Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Taikahatun ranskan ääntämys ei kieltä puhuvalle kuulostanut kovin loistavalle jos ei huonollekaan, mut Irina ei kyllä ole, ei myöskään äänensä puolesta. Kuuntelin niitä niekkuja ja Kristalta kyllä kuulostaa, vaikka olin varma että on Paula Vesala.
Jostsin syystä myös Mariska tuli mieleen.
Kukka=Eija Ahvo
Viikinki = Petri Nygård
Pakkanen = Mikko Leppilampi
Taikahattu = Krista Sigfrieds
Hertta= Susanna Laine
Hiirulainen= Jarkko Tamminen
Laiskiainen= Roman Schatz
Tohtori = ainut, josta en vielä varma ole
No niin, muka-tuottaja Mirko. Kuka putoaa ens viikolla?
Missä maha kirjoitti:
Milloin tämä on kuvattu? Taikahattu on selvästi Krista Sigfrieds, mutta hänhän on aivan viimeisillään raskaana nyt.
Yleisöllä ei ole maskeja, ja juontaja seisoo ihan esiintyjissä kiinni. Varmaan kuvattu alkuvuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen entistä varmempi, että kyseessä on Jonne Aaron. Vihjeet taas viittaavat entistä enemmän Leppilampeen.
Pakkanen antaa ymmärtää, että on ollut todella kuuluisa. Ei minusta Jonne ole koskaan ollut mikään aivan hirveän kuuluisa ja sitten romahtanut sen jälkeen.
No millä tavalla Leppulamppu on?
Mistä minä sen tietäisin. Kysy niiltä jotka Leppilampea ovat ehdottaneet. Minä olen vakaasti sitä mieltä, ettei Pakkanen ole suomalainen.
Vastaava tuottaja tiesi taas jo viime viikolla. Maikkarilla on paha vuoto. Toki viime viikon jälkeen tänne tulivat häntä matkivat trollit.
Näkevätkö nuo studioyleisössä olevat ihmiset paljastuksen?
Eipä ollut yl,lätys tämä kukka. Ihan selvä tapaus oli. ÄÄnestä tunnisti. En tajua miten noi panelistit eivät muka tunnistaneet aiemmin äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Viikinki on Archie Cruz
Itse taas ajattelin, että Pakkanen voisi olla Cruz
On yleisöllä maskeja osalla. Kuvattu elokuussa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan eivät? Aika nopeasti lähtis tieto leviämään siitä, kuka maskin takana on
Onnea palstalaiset, kun tiesitte jo viikkoja sitten kuka on Kukan hahmo👍
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollut yl,lätys tämä kukka. Ihan selvä tapaus oli. ÄÄnestä tunnisti. En tajua miten noi panelistit eivät muka tunnistaneet aiemmin äänestä.
Ootko kuullu sellasesta ku käsikirjoitus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan eivät? Aika nopeasti lähtis tieto leviämään siitä, kuka maskin takana on
Kuinka monta kertaa tämäkin pitää jauhaa... On ollut tiedossa jo ennen kuin ensimmäisen kauden ensimmäistä jaksoakaan oli esitetty.
Minä olisin kuunnellut Kukkaa vielä mieluummin kuin vaikka Taikahattua. Taikahattu on jotenkin vähän tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Missä maha kirjoitti:
Milloin tämä on kuvattu? Taikahattu on selvästi Krista Sigfrieds, mutta hänhän on aivan viimeisillään raskaana nyt.
Yleisöllä ei ole maskeja, ja juontaja seisoo ihan esiintyjissä kiinni. Varmaan kuvattu alkuvuodesta.
Timo Jutila sanoi, että häntä pyydettiin ohjelmaan juuri ennenkuin korona alkoi Suomessa. Jutila ei ensin suostunut mutta pikkuhiljaa vaimo puhui hänet ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Vastaava tuottaja tiesi taas jo viime viikolla. Maikkarilla on paha vuoto. Toki viime viikon jälkeen tänne tulivat häntä matkivat trollit.
Tuskin olisi niin tyhmä, että tulisi tänne omalla nimellään paljastelemaan. Lienee joku kiusanhaluinen fani tai muu joka haluaa hänelle ongelmia. Nämä "paljastukset" ovat olleet täällä jo kaikkien tiedossa. Jos olisi oikeasti jotain paljastettavaa, kertoisi jotain todella yllättävää ja uutta.
Kyllähän se tonne housuun mahtuu.