Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
5681/10902 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi. Keksin uuden idean, mutta ei sekään taida olla... Nimittäin Bret Michaels, jonka ääni voisi sopia ja tälle rokkarille on etsitty morsianta peräti kolme tuotantokautta. :D Eli serial killer of hearts todellakin selittyisi mm. tuolla. Ulkonäkökin olisi sellainen, että tunnistettaisiin, kun maski otetaan pois. Kotoisin jostain pohjoisesta osavaltiosta, siis läheltä Kanadan rajaa, mutta en äkkiseltään ainakaan löytänyt mitään osumia muihin vihjeisiin. Ehkä joku innokas voisi silti vielä tarttua tähän ja tarkistaa vihjeiden sopivuutta?

En todellakaan ole natiivi englanin puhuja, mutta google siis antaa sille "serial killer of hearts" täysin eri merkitystä, eli lähtee yhdistämään lausetta oikeasti sarjamurhaajiin ja "heartkiller" (Him) ja oikein kirjoitettu "heart killer" eivät tavallaan sovi käytettäviksi yhdessä "serial killer"  yhteydessä?

Eli se Ilen heittämä kysymys sen jälkeen kun Pakkanen paljasti vasaran jossa oli punaista maalia tai jotain töhnää metallisessa löyntipäässä ja taisi olla kellertävää kahvassa, niin tietysti huumoriheittona voi kysyä "oletko sarjamurhaaja vai miksi sinulla on tuollainen vasara?" , mutta Ilen kysymys siis oli kai "are you serial killer of hearts?"

Jotenkin tulee tunnelma että englanninkielinen ihmettelisi koko kysymystä? Ei osaisi suorilta yhdistää sitä myönteisesti ilmaisuun  "sarjahurmaaja"?, kyllähän minä sitä olen :) - vaan lähtisi mieliyhtymänä lähtivi miettimään sitä "serial killer" osuutta.

Ok, oli vain heitto.

Mietin ihan samaa. Se ei oo musta oikea ilmaisu tai olisi tosi outoa käyttää tollasta "sarjasydäntentappajaa". Että viitataanko sillä edes sydäntensärkijään..?!

Mietin myös oliko se joku vihje, kun Ilen kysymykseen vastatessa Pakkanen kääntyi tuomareihin ja sanoi "you got me". Mutta en kyllä osaa liittää tuota lausahdusta mihinkään.

Niin, voihan se olla vaikka albumin nimi tai liittyä johonkin ihan elokuvarooliin, ei Kaunareihin? 

Kaunarit tuli siis mieleen Ron Mossista, jota ollaan myös ahkerasti ehdoteltu. 

- Edellisen kirjoittaja

Vierailija
5682/10902 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli noista henkivartioiden kiittämisistä mieleen, että jospa ne eivät olleetkaan Pakkasen omia henkivartijoita. Jospa hän on kuuluisan/kuuluisien vanhempien lapsi, ja siksi henkivartijat kuuluneet elämään ja olleet tärkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5683/10902 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasta on hehkutettu niin paljon, että alan jo pelkäämään että maskin takaa paljastuu Tauski tai laulajanuralle lähtenyt Sedu.:D Onko pienintäkään mahdollisuutta, että Pakkanen on Gordon Ramsey?

Vierailija
5684/10902 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen on nyt Yle TV1:llä haastattelussa!!

Vierailija
5685/10902 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Persbrandtia sovittaa sarjamurhaajaksi, niin hän on saanut 1999 suurimman mahdollisen Ruotsalaisen palkinnon "Guldbagge award" näyteltyään sarjamurhaajaa elokuvassa "Dödlig Drift"

"In 1999 he received critical acclaim for his role as a psychopathic serial killer in “Dodlig drift” (“Deadly Compulsion”), and was nominated for the Guldbagge award, the most important award in Swedish film, in the best leading actor category."

Edelleen näyttelee aika pahaa miestä, Shakespearen Macbethiä,  Maximteaternissa, ja Macbeth rinnastetaan Jadikseen, molemmat ovat pahoja kuninkaallisia hallitsioita jotka hallitsevat pelolla.

