Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Pakkasen vihjeistä saa sellaisen kuvan, että olisi silloin nuorena breikannut ihan kunnolla, kusi nousi ehkä vähän hattuun, työtarjouksia alkoi tulla ovista ja ikkunoista, eikä naiivina ja miellyttämisenhaluisena osannut tai halunnut kieltäytyä. Tämä olis sitten johtanut jonkinnäköiseen burnoutiin ja romahtamiseen sieltä oman alan huipulta, ja itsetutkiskelu asiaan liittyen jatkuu edelleen?
Eli juurikin Björn Borg joka ottanut laulu- ja esiintymistunteja.
Tietääkö joku kuinka pitkä veronica verho on? Hertta kun lauloi "on the radio" biisin. Olisiko se jokin vihje ja hertta olisi joku naispuolinen radiotoimittaja..
Jean-Claude Van Damme on pakkanen
Vierailija kirjoitti:
Asiaa!!!!
Pakkanen on Leppilampi. Mahtava ja taidokas laulaja sekä näyttelijä. Vihjeet sopivat kuin nakutettu. Mikon huikaiseva karisma puskee Pakkasen maskin läpi. Mikon pitäisi päästä johonkin suureen Hollywood tuotannon pääosaan yhdessä Jasper Pääkkösen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä... karatessa pari kultaa. Harrastanut balettia. Pari kertaa katkolla ja 5avioliittoa. Hammerin musiikkivideolla. Aloittanut musiikki uran. Rakastaa laskettelua ja luistelua. Ja heinäkuussa päivitys koneesta lentämässä Eurooppaan. Volvon Mainoskasvo ( kai se Ruotsiin yhdistetään). Miksikäs ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä... karatessa pari kultaa. Harrastanut balettia. Pari kertaa katkolla ja 5avioliittoa. Hammerin musiikkivideolla. Aloittanut musiikki uran. Rakastaa laskettelua ja luistelua. Ja heinäkuussa päivitys koneesta lentämässä Eurooppaan. Volvon Mainoskasvo ( kai se Ruotsiin yhdistetään). Miksikäs ei.
Ja coors light sponssaa.. osuvia mainoskuva.
Vierailija kirjoitti:
Tämä heitto tuntuu aluksi vitsiltä, mutta itseasiassa parempi vaihtoehto hän on Pakkaseksi kuin moni muu täällä ehdotettu. Vihjeet sopii ja hän on muuten 177 cm pitkä. Hänellä tuskin on mitään kytköksiä Suomeen ja suomalaiseen viihdemaailmaan, mutta kyllä hän silti ehdotuksena esim. Holman ja Leppilammen voittaa.
Pakkasen ääni on Viikinki sarjasta?
Brothersinarms kirjoitti:
Steven Seagal on kovempi
Varmasti on kovempi, vetäisi kumoon myös Arnoldin. Nyt ei ollut kuitenkaan kyse siitä, että kuka on pappa-painin kuningas, vaan Pakkasen henkilöllisyys.
Pakkanen on Frederik. Saattepa nähdä.
Reetu olisi voinut uransa aikana edes vähän yrittää laulaa ja esiintyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on alusti asti tullut Pakkasesta mieleen Conchita Wurst. Toisaalta voitosta on jo aikaa ja hänen naama on varmaan jo unohdettu, joten siksi olisi outo valinta. Hän voi kyllä yrittää promota levyään täällä ja masked singer olisi oivallinen ohjelma siihen. Vihjeet sopivat aika hyvin häneen, mutta ne sopivat moneen muuhunkin. Persbrandt on mun ykkösvaihtoehto, mutta pituus on yksi mutta asiassa. En silti poissulkisi Ville Valoa tai Jyrki69:äkään. Gunther on ollut malli ja hän liikehtii tuolla tavoin, mutta haluan ajatella, että Pakkanen on joku sisäsiistimpi tapaus.:D Kunhan ei vaan myöskään ole Lothar.:D
Conchita Wurst taitaa olla liian lyhyt ollakseen Pakkanen, hän on 172 cm.
