Olen katkolla
Pääseekö täältä lähtemään heti jos alkaa riittämään. Viinan himo on kova. T24v
Kommentit (31)
Mä en sääli. Hieno homma, että olet katkaisussa. Pysy siellä nyt vaan ja hae äkkiä paljon apua kuivilla pysymiseen.
Pameja, pameja. Kyllä se siitä. Ota apu vastaan.
Kai täältä saa lähteä iha koska huvittaa? Eiks tää oo vapaaehtoista? T toinen katkolla oleva
Itse oon kanssa katkolla mut mulla on itsetuhoisia ajatuksia...
Miten katkolle joutuu/pääsee? Kuinka kauan siellä yleensä ollaan? Kertokaa joku.
Vierailija kirjoitti:
Kai täältä saa lähteä iha koska huvittaa? Eiks tää oo vapaaehtoista? T toinen katkolla oleva
Mulle hoidon maksoi työnantaja, joten ei todellakaan viitsinyt lähteä kesken kaiken pois, tosin
minä tykkäsin olla siellä. Mukavia ihmisiä, todella hyvää ruokaa ja kaikenlaista ohjelmaa.
Otin reissun loman kannalta.
Jos noin paljon ahdistaa olla siellä niin miksi et vain lähde pois?
Mites kun mulla on itsetuhoisia ajatuksia ja oon katkolla niin pääsenkö lähtemään? Mulle kyllä sanottiin että kotiin lähtö ei onnistu ..et seuraava paikka olis joku psyk. Osasto...
Vierailija kirjoitti:
Mites kun mulla on itsetuhoisia ajatuksia ja oon katkolla niin pääsenkö lähtemään? Mulle kyllä sanottiin että kotiin lähtö ei onnistu ..et seuraava paikka olis joku psyk. Osasto...
Pysy siellä ja pyydä apua.
Katkolle mennään, että jaksaa taas ryypätä.
Katkon sijasta tulisi kustantaa pänikällinen pirtua, ainakin katkolta karkaajille.
Tätä mieltä oli eräs lähiöpubin omistaja.
Nuorena ja naivina poikana olin iloinen, kun eräs vanha deeku päätti mennä katkolle.
Baarin omistaja oli paljon kyynisempi, sanoi koko homman olevan yhteiskunnan varojen haaskausta.
Todella noloa olla tuon ikäisenä katkolla. Hohhoijaa.. vedä itsesi hengiltä ryypäten tietysti
Saako katkolta lähteä jos on kauhee viinan himo ja itsemurha ajatuksia..
Et muuten ole koska siellä ei pidetä puhelinta eikä muita laitteita. Paitsi ellet sitten tarkoita katkolla psykiatrista avo-osastoa missä hoidetään myös päihdepotilaita.
Ja miksi ovi on lukossa...ap