Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko Tohtori Touko Aalto tai Antero Vartia? Apteekkariliitto jne
He ovat pidempiä.
Kyllähän nyt fanipoika oman kylän ison nimen tuntee heti kun suu aukee : eli tohtori on Marko Hietala, ei ole edes arvaus
Joo siis tänään kyllä heti kun laulu alkoi, niin en voinut muuta kuin Marco Hietalaa veikata.....
Vierailija kirjoitti:
Vastaava tuottaja oli oikeassa.
Kyllä moni muukin aivan itse päätteli samoin, minä mukaanlukien. Ei vaadi sen kummempaa ekspertiisiä tämän arvaaminen noin käsikirjoitetussa ohjelmassa. Jos olisi oikeasti vastaava tuottaja, kertoisi jotain oikeasti todella yllättävää.
Mietin voisiko Mörkö olla Antero Mertaranta
Vierailija kirjoitti:
Joko se Pakkanen on tipahtanut vai miksei se ole tuolla?
Ei ole tippunut. Pakkanen oli viime viikon jaksossa. Viime viikon jaksossa esiintyi puolet ja tämän päivän jaksossa esiintyi puolet.
Nyt vissiin tippui neljäs, joten vielä on kahdeksan hahmoa jäljellä.
Morkö on varmaan joku jääkiekkoilija. Selänne?
Tohtori on selvä Pirkka-Pekka Petelius.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko Tohtori Touko Aalto tai Antero Vartia? Apteekkariliitto jne
He ovat pidempiä.
Kyllähän nyt fanipoika oman kylän ison nimen tuntee heti kun suu aukee : eli tohtori on Marko Hietala, ei ole edes arvaus
Joo siis tänään kyllä heti kun laulu alkoi, niin en voinut muuta kuin Marco Hietalaa veikata.....
Tämä yksi Hietala-fani keskustelee täällä itsensä kanssa :D usko jo, ei se ole tarpeeksi iso julkkis tähän
Noi tuomarithan tekee itsensä tyhmiksi, kun eivät saa sanoa sitä oikeaa. Ja siten he tietävät ketä on maskin takana. Tämä on ihan katsojien harhaanjohtamista. Minusta olisi mukavampaa kun arvasivat sitä oikeaakin, katsojilla olisi hauskaa nähdä kuka heistä hoksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vastaava tuottaja oli oikeassa.
Vastaava tuottaja tietää kuka tippuu ens viikolla??
Tohtori on Juha Hurme, kirjailija, ohjaaja.
Tää on niin käsikirjoitettu nämä panelistien arvailut. Esittävät tyhmiä. Olisivat edes palkanneet uskottavampia panelisteja. Nää ei osaa esittää "yllättyneitä".
Mulla ei ollut hajuakaan, että Juti on noin hyvä laulaja. Toki tiiän sen kiekosta ja maajoukkueen huoltoporukoista. Taitaa olla hyvissä ajoin tehty kausi ku raati ei saa mitään vinkkejä muun kansan somen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta se om varma että juontaja on Frankenstein. Samanlainen korkea otsa, lurpat silmät ka alas korviin päin kaartuvat kulmakarvat. Googlasin oikein kuvat vierekkäin ja yhdennäköisyys on selvä. Vaikka ei siinä mitään googlausta tarvittu, heti kun ton juontajan aikoinaan näin, heti tuli Frankenstein mieleen.
Olet sitten nähnyt aika harvinaisen kuvan. Itse olen nähnyt vain Frankensteinin hirviöstä, en itse Frankensteinista, joka tuon surullisen otuksen loi.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää kun tämä Timo Jutila käytännössä paljastettiin Iltapäivälehden artikkelissa tänään. Itseasiassa Kanalakin paljastettiin viime viikolla etukäteen - onko kyse kilpailevasta mediatalosta vai mistä.
Mitä tarkoitat? Missä artikkelissa? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Jos toi on Susanna Laine, niin miksi ihmeessä hänestä ei ole tullut laulajaa? Kaunis, karismaattinen, hyvä ääni. Potentiaalia kansainvälisille markkinoillekin.
Susanna Laine on tuurannut Aikakoneessa.
Kävin kuuntelemassa kun Susanna Laine laulaa, YouTubesta niitä löytyy. Minusta hänellä ei ole noin kaunista ja kirkasta ääntä. Hertta myös ääntää pehmeämmin.
Vierailija kirjoitti:
Hertta on kyllä lyhyt ja Susanna Laine pitkä, ellei puvulla yritetä hämätä.
Mut se on joko Hertta tai Mörkö joka tippuu ja paljastuu tänään.
Minusta hertta ei ollut erityisen lyhyt. Ilen rinnalla melkein saman pituinen kuin Ile.
Ärsyttävää kun tämä Timo Jutila käytännössä paljastettiin Iltapäivälehden artikkelissa tänään. Itseasiassa Kanalakin paljastettiin viime viikolla etukäteen - onko kyse kilpailevasta mediatalosta vai mistä.