Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
7921/10902 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ola Salon nimi johdatti minut nyt oikeille jäljille! Aloin tutkia legendaarista ja yhtä maailman suosituimmista bändeistä, The Ark -yhtyettä, ja tajusin että sen entinen rumpali Magnus Olsson on pelannut jääpallon MM-kisoissa useasti! Ja jääpalloahan pelataan hampaat irvessä myös pakkassäällä, heheh, nerokkaasti hahmon nimi siis Pakkanen. On myös valittu Ruotsissa vuoden jääpalloilijaksi kerran, eli mainetta ja kunniaa on piisannut. Ja tunnetusti urheijalle uran päätös on aina kova paikka, ehkä on silloin kokenut suorastaan joutuneensa roskikseen. Ja tässä yhteydessä täyttyy myös vaatimus siitä että Pakkanen ei ole suomalainen. En tiedä hänen laulutaidoistaan mutta jokainen muusikko nyt jotain osaa hoilata kun mikki laitetaan eteen, autotunella loput. Ikääkin on jo 48 eli iän tuomaa tummuutta ja raspia voisi hyvinkin löytyä! On erittäin mahdollista että hän on katsonut Suomen Jussi-gaalaa Sverige TV:ssä, tai ainakin sitten vastaavaa heikäläisten gaalaa, jota Pakkasen Jussi-patsas vaan symboloi.

Aah. Onpas nyt helpottunut ja toisaalta pikkuisen ylpeä olo. Yläpeukkuja otetaan vastaan!

En ole ikinä kuullutkaan hänestä. Ohjelman idea on kai, että maskin takana olisi kasvoiltaan tunnistettava henkilö. Jos joidenkin mielestä on antikliimaksi, että Pakkaseksi paljastuu Leppilampi tai joku muu suomalainen, itselle suurempi antikliimaksi on kyllä se, että Pakkanen poistaa maskinsa, ja ihmiset odottaa, kuka tunnettu ihminen alta paljastuu, ja reaktio on "kuka ihme tuo on, ja mistä hänet täytyisi tietää?".

En toki tiedä tuon alkuperäisen postaajan syvimpiä tarkoitusperiä mutta sanoisin että kirjoituksessa haisi vahvasti koijaaminen ja sarkasmi kun täällä on kovasti ehdoteltu tätä Ola Saloa ja annettu ymmärtää että yhtyeensä The Ark olisi jotenkin kaikkien tuntema :D

Vierailija
7922/10902 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaisista itse olen miettinyt E-typeä ja Back Yard Babiesin Nicke Borgia. Luultavasti kuitenkin joku nuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7923/10902 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katoin katsomosta usan vastaavaa,i-ha-na! Toi suomalais-juontaja matkii liikaa kjenkkijuontajaa,heittää "enkkua" koko ajan väliin,se ärsyttää,vaikka muuten on ok,mieskarkki ja kaikkea.

Kuka kertoo,mihin vois laittaa palautetta raadista,ettei seur kerran oisi sitä kolmatta vasemmalta tyyppiä jätekassivaatteissaan!

JA ettei ne kaikki ois maikkarin hahmoja että ois muitakin

Vierailija
7924/10902 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehkulamppu on Mikko Leppilampi. Varma tieto!

Toivon ettei Pakkanen ole Mikko jo ihan senkin takia, etteivät nämä Leppilampi-meemit menetä hohtoaan :D

Vierailija
7925/10902 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen on Tomi Putaansuu.

Vierailija
7926/10902 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten minäkin kallistuisin tuon Persbrandtin puolelle, mutta onko hän ruumiinrakenteeltaan noin siro kuin Pakkanen. 

Mielestäni Mikaelin kroppa sopii Pakkaseksi muuten paitsi vyötärön seudulta. Onko Persbrandtilla jonkinlainen korsetti?

Olen ollut Pakkasen ekasta vedosta lähtien varma Mikaelista. Hänenlaistaan karismaa on harvalla julkkiksella. Ääni on hänen, ja vihjeet natsaavat.

