Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Viekää nyt toi Kokander ulos huutamasta ja kiekumasta! Aina äänessä, ärsyttävä kaakattaja!
Vierailija kirjoitti:
Onko Kokander arvannut ikinä yhtään oikein?
Heinäseipään taisi finaalissa tunnistaa äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Hiirulaisen vihjeissä Jorma Uotinen ja tanssistudio, miten liittyy Jarkko tammiseen
Jarkko Tamminen on kilpaillut TTKssa.
Eikö ne vois heittää sen yhden kokanterin huutamasta pois?
Miksi veikkaavat naisia? Selvästi oli miehen ääni ja tosi miehekkäät tanssieleetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän, että tämä on Eevi Teittinen.
Eevi Teittinenhän on käynyt usein Dubaissa.
Taikahatusta on siis kyse.
Vierailija kirjoitti:
Hiirulainen on Jarkko Tamminen
Liikkeissä oli jotain miesmäist esiintyessään. Hyvin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Hiirulaisen vihjeissä Jorma Uotinen ja tanssistudio, miten liittyy Jarkko tammiseen
Osallistui TTK:hon
Lauletaanko muuten aina muiden laulajahahmojen omia/paljon esittämiä biisejä? Olisko joka jaksossa ollut yks? Nyt Nightwishin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tippuisko Krista, kun niin tarkkaan jo tunnistettiin.
Olen kuvitellut, että se tippuu, jonka yleisö äänestää sinä iltana huonommaksi esiintyjäksi. Eihän nuo tuomarit ole tunnistaneet, muut kuin Cristoffer. Ja nää jaksot on nauhoitettu ajat sitten.
Taikahattu putoaa tänään.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen Miitta
Miitta on pitkä nainen. Noin 180cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tippuisko Krista, kun niin tarkkaan jo tunnistettiin.
Olen kuvitellut, että se tippuu, jonka yleisö äänestää sinä iltana huonommaksi esiintyjäksi. Eihän nuo tuomarit ole tunnistaneet, muut kuin Cristoffer. Ja nää jaksot on nauhoitettu ajat sitten.
Cristoffer on tunnistanut Kristan jo ensimmäisestä jaksosta lähtien. Muut panelistit vain näyttelevät, etteivät muka tiedä. Ainahan se näin menee, että putoava tunnistetaan kuitenkin siinä viimeisessä jaksossa.
Juu, yleisö "äänestää", mutta ei tuo nyt ihan noin etene, kuin ohjelmassa näyttää.
Jarkko ollut TTK kilpailussa 2017
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä ideaa tuossa oli että taikahattu ensimmäisissä jaksoissa valehteli olevansa kotona viihtyvä introvertti joka ei pidä matkustelusta. Typerää.
Eikä ymmärrä ihmisiä jotka esiintyvät tv:ssä viikoittain ja jos keikkailisi, niin vain harvoin. Tässä johdettiin harhaan jo turhan rankalla kädellä.
Hiirulainen on Laura Voutilainen.
Vierailija kirjoitti:
Siis ketä nää lapset on?
Mitä niiden paidoissa luki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuulee laulun sanapainotuksista, että on suomenruotsalainen - vieläpä pohjanmaan ääntämyksellä
Jep, itse suomenruotsalaisena sanon että ei voi erehtyä hänen olevan ruotsinkielinen
Kyllä. Kuulen tuon, vaikka oma äidinkieleni on suomi. Takuuvarma Krista.
Eevi Teittinenhän on käynyt usein Dubaissa.