Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Mulle tuli noista henkivartioiden kiittämisistä mieleen, että jospa ne eivät olleetkaan Pakkasen omia henkivartijoita. Jospa hän on kuuluisan/kuuluisien vanhempien lapsi, ja siksi henkivartijat kuuluneet elämään ja olleet tärkeitä.
Pakkasta on hehkutettu niin paljon, että alan jo pelkäämään että maskin takaa paljastuu Tauski tai laulajanuralle lähtenyt Sedu.:D Onko pienintäkään mahdollisuutta, että Pakkanen on Gordon Ramsey?
Pakkanen on nyt Yle TV1:llä haastattelussa!!
Jos Persbrandtia sovittaa sarjamurhaajaksi, niin hän on saanut 1999 suurimman mahdollisen Ruotsalaisen palkinnon "Guldbagge award" näyteltyään sarjamurhaajaa elokuvassa "Dödlig Drift"
"In 1999 he received critical acclaim for his role as a psychopathic serial killer in “Dodlig drift” (“Deadly Compulsion”), and was nominated for the Guldbagge award, the most important award in Swedish film, in the best leading actor category."
Edelleen näyttelee aika pahaa miestä, Shakespearen Macbethiä, Maximteaternissa, ja Macbeth rinnastetaan Jadikseen, molemmat ovat pahoja kuninkaallisia hallitsioita jotka hallitsevat pelolla.
Pakkanen leikittelee (ainakin näennäisellä) suvereenilla osaamisellaan, vaihtaa tyylilajia ja aksenttia, esityskset ovat välillä dramaattisia ja välillä leikkisiä.
Jotenkin tuntuisi että sopii Persbrandtin persoonaan, hän on hyväksynyt itselleen psykopaatin ja sarjamurhaajan roolit, tietää itse olevansa hyvä ja osaavansa kaikenlaista, tulee sitten leikittelemään Suomen televisioon ja voittaa kisan (joko ennakolta sovittuna tai rehellisesti yrittämällä).
Ainut joka tuossa mättää on että Beck-sarja tulee neloselta, kilpailevalta kanavalta (ei haittaa kylläkään, koska viimeksi voittanut Sami Hedberg oli myös tehnyt kaikki ohjelmansa muille kanaville, ehkä MTV3 haluaa välttää sen että kanavan oma kasvo voittaa?) - ja se että Persbrandt vaikuttaa lievästi isolta Pakkasen pukuun, mutta vaikea sitä on ruudusta päätellä, kuka sopii pukuun.
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-aho?
Vierailija kirjoitti:
Täh?! Kuka, miksi, missä ohjelmassa oli?
I’m too sexy esityksestä tuli mieleen vampyyri Erik eli Alexander Skarsgård. Lauluääni ja liikkeet ovat kuin sarjan yhdestä kohtauksesta. Juu ja tiedän, että hän on liian suuri tähti tähän sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan tarkoitettu Puoli Seitsemän ohjelmassa ollutta Tommi Korpelaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jotain linkkejä tai tietoa, että miten vihjeet tai lauluääni sopivat häneen? Mä en saa itse häntä sopimaan Pakkaseen millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jotain linkkejä tai tietoa, että miten vihjeet tai lauluääni sopivat häneen? Mä en saa itse häntä sopimaan Pakkaseen millään.
Täytyy myöntää, että laitoin kommentin tulemaan vitsinä :D Sori!
- Tuon kommentin kirjoittaja
Täytyy kyllä antaa pointsit Leppilammelle, että hyvin vetää Pakkasena, varsinkin lavaliikehdintä on hyvin mietittyä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä antaa pointsit Leppilammelle, että hyvin vetää Pakkasena, varsinkin lavaliikehdintä on hyvin mietittyä.
Hyvä yritys, paitsi että Pakkanen ei ole Pellelampi (sori, pakko ottaa jonkun aikasemmin lanseeraama nimi käyttöön)
Mä oon kans miettinyt, että Pakkanen on julkkisten lapsi. Mutta kuka 50+?!
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli noista henkivartioiden kiittämisistä mieleen, että jospa ne eivät olleetkaan Pakkasen omia henkivartijoita. Jospa hän on kuuluisan/kuuluisien vanhempien lapsi, ja siksi henkivartijat kuuluneet elämään ja olleet tärkeitä.
Sama tuli mieleen. Siihen vois sopia myös se "olen tavannut kauniit ja kuuluisat". Jos onkin lapsena pyörinyt jossain vanhempien mukana. Mutta kun se ääni kuulostaa niin vanhalta.. Vanhemmat on sit varmaan jo haudassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää, että laitoin kommentin tulemaan vitsinä :D Sori!
- Tuon kommentin kirjoittaja
Täällä on jo moni veikannut Pakkaseksi Tommi Korpelaa, oli ne sitten vitsejä tai ei. Siksi kysyin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kans miettinyt, että Pakkanen on julkkisten lapsi. Mutta kuka 50+?!
Alice Cooper. Voudin lyödä vetoa tästä.
Vierailija kirjoitti:
Onko hertta tarja turunen?
Susanna Laine
Kaunarit tuli siis mieleen Ron Mossista, jota ollaan myös ahkerasti ehdoteltu.
- Edellisen kirjoittaja