Voiko aikuisen "alapää kasvaa umpeen" ?
Hehe. Typerä aloitus, mutta tosissani kyselen. Olen ollut kohta kaksi vuotta ilman seksiä (sinkkuna siis), enkä välitä yhden illan jutuista.
Miten on? Onko tietoa?
Kommentit (42)
Kasvaa umpeen jos ei rassaa välillä auki.
No ei nyt umpeen, mutta kyllä se jotenkin kai voi "surkastua." Eli kannattaa välillä jotain dildoa käyttää.
Voi, etenkin jos on vaihdevuosi-iässä. Limakalvot surkastuu.
"Impi empi, kasvoi umpilampi"
Kyllä wanha kansakin sen jo tiesi, että v i t t u on käyttöä varten olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Voi, etenkin jos on vaihdevuosi-iässä. Limakalvot surkastuu.
Silloinhan sillä ei ole enää mitään väliä.
Heh, kysy Jasmiina Yildikseltä... 🐖
Valkojäkälä-niminen ihosairaus ilmeisesti voi kuroa alapään aukot osittain umpeen. En kuitenkaan usko seksittömyyden tätä aiheuttavan.
Hiivasieni siellä kasvaa ja sitten on ummessa.
Ehkä voisit pyytää jotain ystävämiestä tutkimaan tilannetta. Hän voi tarvittaessa aukaista röörin ja laittaa voiteluaineet perään.
Ei voi. Riittää kun peset vedellä kerran vuorokaudessa ja vaihdat pöksyt. (Siis puhtaisiin, ei kaverin kanssa)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä voisit pyytää jotain ystävämiestä tutkimaan tilannetta. Hän voi tarvittaessa aukaista röörin ja laittaa voiteluaineet perään.
Tuskin koskee umpeen kasvaneeseen ja hiivaiseen.
Kasvaa se . Käytä tamponia pysyy auki.
Ei, mutta hämähäkin seittiä voi alkaa kasvamaan.
Mitä väliä, jos ei harrasta yhdyntää, eikä tarvi enää taponiakaan käyttää. Eikä tunge muutakaan alapäähänsä, eikä mielellään räplää muutenkaan. Masentaa jo ajatuskin.
Minä olin vuoden syömättä pärsereikä meni ihan umpeen .
Arabiassa naiset maksaa gigoloille.
On sairaustiloja, joissa umpeen kuroutumisen estäminen dilatoimalla on ihan oikea hoito. Samoin naisilla(kin) vanhuus ja pitkä selibaatti aiheuttaa kuivumista ja yhdyntävaikeuksia, tuskin nyt kuitenkaan umpeen menoa. Mutta sinähän ap vain provoat täällä.
Yksin harrastettu seksi voi olla parempaa kuin surkean partnerin kanssa pelkkä sisään-ulos seksi.