Tämä Bersbrandt oikein naureskeli Facebookissa miten suomalaiset luulevat hänen olleen laulukisassa siellä. :D

En ymmärrä tätä Persbranttikoohotusta, se on aivan liian vanha ja kankea ja juoppo. Ukko oli minulle ennestään tuntematon mutta kävin selaamassa sen instaa. Siellä oli pari sen itse kuvaamaa videota jostain taidenäyttelystä joissa se oli selvästi humalassa. Niissä oli joku toinen hyvin kiusaantunut tyyppi jonka kaulassa tää roikkui ja sönkötti jotain kännihöpinää.

Ei Pakkanen ole tuollainen vanha juoppo.

Vierailija
7927/10902 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauri Ylönen on veikkaukseni Pakkaseksi tällä hetkellä. Alkoton, rakennusprojekteja, asuu Hawaijilla...

Miten Lauriin liittyy Oscar-palkinto ja Jussi-patsas? Missä kilpaillut MM-tasolla?

Oliko Pakkanen sanonut talviurheilusta. Rajustakin menosta tms. Tekstityksestä muistan, en itse oikein saa selvää muunnetusta puheesta suoraan. Tuli mieleen, että jos pitää talviurheilun seuraamisesta, ei urheile itse? Rajuhkoa on jääkiekko? Alanko lähteä jo liian kauaksi vihjeiden tulkinnassa? Itseäni hämää matala lauluääni ajoittain. Ihan alkujaksoissa mielleyhtymiä Joe Cockeriin (joo, ei voi olla hän) tai muuhun keski-ikäiseen tai sen ylittäneeseen henkilöön. Ei kukaan nuori kai tuollaisia biisivalintoja...? Vrt. Tohtorin valinnat. Mutta Pakkanen on mysteerihenkilö kyllä minulle. Olen varmaan hoomoilasena kun maski otetaan pois lopulta.

Vierailija
7928/10902 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasella oli tipaton kuukausi kuvausten aikaan niin kyllä se ihan hyvin pystyi sen vetämään, mitä nyt vähän käsien tärinää on kuvissa nähtävissä.

Vierailija
7929/10902 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppilampi postailee ahkerasti - normisti lähes päivittäin - ig-tililleen. Jostain syystä 2.-8.8. on viikon tauko. Koskas nämä MS-kuvaukset olivatkaan?

Vierailija
7930/10902 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leppilampi postailee ahkerasti - normisti lähes päivittäin - ig-tililleen. Jostain syystä 2.-8.8. on viikon tauko. Koskas nämä MS-kuvaukset olivatkaan?

elokuus joskus sillo

Vierailija
7931/10902 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin ja eihän mikään osu mieskaksikkoon... bromance ei seksuaalinen kahden miehen läheinen ystävyyssuhde josta puhutaan ja vihjaillaan.

Tyyliin renny ja selin, obama ja Biden, heath ja jake, matt ja ben, Hallikainen ja Koivusalo, brad ja George. Tähän ei käy mikään veijarit.

Siihen lisäks kaipaa jotain.. mennyttä vaimoa tai bromancea. Noita vihjeitä ei voi sivuuttaa ja vastaus löytyy,kun nuo osuu. Jussit ja muut voidaan halutessaan lisätä ohjelmaan, kun nähdään mihin ohjelman keskustelu etenee... Toki tuotanto on vähän pulassa, jos ei ole tähteä pakkasen paikalla.

Vierailija
7932/10902 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Leppilampi fani, mutta olen alusta saakka ollut täysin varma, että Pakkanen on hän. En myöskään viime vuonna ollut julistamassa joka toista hahmoa Leppilammeksi. Mikon ääni vaan minusta on joka vedossa tullut selvästi sieltä läpi ja samoin vihjeet käyvät häneen erittäin hyvin. Hiukan toki liioiteltuina, mutta kuitenkin. Uskon myös, että Leppilampi näyttelijänä, muusikkona ja äänenkäytön ammattilaisena kykenee käyttämään ääntään monipuolisesti ja muuntamaan sitä ilman mitään erityisiä vippaskonsteja. Lisäksi Mikko on senlaatuinen tyyppi, että varmasti heittäytyy täysillä tällaisiin haasteisiin ja on valmis panostamaan ja treenaamaan kovastikin niissä täydellisesti onnistuakseen. Ja näin hän on tehnytkin. Ylivoimaisesti paras ja kiehtovin hahmo tänä syksynä ja miten paljon hän on meitä puhuttanut! Ylittää jopa Heinäseipään mun mitta- asteikossa. Nyt saa alapeukuttaa!

