Apua! Kauhea krapula ja ripuli ja minä pitäisi olla pitämässä 2h kerhoa lapsille..
Tuli otettua alkoa eilen. En ole ennenkään saanut krapulaa 12. nelos olut tölkistä.. Mutta nyt jostain syystä tuli... Laittakaa keinoja joilla saa krapulan pois
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa lapsille kun haiset vanhalta viinalta. "Äiti, mikä täällä haisee? Hyi!"
ja äippä vastaa että täällä haisee paska. ehkä jotkut siitä ripulistakin pystyy erottamaan vanhan viinan tuoksun mutta ammattihaistelija pitää olla.
En kyllä p.skaa tarkoittanut. Tiedätkö, miltä ryypänneen ihmisen hengitysilma haisee seuraavana aamuna?
Tässähän on hyvä syy käyttää maskia. Sanoo vain että koronan vuoksi. Tosin sitten joutuu itse haistelemaan sitä omaa krapulahengitystään...
Vastaavassa tapauksessa olen joutunut ottamaan vodkapaukkua ennen tapahtumaa ja vielä vessassa pari lisää. Mutta tosiaan havahtuisi nyt tohon alkon käyttöön, tällänen on jo oikeasti terveydelle vaarallista.
mitä järkeä on lipittää 12 tölkkiä ööliä?
Ap. Nyt et mene vetämään mitään kerhoa. Ilmoita että olet sairaana. Älä juo viinaa, siitä tulee huono olo.
Mulle maistuu kalja usein ja paljon, mutta olen itse jo muisti pois pelkästään kuudesta nelosoluesta ja seuraavana päivänä oksennan. AP on joko iso mies, trolli tai kunnon alkoholisti.
Ole itsellesi rehellinen ja pysy kotona. Nyt ei mitään kerhoja vetämään . Älä juo enää viinaa.
No pidättele sitä ripulia. Mikä on ongelma?
Ripulin takia pitää jäädä kotiin. Se voi olla koronan oirekin.
Ripuli on yksi koronan merkeistä.
Lapset ovat kerhonsa ansainneet. Tänään opetat heitä leikkaamaan röpelöä koristereunaa paperiin ilman kuviosaksia. Voitte myös harjoitella metsänrajan elävää piirtämistä.
Alkon lääkärin mukaan krapula tulee vasta kolmen (3) päivän juopottelun jälkeen. Yhden illan juomisesta seuraa vain tilapäinen huono olo. Kokemuspiirini vahvistaa tämän asiantuntijalausunnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa lapsille kun haiset vanhalta viinalta. "Äiti, mikä täällä haisee? Hyi!"
ja äippä vastaa että täällä haisee paska. ehkä jotkut siitä ripulistakin pystyy erottamaan vanhan viinan tuoksun mutta ammattihaistelija pitää olla.
En kyllä p.skaa tarkoittanut. Tiedätkö, miltä ryypänneen ihmisen hengitysilma haisee seuraavana aamuna?
tiedätkö sinä miltä ripuli haisee. ehkä sinä voit tunkea jonkun ripuloivan läheisyyteen haistelemaan tämän hengitystä, minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies huitasee joskus 6 packin nelos olutta ja on kyllä sen jälkeen aika tuiterissa ja huonovointinen seuraavana päivänä.. Ja tuo määrä vielä tuplana ap sulla? Kyllä tuo on jo ongelma käyttöä
No huono viinapää miehelläsi 😂😂
Varmaan joku narukäsi
Varmaan istuu saunassa alalauteella!
Nyt skarppina ja pari olutta nopeesti kitusiin korjaussarjaksi. Siitä se lähtee. Ei piltit mitään huomaa, joten suht huolettomasti vaan.
Vitut sä mitään kerhoa edes pidä.
Tiedän ja niin tietää moni hoitajakin vanhempia katselleena.