Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
3881/10902 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestyksethän ovat tosi armottomat jos joka kerralla on eri studioyleisö joka ei ennakkoon tiedä hahmoista mitään ja katselee ja kuuntelee ne esitykset sen yhden kerran ja painaa sitten nappia että kuka oli huonoin.Sen kun vetää 11 kertaa läpi ja ei ole kertaakaan huonoin niin varmaan sitten on hyvä, kuten Sami Hedberg viimeksi.

Jos noi kuvaukset on vedetty viikossa läpi, niin onkohan ollut joka kerta eri yleisö? Onko jollain enemmän tietoa asiasta? Kuinkahan monta nauhoitusta on per päivä?

Minulla ei ole tietoa, mutta aiemmin tässä ketjussa kirjoitti joku joka sanoi olleensa yleisössä Pekkasen päivänä. Sain käsityksen, että Pakkanen olisi silloin esittänyt useampia kappaleita tai kaikki biisinsä.

Siis kuvataanko samana päivänä monta jaksoa? Yleisöhän silloin tietää kuka on tippunut kisasta pois, kun hahmo ei enää esiinny. Vaikka eivät siis näe itse pudotusta ja maskin poistoa.

Vierailija
3882/10902 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Tohtori olla Tommi Korpela? Palkittu näytteilijä, luonnonsuojelija ja tietokirjailija. Erikoistunut vaelluskalakantojen suojeluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3883/10902 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Pienellä tytöllä on ollut isäänsä kova ikävä, sillä kaksikon yhteinen aika on viime aikoina jäänyt vähäiseksi. Jukka kisasi koko syksyn ajan Tanssii tähtien kanssa -sarjassa. Samaan aikaan hän kuvasi toista tv-sarjaa, josta hän ei vielä saa kertoa julkisesti.”

Iltasanomat Jukka Hildenistä

Masked Singer kuvattiin kesällä.

Vierailija
3884/10902 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksan ProSieben kanavan Masked Singerissä esiintyi 2019 hieman samanlainen hahmo kuin Pakkanen, Der Engel, joka esitti aika rankkaa musiikkia, Evanscense, Rammstein, Metallica, Marilyn Manson, Rage Against Machine  (Sanna Marinin suosikkiyhtye?) ... ja oli naiseksi pukeutumisesta huolimatta mies, koomikko ja kabaree-esiintyjä Bulent Caylan.

Saksassa taitotaso kaikilla ilmeisesti oli aika kova ja Der Engel putosi jo ennen finaaleja ja Das Astronaut voitti ja Der Grashüpfer (oma suosikkini) tuli kakkoseksi.

Maria Veitola veikkasi viime-jaksossa Pakkaseksi Mikko Leppilampea ja mikään vihje ei viittaa että se ei olisi Mikko Leppilampi ja arvaukset ovat aika vähissä jos ainoat vaihtoehdot ovat Joi Johansson tai Mikko Leppilampi , eli menee puuduttavaksi viimeinen kuukausi.

Varmaan olen tässä väärässä, kun etukäteen kuvatussa sarjassa ei ole voitu tietää saako yleisö selville jonkun hahmon henkilöllisyyden kovinkin nopeasti, mutta Pakkasen vihjeet kaikki viittaavat Mikko Leppilampeen ja Pakkasta siis on turha roikuttaa mukana jos kaikki tietävät kuka hän on, eli se putoaa nyt kun Maria Veitolakin on selvästi ilmoittanut sen olevan Mikko Leppilampi ?

Voihan se tietysti mennä niinkin että seuraavat jaksot tuomarit kehuvat yhteen ääneen "Mikko, sinä olet tosi hyvä!" ja tulee siis Mikko Leppilampi Show loppuajaksi.

Itse olen naula päässä ja en tiedä mitä tapahtuu, tuleeko tänään kaikki hahmot samassa jaksossa?

Vierailija
3885/10902 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Pienellä tytöllä on ollut isäänsä kova ikävä, sillä kaksikon yhteinen aika on viime aikoina jäänyt vähäiseksi. Jukka kisasi koko syksyn ajan Tanssii tähtien kanssa -sarjassa. Samaan aikaan hän kuvasi toista tv-sarjaa, josta hän ei vielä saa kertoa julkisesti.”

Iltasanomat Jukka Hildenistä

Masked Singer kuvattiin kesällä.

Masked singer kuvattiin elokuussa ja TTK:n harjoitukset ovat alkaneet samoihin aikoihin. Tanssiharjoituksia on ollut jopa viisi tuntia päivässä. En myöskään keksi, että ketä hahmoista Jukka esittäisi? Ei oikein vihjeet ja ääni täsmää mihinkään.

Vierailija
3886/10902 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksan ProSieben kanavan Masked Singerissä esiintyi 2019 hieman samanlainen hahmo kuin Pakkanen, Der Engel, joka esitti aika rankkaa musiikkia, Evanscense, Rammstein, Metallica, Marilyn Manson, Rage Against Machine  (Sanna Marinin suosikkiyhtye?) ... ja oli naiseksi pukeutumisesta huolimatta mies, koomikko ja kabaree-esiintyjä Bulent Caylan.

Saksassa taitotaso kaikilla ilmeisesti oli aika kova ja Der Engel putosi jo ennen finaaleja ja Das Astronaut voitti ja Der Grashüpfer (oma suosikkini) tuli kakkoseksi.

Maria Veitola veikkasi viime-jaksossa Pakkaseksi Mikko Leppilampea ja mikään vihje ei viittaa että se ei olisi Mikko Leppilampi ja arvaukset ovat aika vähissä jos ainoat vaihtoehdot ovat Joi Johansson tai Mikko Leppilampi , eli menee puuduttavaksi viimeinen kuukausi.

Varmaan olen tässä väärässä, kun etukäteen kuvatussa sarjassa ei ole voitu tietää saako yleisö selville jonkun hahmon henkilöllisyyden kovinkin nopeasti, mutta Pakkasen vihjeet kaikki viittaavat Mikko Leppilampeen ja Pakkasta siis on turha roikuttaa mukana jos kaikki tietävät kuka hän on, eli se putoaa nyt kun Maria Veitolakin on selvästi ilmoittanut sen olevan Mikko Leppilampi ?

Voihan se tietysti mennä niinkin että seuraavat jaksot tuomarit kehuvat yhteen ääneen "Mikko, sinä olet tosi hyvä!" ja tulee siis Mikko Leppilampi Show loppuajaksi.

Itse olen naula päässä ja en tiedä mitä tapahtuu, tuleeko tänään kaikki hahmot samassa jaksossa?

Pakkasen ääni on noin 60-vuotiaan miehen, joka laulaa rock/metallia. Tämä kyseinen henkilö on kiinnostunut fantasiasta ja scifistä.

Vierailija
3887/10902 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
3888/10902 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä biisit kuullaan tänään

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b1aa6cff-1cbd-416e-b070-94fe162…

Hertalla tänään vähän "normaalimpi" biisi, kuullaan varmaan nyt Susanna Laineen ääni paremmin.

Vierailija
3889/10902 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä biisit kuullaan tänään

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b1aa6cff-1cbd-416e-b070-94fe162…

Inhoan kaikkia ym. biisejä, mutta luukutan niitä silti täysillä tänä iltana 🔊

Vierailija
3890/10902 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestyksethän ovat tosi armottomat jos joka kerralla on eri studioyleisö joka ei ennakkoon tiedä hahmoista mitään ja katselee ja kuuntelee ne esitykset sen yhden kerran ja painaa sitten nappia että kuka oli huonoin.Sen kun vetää 11 kertaa läpi ja ei ole kertaakaan huonoin niin varmaan sitten on hyvä, kuten Sami Hedberg viimeksi.

Jos noi kuvaukset on vedetty viikossa läpi, niin onkohan ollut joka kerta eri yleisö? Onko jollain enemmän tietoa asiasta? Kuinkahan monta nauhoitusta on per päivä?