Mä olen kyllä vahvasti sitä mieltä että kyllä se jättiyllätys on se, että Pakkanen on todellakin Conchita Wurst. Kun youtubesta katsoin sen, varsinkin käsien liikkeitä ja vartaloa, ei osuvammin voisi osua yksyhteen. En tiedä onko vihjeissä perää, mutta jo videoiden perusteella olen täysin vakuuttunut.
Conchita on muuten kotoisin "from the highlands on Colombia". Siis leikisti tämä hahmo, ei toki mies hahmon sisällä.
Mä taas veikkaan et Pakkanen on joku GoT:ista - talvi tulloo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on alusti asti tullut Pakkasesta mieleen Conchita Wurst. Toisaalta voitosta on jo aikaa ja hänen naama on varmaan jo unohdettu, joten siksi olisi outo valinta. Hän voi kyllä yrittää promota levyään täällä ja masked singer olisi oivallinen ohjelma siihen. Vihjeet sopivat aika hyvin häneen, mutta ne sopivat moneen muuhunkin. Persbrandt on mun ykkösvaihtoehto, mutta pituus on yksi mutta asiassa. En silti poissulkisi Ville Valoa tai Jyrki69:äkään. Gunther on ollut malli ja hän liikehtii tuolla tavoin, mutta haluan ajatella, että Pakkanen on joku sisäsiistimpi tapaus.:D Kunhan ei vaan myöskään ole Lothar.:D
Conchita Wurst taitaa olla liian lyhyt ollakseen Pakkanen, hän on 172 cm.
Mä olen kyllä vahvasti sitä mieltä että kyllä se jättiyllätys on se, että Pakkanen on todellakin Conchita Wurst. Kun youtubesta katsoin sen, varsinkin käsien liikkeitä ja vartaloa, ei osuvammin voisi osua yksyhteen. En tiedä onko vihjeissä perää, mutta jo videoiden perusteella olen täysin vakuuttunut.
Conchita on muuten kotoisin "from the highlands on Colombia". Siis leikisti tämä hahmo, ei toki mies hahmon sisällä.
Siis of Colombia. Sattumia riittää. Uskon kuitenkin, että oikeaa nimeä ei ole vielä keksitty.
Tuossa on kuva jossa Pakkanen esiintyy lehdistölle Ile Uusikallion vieressä ja on vähän Ileä pidempi:
https://is.mediadelivery.fi/img/468/c301b59dd77a4e08a500ca471e916549.jpg
Kengillä tai hoverboardilla tietysti voi nostaa pituutta mutta jos Conchita on 1,72 ja siro rakenteeltaan niin luulisi että tuossa Pakkasen puvussa on sitten ilmaa sisällä?
Renny Harlin Pakkasena? Voisiko olla, mitkä vihjeet täsmäävät, mitkä ei?
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on kuva jossa Pakkanen esiintyy lehdistölle Ile Uusikallion vieressä ja on vähän Ileä pidempi:
https://is.mediadelivery.fi/img/468/c301b59dd77a4e08a500ca471e916549.jpg
Kengillä tai hoverboardilla tietysti voi nostaa pituutta mutta jos Conchita on 1,72 ja siro rakenteeltaan niin luulisi että tuossa Pakkasen puvussa on sitten ilmaa sisällä?
Pituus ei ole ongelma. Koroketta voi kengissä olla jopa 14 cm, jos niillä vain osaa kävellä ja tanssia kuten Pakkanen. Puku voi myös olla kovetettua kangasta. Vaihtoehtoisesti sisällä on korsetti, jos ihminen isompi.
Pakkasen hämäävin vihje on ollut, kun kiitti puheessaan isäänsä, äitiään ja henkivartijoita joita oppi rakastamaan nuorena. Ääni kuulostaa vanhemman miehen ääneltä, eli oisko ollut suosionsa huipulla esim. 80-luvulla..? Serial killer on hearts, joku silloinen stara ollut nuorten naisten suosiossa? Edelleen liputan Sebastian Bachin puolesta! Kanadalainen, tykkää talviurheilusta, veli pelannu änärissä, ja oli nuorena tosi kukko ja potkittiin ulos Skid Rowsta. Ainoa mikä mietityttää on pituus, wikin mukaan 190cm.