Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko aasialaiset naiset mielestäsi kauniita?

Vierailija
30.10.2013 |

Esim. kiinalaiset, japanilaiset, korealaiset, thaimaalaiset jne.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intialaisetkin ovat aasialaisia. Monilla tuntuu olevan käsitys että aasialaiset olisivat vinosilmiä. Eiköhän jokaisessa maanosassa ole sekä kauniita että vähemmän kauniita.

Minustakin on erikoista, maailman toiseksi suurinta väestöä ei noteerata ollenkaan, kun puhutaan aasialaisista. Ja tosiaan, kaukoaasialaiset ovat kyllä usein ihan sieviä, mutta Etelä-, Keski- ja Länsi-Aasiasta tulee nämä tosikaunottaret, esim. Intia, Pakistan, Bangladesh, Afganistan ja Sri Lanka. Ja ihan heteronaisena totean tämän.

Vierailija
22/30 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat jotkut ei. Eihän kaikki eurooppalaiset ja afrikkalaisetkaan naiset ole joko tai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat,todella kauniita .

'Minusta ainakin', on tietenkin pakko lisätä koska kauneushan on 'katsojan silmässä ' kuten tiedetään.

Jostain syystä vaan nuo  idän kaunottaret eivät kuitenkaan minua ihmeemmin ns. 'sytytä'.

Se ei ole mitään rasismia,vaan ehkä vain ihan  yksinkertaisesti :jotain  liiallisen itselle vierauden kokemista heitä nähdessäni.

Ihailen siis toki ja kauniina pidän kyllä  melkein kaikkia heistä,mutta se on sitten siinä minun osaltani

Vierailija
24/30 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intialaisissa on kauniita.

Vierailija
25/30 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kauniita, littana ja leveä naama, sekä rumat pienet vinot silmät.

Vierailija
26/30 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan siinä mielessä kauniita, että minä suomalaisena miehenä olisin heistä kiinnostunut. Varmasti ovat kauniita niiden kiinalaisten/japanilaisten/korealaisten/thaimaalaisten jne. miesten mielestä.

Vierailija
27/30 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset naiset ovat ainakin usein kauniita, tosin toki sielläkin monet kauniit naiset ovat niin pakkeloituja, ettei todellista ulkonäköä pysty arvioimaan. Jostain Etelä-Koreasta en oikeastaan tiedä muita kuin julkkisnaisia, ja he ovat sen meikin lisäksi niin leikeltyjä, ettei todellista ulkonäköä voi mitenkään päätellä. Leikkelemättömät ovat usein liian eksoottisia ollakseen perinteisen kauniita.

Vierailija
28/30 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Aasiassa ja olen biseksuaali, joten minulla on aiheeseen paljonkin sanottavaa. Sanoisin että missään päin maailmaa suurin osa väestöstä ei ole kauniita, maailma ei vaan toimi niin. Siksi ne helmet hohtavat sieltä joukosta. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että nämä paikalliset kaunottaret vastaavat kyllä yleistä kauneuskäsitystä, mutta persoonallista kauneutta, siis sellaista joka vie jalat alta ensivilkaisulla, on helpompi löytymään muualta. Tykkään kauniista ja ruman kauniista enemmän kuin pelkästä söpöstä.

Vierailija
29/30 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai!

Joillain kasvojen muoto on vaan niin erilainen että joskus menee hetki ennen kuin silmä tottuu.

Vierailija
30/30 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset