Ovatko aasialaiset naiset mielestäsi kauniita?
Esim. kiinalaiset, japanilaiset, korealaiset, thaimaalaiset jne.
Kommentit (30)
Jotkut ovat jotkut ei. Eihän kaikki eurooppalaiset ja afrikkalaisetkaan naiset ole joko tai.
Ovat,todella kauniita .
'Minusta ainakin', on tietenkin pakko lisätä koska kauneushan on 'katsojan silmässä ' kuten tiedetään.
Jostain syystä vaan nuo idän kaunottaret eivät kuitenkaan minua ihmeemmin ns. 'sytytä'.
Se ei ole mitään rasismia,vaan ehkä vain ihan yksinkertaisesti :jotain liiallisen itselle vierauden kokemista heitä nähdessäni.
Ihailen siis toki ja kauniina pidän kyllä melkein kaikkia heistä,mutta se on sitten siinä minun osaltani
Ei ole kauniita, littana ja leveä naama, sekä rumat pienet vinot silmät.
No ei ainakaan siinä mielessä kauniita, että minä suomalaisena miehenä olisin heistä kiinnostunut. Varmasti ovat kauniita niiden kiinalaisten/japanilaisten/korealaisten/thaimaalaisten jne. miesten mielestä.
Japanilaiset naiset ovat ainakin usein kauniita, tosin toki sielläkin monet kauniit naiset ovat niin pakkeloituja, ettei todellista ulkonäköä pysty arvioimaan. Jostain Etelä-Koreasta en oikeastaan tiedä muita kuin julkkisnaisia, ja he ovat sen meikin lisäksi niin leikeltyjä, ettei todellista ulkonäköä voi mitenkään päätellä. Leikkelemättömät ovat usein liian eksoottisia ollakseen perinteisen kauniita.
Asun Aasiassa ja olen biseksuaali, joten minulla on aiheeseen paljonkin sanottavaa. Sanoisin että missään päin maailmaa suurin osa väestöstä ei ole kauniita, maailma ei vaan toimi niin. Siksi ne helmet hohtavat sieltä joukosta. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että nämä paikalliset kaunottaret vastaavat kyllä yleistä kauneuskäsitystä, mutta persoonallista kauneutta, siis sellaista joka vie jalat alta ensivilkaisulla, on helpompi löytymään muualta. Tykkään kauniista ja ruman kauniista enemmän kuin pelkästä söpöstä.
Totta kai!
Joillain kasvojen muoto on vaan niin erilainen että joskus menee hetki ennen kuin silmä tottuu.
Minustakin on erikoista, maailman toiseksi suurinta väestöä ei noteerata ollenkaan, kun puhutaan aasialaisista. Ja tosiaan, kaukoaasialaiset ovat kyllä usein ihan sieviä, mutta Etelä-, Keski- ja Länsi-Aasiasta tulee nämä tosikaunottaret, esim. Intia, Pakistan, Bangladesh, Afganistan ja Sri Lanka. Ja ihan heteronaisena totean tämän.