Olen katkolla
Pääseekö täältä lähtemään heti jos alkaa riittämään. Viinan himo on kova. T24v
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Kylä saa.
Koko kylä.
Oon laakson sairaalassa katkolla..ja haluan pois
Vierailija kirjoitti:
Et muuten ole koska siellä ei pidetä puhelinta eikä muita laitteita. Paitsi ellet sitten tarkoita katkolla psykiatrista avo-osastoa missä hoidetään myös päihdepotilaita.
Helsingissä katkolla saa olla puhelin koko ajan. Kun menee päihdeklinikan kautta ja lähettävät Laaksoon.
Ovet on kyllä lukossa.
Vierailija kirjoitti:
Oon laakson sairaalassa katkolla..ja haluan pois
Pa*kapuhetta. Katsoin netistä ettei siellä saa pitää omaa puhelinta. 😂
Vierailija kirjoitti:
Et muuten ole koska siellä ei pidetä puhelinta eikä muita laitteita. Paitsi ellet sitten tarkoita katkolla psykiatrista avo-osastoa missä hoidetään myös päihdepotilaita.
Älä höpötä. Tietty eri paikoissa on eri käytännöt, mutta ainakin siinä paikassa jossa olin itse sai puhelimet olla kaikenaikaa ja sinne sai tuoda vaikka läppärinkin jos halusi/uskalsi.
Ovet oli lukossa ainoastaan ulkoa tuleville. Ei ne katkopaikat mitään vankiloita ole ainakaan aikuisille ihmisille
Katko katko-osastolla on vapaaehtoinen tapa saada putki poikki. Eri asia on delirium ja psyk. osasto.
Lähde vaan ja juo lisää niin paljon ja kauan kunnes tajuat.
Täällä on tylsää ..t laaksossa oleva
Ei oo kyllä häävi elämä, jos tuon ikäisenä on jo onnistunut juomaan itsensä katkolle. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai täältä saa lähteä iha koska huvittaa? Eiks tää oo vapaaehtoista? T toinen katkolla oleva
Mulle hoidon maksoi työnantaja, joten ei todellakaan viitsinyt lähteä kesken kaiken pois, tosin
minä tykkäsin olla siellä. Mukavia ihmisiä, todella hyvää ruokaa ja kaikenlaista ohjelmaa.
Otin reissun loman kannalta.
Raitistuitko?
Lääkärin lähetteellä, päivystyksen kautta. Luulisin että ollaa joku 4 vrk tai kunnes vieroitusoireet on lähteneet. Jos laitoskuntoutus on tulossa, ehkä siihen asti.