Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen entistä varmempi, että kyseessä on Jonne Aaron. Vihjeet taas viittaavat entistä enemmän Leppilampeen.
Pakkanen antaa ymmärtää, että on ollut todella kuuluisa. Ei minusta Jonne ole koskaan ollut mikään aivan hirveän kuuluisa ja sitten romahtanut sen jälkeen.
TAIKAHATTU RITA MANNINEN !!!
Kaikki täsmää!
Sydäntensärkijä pakkanen Ron moss.
No kyllähän tää taikahattu nyt Krista Siegfrieds on...
Viikinki on mielestäni Stan Saanila
Pakkanen on se Mikael Persbrandt
Kukan tietää jo kaikki eli Maija-liisa Peuhu
Hertta on Saara Aalto
Hiirulainen on helpoin tältä kaudelta eli Jarkko tamminen
Laiskianen on vähä vaikeampi, mutta tälläb hetkellä veikkaan Ville Myllyrinnettä.
Tohtori on itselleni vielä täysi kysymysmerkki, kuulosti ehkä YleX Köpi Kalliolta...
Voiskohan Taikahattu olla Anna Puu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen entistä varmempi, että kyseessä on Jonne Aaron. Vihjeet taas viittaavat entistä enemmän Leppilampeen.
Pakkanen antaa ymmärtää, että on ollut todella kuuluisa. Ei minusta Jonne ole koskaan ollut mikään aivan hirveän kuuluisa ja sitten romahtanut sen jälkeen.
No millä tavalla Leppulamppu on?
En oo nähnyt taikahattua aiemmin mutta kun äsken kuuntelin keittiöstä telkkaria katsomatta, huomasin ajattelevani että Abreu varmaan jossain konsertissa. Olisi myös aika lyhyt?
Ääni sopisi Kristaan (Hattu), mutta Kristalla on vauvamassu kuvausten aikaan jo ollut.
Milloin tämä on kuvattu? Taikahattu on selvästi Krista Sigfrieds, mutta hänhän on aivan viimeisillään raskaana nyt.
Vierailija kirjoitti:
Sydäntensärkijä pakkanen Ron moss.
Ronn on pidempi ja raamikkaampi.
Vierailija kirjoitti:
TAIKAHATTU RITA MANNINEN !!!
Kaikki täsmää!
Kuka se on?
Taikahattu on Eevi Teittinen. Kertoo blogissaan ja sosiaalisessa mediassa kuinka käy usein uimassa ja avannossa.
Kauden jymy-yllätys on tosiaankin se, että - tattadadaa- Pakkanen ymmärtääkin suomea!
Missä maha kirjoitti:
Milloin tämä on kuvattu? Taikahattu on selvästi Krista Sigfrieds, mutta hänhän on aivan viimeisillään raskaana nyt.
Kuvattu elokuussa.
Vierailija kirjoitti:
Taikahattu, voisko olla Irina Björklund?
Kyllä, lähes 100% varmasti.
Kyseisen esiintyjän keikalla käyneenä ääni tuttu. Pakkanen on Poets of the fall-bändin solisti Marko Saaresto