samantein.

Vierailija
20/21 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se kun annoin vaimolle kyytiä isolla dildolla. Jossain vaiheessa siirsin dildon syrjään ja siirryin itse pukille. Hetken päästä, kesken panemiseni, vaimo kysyi voisiko saada taas sitä isoa. Hups! 

No, oma ulos ja dildo sisään. V.tutti vähän.

Joku kerta otetaan flesari mukaan leikkeihin...hehheh.

No mikä tuossa on vikana? Kai itsekin tahdot välillä eri tuntumaa. Jos vaimolla oli jo dildo mukana, niin miksei kokeilisi tekopillua. 

Lelut on tehty yhteiseen käyttöön.