Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Pakkasen s-kirjain suhahtaa just niin kuin Mikko Leppilammella.
Vierailija kirjoitti:
No tää Pakkanen on selvä Mikko Leppilampi. Ässä suhahtaa just eikä melkein.
Jeps.
Pakkanen on Mikko Leppolampi
Miks tää pakkanen feikkaa olevansa ulkomaalainen?
No ei pakkanen ainakaan räppäri ole, vaikka hyvä laulaja muuten. Jotenkin todella naiselliset ja sirot yläkropan liikkeet, mutta alaosa on miehen.
Kristoffer heittelee oikeita vastauksia solkenaan. Bruce ♡♡
Toivottavasti Pakkanen ei oo Leppilampi. Olis kaikkien aikojen antikliimaksi, jos Pakkanen oiskin suomalainen!
Pakkanen on aika lyhyt ja hoikka. Ei oo esim. Raymond.
Olisiko Pakkanen Michael Monroe
Minä olen kyllä edelleen sitä mieltä, että Pakkanen ei ymmärrä suomea. Sen huomaa siitä, miten hän kuuntelee Ilen ja tuomarien juttelua. Äskenkin hän ei ensin tiennyt mihin katsoa, kun Ile sanoi, että katsotaan Pakkasen paljastava esine.
Viikinki = Stan Saanila
Kukka = Maija-Liisa Peuhu
Pakkanen = Mikael Persbrandt
Mä taas olen entistä varmempi, että kyseessä on Jonne Aaron. Vihjeet taas viittaavat entistä enemmän Leppilampeen.
Miten se romahdus ja roskiksessa makaaminen sopisi Leppilampeen, kysyn vaan?
Vierailija kirjoitti:
Miss B kirjoitti:
Tänään putoaa Viikinki eli Petri Nygård.
T. Vastaava tuottaja M
Lopeta trollaus, kiitos! Tiedetään jo, että et oikeasti ole edes Maikkarilla töissä. Muuten saisit tällaisesta kirjoittelusta potkut... Heippa!
Tämä kirjoittaja on kopioija-feikki. Minä olen oikea Mirko. Kerroin jo viime viikolla että Kukka putoaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä edelleen sitä mieltä, että Pakkanen ei ymmärrä suomea. Sen huomaa siitä, miten hän kuuntelee Ilen ja tuomarien juttelua. Äskenkin hän ei ensin tiennyt mihin katsoa, kun Ile sanoi, että katsotaan Pakkasen paljastava esine.
Jos on näyttelijä, osaa kyllä feikata.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei vaan näe maskin alta kunnolla mitään.
Miss B kirjoitti:
Tänään putoaa Viikinki eli Petri Nygård.
T. Vastaava tuottaja M
Jessus sentään jos Nygård on otettu tuohon. En tykkää tyypistä jo syystä ettei ole näyttänyt oikeaa naamansa.
Ei pidä sellaisia ottaa . Sama pätee Lordiin.
jos pakkanen on suomalainen niin ihan blaa miks täytyy feikata ja puhua englantia
Fredrik Smultner on viikinki nyygård ei osaa pohjanmaan murretta