Pakkanen leikittelee (ainakin näennäisellä) suvereenilla osaamisellaan, vaihtaa tyylilajia ja aksenttia, esityskset ovat välillä dramaattisia ja välillä leikkisiä.

Jotenkin tuntuisi että sopii Persbrandtin persoonaan, hän on hyväksynyt itselleen psykopaatin ja sarjamurhaajan roolit, tietää itse olevansa hyvä ja osaavansa kaikenlaista, tulee sitten leikittelemään Suomen televisioon ja voittaa kisan (joko ennakolta sovittuna tai rehellisesti yrittämällä).

Ainut joka tuossa mättää on että Beck-sarja tulee neloselta, kilpailevalta kanavalta (ei haittaa kylläkään, koska viimeksi voittanut Sami Hedberg oli myös tehnyt kaikki ohjelmansa muille kanaville, ehkä MTV3 haluaa välttää sen että kanavan oma kasvo voittaa?) - ja se että Persbrandt vaikuttaa lievästi isolta Pakkasen pukuun, mutta vaikea sitä on ruudusta päätellä, kuka sopii pukuun.

Vierailija
5686/10902 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi Halla-aho?

Vierailija
5687/10902 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh?! Kuka, miksi, missä ohjelmassa oli? 

Vierailija
5688/10902 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I’m too sexy esityksestä tuli mieleen vampyyri Erik eli Alexander Skarsgård. Lauluääni ja liikkeet ovat kuin sarjan yhdestä kohtauksesta. Juu ja tiedän, että hän on liian suuri tähti tähän sarjaan.

Vierailija
5689/10902 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oiskohan tarkoitettu Puoli Seitsemän ohjelmassa ollutta Tommi Korpelaa.

Vierailija
5690/10902 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, kiitos :)

Vierailija
5691/10902 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain linkkejä tai tietoa, että miten vihjeet tai lauluääni sopivat häneen? Mä en saa itse häntä sopimaan Pakkaseen millään.

Vierailija
5692/10902 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain linkkejä tai tietoa, että miten vihjeet tai lauluääni sopivat häneen? Mä en saa itse häntä sopimaan Pakkaseen millään.

Täytyy myöntää, että laitoin kommentin tulemaan vitsinä :D Sori!

- Tuon kommentin kirjoittaja 

Vierailija
5693/10902 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä antaa pointsit Leppilammelle, että hyvin vetää Pakkasena, varsinkin lavaliikehdintä on hyvin mietittyä.

Vierailija
5694/10902 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä antaa pointsit Leppilammelle, että hyvin vetää Pakkasena, varsinkin lavaliikehdintä on hyvin mietittyä.

Hyvä yritys, paitsi että Pakkanen ei ole Pellelampi (sori, pakko ottaa jonkun aikasemmin lanseeraama nimi käyttöön)

Vierailija
5695/10902 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans miettinyt, että Pakkanen on julkkisten lapsi. Mutta kuka 50+?!

Vierailija
5696/10902 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli noista henkivartioiden kiittämisistä mieleen, että jospa ne eivät olleetkaan Pakkasen omia henkivartijoita. Jospa hän on kuuluisan/kuuluisien vanhempien lapsi, ja siksi henkivartijat kuuluneet elämään ja olleet tärkeitä.

Sama tuli mieleen. Siihen vois sopia myös se "olen tavannut kauniit ja kuuluisat". Jos onkin lapsena pyörinyt jossain vanhempien mukana. Mutta kun se ääni kuulostaa niin vanhalta.. Vanhemmat on sit varmaan jo haudassa.

Vierailija
5697/10902 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää, että laitoin kommentin tulemaan vitsinä :D Sori!

- Tuon kommentin kirjoittaja 

Täällä on jo moni veikannut Pakkaseksi Tommi Korpelaa, oli ne sitten vitsejä tai ei. Siksi kysyin.

Vierailija
5698/10902 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kans miettinyt, että Pakkanen on julkkisten lapsi. Mutta kuka 50+?!

Alice Cooper. Voudin lyödä vetoa tästä.

Vierailija
5699/10902 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hertta tarja turunen?

Vierailija
5700/10902 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hertta tarja turunen?