Vierailija
7933/10902 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon Pakkanen kuka muu tahansa kunhan ei vain ole se Leppilampi. Menis kertaheitolla pilalle koko hahmo, ja koko masked singer. Ei sitä nyt noin törkeästi sais katsojia kusettaa. Ja kyllähän kolmas maikkarin juontaja olis jo liikaa!!

Vierailija
7934/10902 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

semifinaalin esitykset. maikkarin otsikossa luki että mukana todellinen yllätys luvassa

taikahattu

Hehkuu

Säv. San. & Sov. Jare Brand, Ville-Petteri Galle, Antti Riihimäki, Teemu Brunila

Hiirulainen

Over The Hills And Far Away

Säv. San. & Sov. Gary Moore

Taikahattu

Missä Muruseni On

Säv. & San. Jenni Vartiainen, Jukka Immonen, Mariska        

Tohtori

Autiosaari

Säv. Tuure Kilpeläinen, Rocka Merilahti San. Tuure Kilpeläinen Sov. Kaihon Karavaani

Pakkanen

Lay Me Down

Säv. & San. Sam Smith, James Napier, Elvin Smith

mua ärsyttää kun tohtori laulaa tollasia lauluja......

Vierailija
7935/10902 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoon Pakkanen kuka muu tahansa kunhan ei vain ole se Leppilampi. Menis kertaheitolla pilalle koko hahmo, ja koko masked singer. Ei sitä nyt noin törkeästi sais katsojia kusettaa. Ja kyllähän kolmas maikkarin juontaja olis jo liikaa!!

miten niin pilalle? ota huomioon että jos se on leppilampi, niin vain hän on pystynyt esittämään pakkasta näin hienosti. Kuka tahansa Pakkanen onkaan, sille pitää nostaa hattua. Kyseessä on ehkä tähän mennessä onnistunein hahmo ja jos se on leppilampi niin kaikki kunnia hänelle. Älä ota niin vakavasti, kun tarkoitus on viihdyttää ja sitä hän on tehnyt.

Vierailija
7936/10902 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan ymmärrä, kuinka hahmo voi mennä pilalle, jos sen takaa paljastuu joku tietty tyyppi, kuten nyt vaikka Leppilampi. Eihän se vie pois sen hahmon esiintymistä ja loistokkuutta. Miks sen pitäis olla joku ulkomainen suuri stara ennen kuin kelpaisi? Eikös ole vaan hyvä, että omasta maastakin löytyy talenttia? Ja eikös tämän ohjelman tarkoitus vähän niin kuin ole jekuttaa ja hämätä, häh?

Vierailija
7937/10902 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eagle-Eye Cherry on syntynyt Ruotsissa, asuu nyt tukholmassa, äiti ruotsalainen. Tehnyt come backin pari vuotta sitten, käynyt promoaan silloin levyään Suomessa. Ollut new yorkissa koulussa, tekemässä musaa Los Angelesissä ja Nashvillessä. Tälmainen tyypoi hankalampi hoksata Ruotsalaiseksi. Kohtuu iso ja tunnettu nimi.

Vierailija
7938/10902 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Pakkanen viikonloppuna nyt paljastuisi Mikko Leppilammeksi, niin olisi kyllä mielenkiintoista nähdä näiden ilmeet, jotka kovasti väittävät ettei Pakkanen voi olla Leppilampi.

Itse en ole mikään Leppilampi fani, mutta kun kuuntelee tarkkaan Pakkasen esityksiä, niin kyllä siellä välillä joissain kuuluu Leppilammen ääni (ainakin joissakin biiseissä).

Mutta minulle on kuitenkin loppujen lopuksi ihan sama kuka Pakkanen on. 

Masked Singer on vain viihdeohjelma eikä sitä pidä todellakaan ottaa vakavasti.

Lisäksi myös yritän olla realisti sillä, että nyt on Korona-vuosi (toisinkuin ensimmäistä kautta kuvatessa), joten siksi en oikein usko että Pakkanen olisi ulkomaalainen. Mutta jos on ulkomaalainen, niin ok, voin myöntää olleeni väärässä.

Mutta minusta täällä kyllä voisi myös puhua välillä muistakin hahmoista, kuin Pakkasesta.

Joo, tiedän että monien mielestä Taikahattu, Hiirulainen ja Tohtori ovat jo ihan 100% varmasti selkeitä.

Minä voin kyllä uskoa, että Hiirulainen on Jarkko Tamminen ja Tohtori Marko Hietala.

Mutta Taikahattu on minulle kuitenkin vielä kysymysmerkki? 

Eihän viime videossa Taikahattu suoraan myöntänyt, että olisi vetänyt höplästä. Hän vain vihjas, että ehkä on ehkä ei. Eikä hän myöskään sanonut suoraan, että hänellä olisi hitti Etelä-koreassa.

Lisäksi jo tuolla aiemmin kysyin, niin onko muka Krista Siegfrids (miten kirjoitetaankaan) tai Anna Puu olleet Tsekkiläisen miljardöörin kartanossa? En ainakaan löydä mitään juttua asiasta ja luulisi, että siitä olisi tehty lehtijuttu. (Ellei ole hämäystä, vaikka toisaalta ymmärsin, että hahmojen piti puhua lavalla totta..)

Sen kuitenkin olen löytänyt, että Kiira Korpi on ollut Venäläisen miljardöörin kartanossa, joten eipä Taikahattu taidakkaan olla Kiira Korpi.

Voi herranjestas. Juu, hetkellisesti kuuluu Leppilammin ääni, mutta kun se Pakkanen laulaa sen koko biisin läpi, niin sen äänenhän pitäisi kuulua Leppilammen äänenä ihan koko ajan ja sitähän se ei vain ole. 

Ja tässä ketjussa on kyllä useaan kertaan jo sanottu, mikä se reaktio on, jos Pakkanen onkin Leppilampi. Siitä herää vain enemmän kysymyksiä kuin oivalluksia. Miksi englannin kieli, miksi äänen käsittely ja miksi hän ei ole käyttänyt tätä Pakkasen ääntä omilla levyillään. 

Vierailija
7939/10902 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan ymmärrä, kuinka hahmo voi mennä pilalle, jos sen takaa paljastuu joku tietty tyyppi, kuten nyt vaikka Leppilampi. Eihän se vie pois sen hahmon esiintymistä ja loistokkuutta. Miks sen pitäis olla joku ulkomainen suuri stara ennen kuin kelpaisi? Eikös ole vaan hyvä, että omasta maastakin löytyy talenttia? Ja eikös tämän ohjelman tarkoitus vähän niin kuin ole jekuttaa ja hämätä, häh?

Ihan yksinkertaisesti siitä syystä, että hänen kohdallaan on käytetty sellaista kikkailua, mitä ei muiden kohdalla ole käytetty. Se on vain epäreilua muita osallistujia ja katsojia kohtaan, jos yhtä mainostetaan ulkomaalaisena ja yhden ääntä käsitellään voimakkaasti ja muut ovat sitten ihan omia itsejään. 

Vierailija
7940/10902 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten minäkin kallistuisin tuon Persbrandtin puolelle, mutta onko hän ruumiinrakenteeltaan noin siro kuin Pakkanen. 

Mielestäni Mikaelin kroppa sopii Pakkaseksi muuten paitsi vyötärön seudulta. Onko Persbrandtilla jonkinlainen korsetti?

Olen ollut Pakkasen ekasta vedosta lähtien varma Mikaelista. Hänenlaistaan karismaa on harvalla julkkiksella. Ääni on hänen, ja vihjeet natsaavat.

Tämä Bersbrandt oikein naureskeli Facebookissa miten suomalaiset luulevat hänen olleen laulukisassa siellä. :D

Niin tyypillistä Persbrandtia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi