Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen on niin loistava ja suvereeni esiintyjä etten usko hänen olevan urheilija vaan näyttelijä.
Entä joku tanssija-laulaja? On niin hoikka ja liikkuu keveästi.
Melkein toivoisi että Pakkasen henkilöllisyys pysyy tuntemattomana hamaan finaaliin saakka. Sitten maski pois ja alta paljastuu joku tosi yllättävä mutta tunnettu tyyppi.
Mun aviomies on Britti ja hän sanoi, että Pakkanen kuulostaa "ulkomaalaiselta" eli kuulosta siltä, että ei puhu äidinkielenään englantia.
Eihän se sitten kukaan muu voi olla kuin Jorma Uotinen. Case Closet.
Kovasti kehuttiin tällä kaudella olevan enemmän yllätyksiä, hämäyksen savuverhoa ja vaikeampia vihjeitä. Kerrottiin myös, että osa vihjeistä voi johtaa harhaan. Sikäli ajatus Pakkasen kotimaisuudesta on ihan ymmärrettävää - tarkoitus on saada kaikki ajattelemaan hänen olevan joku jenkki-tuonti. Mutta siitä huolimatta alusta asti suurimmaksi osaksi porukka on miettinyt kotimaisia nimiä.
Itse olen sitä mieltä, että Pakkanen on tylsästi Leppilampi - koska vihjeet ja ääni. Toisaalta - jos hän on Pakkanen - hän on vetänyt roolin kyllä tosi hienosti ja sitä ei voi tylsäksi väittää.
Joku mietti miten hän on ollut pohjalla. Tuli rapakon takaa kotiin "epäonnistuneena" kahteenkin kertaan: ensin Kanadasta kun ei päässytkään NHL:ään ja sitten USA:sta kun näyttelijäura ei onnistunut (oscar karkaa käsistä) ja oli rahaton. Itse kommentoi, että tuli maitojunalla kotiin. Nyt hän on puhunut, että ei pääse enää päärooleihin leffoihin, kun on profiloitunut juontajaksi. Ja on puhunut myös, että ei saa arvostusta, koska on juontaja eikä näyttelijä. Ja on sitä itsetutkiskelua joutunut harjoittamaan, siitäkin on julkisesti puhunut. Kyllä vihjeet iskee häneen oikein hyvin, samoin ääni viime jaksossa oli täysin Leppilammen. Ne aiemmat esitykset vahvistavat uskoani siihen, että ääniä on tosiaankin käsitelty - joskin varmasti myös esiintyjät itse pyrkivät laulamaan eri tavalla kuin normaalisti laulaisivat. Silti - voi olla ihan hyvin joku muukin :)
Mutta sen kyllä koen olevan antikliimaksi, jos Tohtori on Hietala. Noin ympäripyöreät vihjeet siinä alussa ovat tylsiä ja mielikuvitoksettomia jos niillä oikeasti tarkoitetaan biisien tekoa ja sanoittamista!
Veikkaan ja toivon, että kyseessä on joku tiedemies.
Vierailija kirjoitti:
Kovasti kehuttiin tällä kaudella olevan enemmän yllätyksiä, hämäyksen savuverhoa ja vaikeampia vihjeitä. Kerrottiin myös, että osa vihjeistä voi johtaa harhaan. Sikäli ajatus Pakkasen kotimaisuudesta on ihan ymmärrettävää - tarkoitus on saada kaikki ajattelemaan hänen olevan joku jenkki-tuonti. Mutta siitä huolimatta alusta asti suurimmaksi osaksi porukka on miettinyt kotimaisia nimiä.
Itse olen sitä mieltä, että Pakkanen on tylsästi Leppilampi - koska vihjeet ja ääni. Toisaalta - jos hän on Pakkanen - hän on vetänyt roolin kyllä tosi hienosti ja sitä ei voi tylsäksi väittää.
Joku mietti miten hän on ollut pohjalla. Tuli rapakon takaa kotiin "epäonnistuneena" kahteenkin kertaan: ensin Kanadasta kun ei päässytkään NHL:ään ja sitten USA:sta kun näyttelijäura ei onnistunut (oscar karkaa käsistä) ja oli rahaton. Itse kommentoi, että tuli maitojunalla kotiin. Nyt hän on puhunut, että ei pääse enää päärooleihin leffoihin, kun on profiloitunut juontajaksi. Ja on puhunut myös, että ei saa arvostusta, koska on juontaja eikä näyttelijä. Ja on sitä itsetutkiskelua joutunut harjoittamaan, siitäkin on julkisesti puhunut. Kyllä vihjeet iskee häneen oikein hyvin, samoin ääni viime jaksossa oli täysin Leppilammen. Ne aiemmat esitykset vahvistavat uskoani siihen, että ääniä on tosiaankin käsitelty - joskin varmasti myös esiintyjät itse pyrkivät laulamaan eri tavalla kuin normaalisti laulaisivat. Silti - voi olla ihan hyvin joku muukin :)
Mutta sen kyllä koen olevan antikliimaksi, jos Tohtori on Hietala. Noin ympäripyöreät vihjeet siinä alussa ovat tylsiä ja mielikuvitoksettomia jos niillä oikeasti tarkoitetaan biisien tekoa ja sanoittamista!
Veikkaan ja toivon, että kyseessä on joku tiedemies.
Ääniä käsitelty!!? No sehän vasta olis huijaamista 😬
Vihjeet sopii myös yhtä lailla Monroeen kuin tähän Leppilampeen.
Vierailija kirjoitti:
Monroe ei äännä yhtä huonosti englantia kuin Pakkanen.
Itse ymmärsin hämäämisen tarkoittavan vain vaikuttamista ihmisten assosiaatioihin, eli esim. laittamalla hahmon meren rantaan jotta katsoja yhdistää hahmon johonkin ihmiseen joka tykkää vaikkapa veneilystä. Ei ohjelman tarkoituksena ole ketään kuitenkaan huijata. Tarkoituksen mukaista harhauttamista, mutta valehtelua?
Laulajien ääniä ei ole käsitelty, mutta hehän voivat muuttaa ääntään laulaessaan tai laulaa eri sävellajista kuin yleensä, jolloin tunnistaminen on vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monroe ei äännä yhtä huonosti englantia kuin Pakkanen.
Ei minusta Pakkanen äännä huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Taikahattu on Rita Niemi-Manninen
Instas löytyy sopivat vihjeet, uimalelut ja saha viittaa niitten taloremppoihin
Nyt oikeesti hei, Leppilampi ei ole niin hyvä laulaja, että Pakkasesta menisi. Vinkkejä en ole paljoa kuunnellut, mutta ääni on selvästi Jyrki69:n.
Tuossa on viime-kesältä Mikko Leppilampi laulamassa kotonaan A Whiter Shade Of Pale harjoitellessaan kappaletta pianolla - oli mukamas keksinyt muuten vain ryhtyä harjoittelemaan pianonsoittoa.
https://www.radionova.fi/uutiset/viihde/a-193698
Pakkasella liikkuvat sormetkin elävästi, että pianoa on soiteltu :)
Mielestäni tuon em. ääninäytteen perusteella on varmaa että Pakkanen on Leppilampi, vaikka kuinka tylsältä tuntuisikin.
Susanna Laine hyväksytään mukisematta Hertaksi ja Jarkko Laine Hiirulaiseksi, mutta Pakkanen EI SAA OLLA Mikko Leppilampi?
Ei sille voi mitään, Maikkarilla on rajoitettu budjetti ja täytyy lähinnä mainostaa oman kanavan ohjelmia ja esiintyjiä.
Kyllä hahmojen ääniä on manipuloitu. Viime kaudella esim. Vikmanin 'Bang Bang' oli upea esitys - eikä Erikan soundi oikeasti ole sellainen.
Mua ihmetyttää, kun suurin osa Pakkaseen kohdistuneista arvauksista on ns. todella äijämäisiä miehiä.
Itse en voi mitenkään kuvitella, että Pakkanen olisi joku maskuliinisen heteromiehen perikuva. Pakko tuon hahmon feminiinisyyden on kertoa jotain.
Joo tai Alexi Laiho voisi olla Pakkanen. En vain usko, etä englannin kielen käyttö on feikkiä.
Pakkanen voisi olla joku jostain toisesta Pohjoismaasta (Ruotsi, Norja, Tanska).
Tai jokin näistä.
WASP kitaristi Doug(las) Blair asuu Suomessa (Turussa).
Megadeth -kitaristi Kiko Loureiro asuu Suomessa (Helsingissä).
Lisäksi Suomessa asuu Toni-Marie Iommi, Tony Iommin tytär, joten Tonylla syitä käydä hoodeilla.
Twisted Sistersin Dee Sniderin kanssa tehdystä yhteistyöstä (Widowmaker) tuttu Marc Russell asuu nykyään Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää, kun suurin osa Pakkaseen kohdistuneista arvauksista on ns. todella äijämäisiä miehiä.
Itse en voi mitenkään kuvitella, että Pakkanen olisi joku maskuliinisen heteromiehen perikuva. Pakko tuon hahmon feminiinisyyden on kertoa jotain.
Eli Monroe sopii tähän.
Harmi kun Pakkasella ei ole kaljamahaa, sillon hänen esittäjäkseen keksisi enemmän potentiaalisia julkkiksia. Hoikkuus ja sirous rajaa suurimman osan ihmisistä pois. Ei hän ainakaan ketään av-mamma ole.