Minulla ei ole tietoa, mutta aiemmin tässä ketjussa kirjoitti joku joka sanoi olleensa yleisössä Pekkasen päivänä. Sain käsityksen, että Pakkanen olisi silloin esittänyt useampia kappaleita tai kaikki biisinsä.

Siis kuvataanko samana päivänä monta jaksoa? Yleisöhän silloin tietää kuka on tippunut kisasta pois, kun hahmo ei enää esiinny. Vaikka eivät siis näe itse pudotusta ja maskin poistoa.

Vaikka kuvattaisiin samana päivänä monta jaksoa, niin yleisö vaihtuu joka jakson välissä.

Vierailija
3891/10902 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin nuo klipit tältä illalta ja kyllähän Hertta on ilmiselvä Susanna Laine, Laiskiainen Roman Schatz ja Hiirulaisessa on kyllä kieltämättä jotain Jarkko Tammista.

Vierailija
3892/10902 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitän pakkasesta uuden nimen

tomi joutsen, Amorphis nokkamies.

siinä Pretender vedossa olin kuulevinani metalli/rock laulajaa jota yritettiin hillitä.

ukonvasara on yhden albumin kannessa

Vierailija
3893/10902 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siinä Pretender vedossa olin kuulevinani metalli/rock laulajaa jota yritettiin hillitä.

Minustakin Pakkasen täytyy olla laulaja ja luultavasti nimenomaan rokkari, jopa heavysellainen. En jaksa uskoa että joku "ihan muuten vaan" laulaisi tuolla tyylillä ja niin hyvin. Ja äänessä jotain niin tuttua, ja kumminkin vierasta🙊 mysteerinen on...

Vierailija
3894/10902 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä veikkaatte putoavaksi tänä iltana? Ilman että vielä tulevia kappaleita kuultu. Mun veikkaus on joko Hiirulainen tai Laiskiainen.

Vierailija
3895/10902 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä veikkaatte putoavaksi tänä iltana? Ilman että vielä tulevia kappaleita kuultu. Mun veikkaus on joko Hiirulainen tai Laiskiainen.

jos Hertta on Susanna Laine niin sen luulis jo putoavan mikäli taas ollaan yksimielisiä

Vierailija
3896/10902 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin Pakkasen täytyy olla laulaja ja luultavasti nimenomaan rokkari, jopa heavysellainen. En jaksa uskoa että joku "ihan muuten vaan" laulaisi tuolla tyylillä ja niin hyvin. Ja äänessä jotain niin tuttua, ja kumminkin vierasta🙊 mysteerinen on...

Pakkasen ääni on niin tuttu, että häiritsee, kun en keksi, että ketä on kyseessä.

Vierailija
3897/10902 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tosiaan Laiskiainen tai Hiirulainen tippuu tänään. Tylsimmät hahmot tässä ryhmässä.

Vierailija
3898/10902 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori.. pakkanen on Ville Valo.

Hiirulainen kuulostaa aivan Maija Vilkkumaalta, puhuu meikeistä ketjuista ja vöistä. Sisko Eeva on ääninäyttelijä ja tekniikan di vai jopa tohtori. Kuulostaakin Maijalta. Eeva Vilkkumaa siis.

Vierailija
3899/10902 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että Pakkanen on Pelle Miljoona joka on googlen mukaan 195cm pitkä.

Vierailija
3900/10902 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vain nuo neljä vain esiintyvät, niin toivoisin että

1. Laiskiainen putoaa ja näkee että onko Roman Schatcz siellä (oma tyhmä vaikkaus oli aiemmin Samu Haber)

2. Tohtori - onko Marco Hietala vai joku muu (oma veikkaus oli Antti Holma joka ei myöskään vaikuta todennäköiseltä)

3. Hiirulainen - onko Maija Vilkkumaa vai Jarkko Tamminen (oma veikkaus) vai joku muu

4. Hertta - saisi kyllä jatkaa, mutta mielenkiintoinen tuo pituusjuttu, koska Susanna Lainetta on yleisesti veikattu ja hän on 177 cm ja Hertta ei aina vaikuta niin pitkältä