Luin hyppien UMK 2023 -ketjua sivulle 623 ja pitää sanoa, että kyllä ovat keskustelijat ketjussa tosi yksinkertaisia
Itselleni riitti yksi ilta tutustua Käärijän biisiin ja alkaa pitää siitä, nämä ovat jankuttaneet samaa asiaa jo tammikuusta. Miten tyhmä pitää ihmisen olla, että analysoi jotain euroviisumusaa kuukausikaupalla, kiejoittaa siitä kuukausikaupalla, eikä _vain elä ja fiilistele_ musaa?
Kommentit (13)
Itse teit oikein aloituksen aiheesta!😆
Kukakohan se jankuttaa?🤔
Tai analysoi jotain euroviisuehdokkaitten lavaesityksiä tosi tarkkaan, ei ne nyt niin ihmeellisiä ole! Että kaipaisivat jotain analysointia tai muuta ajatusta (keneltäkään, joka ei ole niiden suunnittelutiimissä mukana).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo, kuinka moni osaa jo sanat? Minä en muuta kuin cha cha cha.
Dornado
En kyllä vielä muista kuin pienen osan :) Mutta en tiedä, missä tarvitsisin sanoja, ellen ihan vain omaksi ilokseni. Joten kiirettä ei ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse teit oikein aloituksen aiheesta!😆
Kukakohan se jankuttaa?🤔
Katsopas sanakirjasta kohdasta jankuttaa, mitä kyseinen sana tarkoittaa.
Kommenttisi todisti juuri ketjussa kirjoittavien tyhmyydestä. Isoin osa varmaan jotain trukkikuskeja ammatiltaan. Siihen ei paljoa älyä tarvita ja osasivat sanoa eurolava.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onneksi itse olet tosi viisas.
Olisi mukavampaa jos voisi "seurata" itseään fiksumpia.
Ap
Pääasiassa vain matalaälyisten ammateissa tarvitaan termiä eurolava.
Ap
Se on fiksummille kuormalava.
Osa voi tietenkin ajatella eurolavan Käärijän yhteydessä tarkoittavan euroviisuissa käytettävää lavamaista lavastetta.
Ap
Hoivakodeissa ja kuntouttavassa työtoiminnassa se Cha cha cha kuulemma raikaa vieläkin läpi päivän.
Ei kun eukkoryhmä siellä ryhmähekumoi ronskisti Käärijää...ja oli siellä muutama aktiivinen gaykin. Ne puheet biiseistä ja muista unk kisaajista oli vaan peitetarinoita, ettei ketju lentäisi niin helposti bittiavaruuteen.
Nyt siellä on leikitty jotain ihme aikuisten paperinukkeleikkiä viimeiset n 50 sivua, nukkeina Käärijä ja Slovenian Bojan.
Kommentit ovat ketjussa sivutolkulla tätä tasoa:
"Robin, Keira ja Benjamin kaikki mokaa laulussa. Robin koska ei pysty laulamaan niin korkealta ja Keira ja Benjamin jännittää liikaa.
Ja siis antakaa joku Samulle jotain piristeitä, oikeasti miten lame ja väsynyt 🙄"
Ap
Niin mitä vikaa tuossa kommentissa oli? Se oli tilannekommentointia
Joo, kuinka moni osaa jo sanat? Minä en muuta kuin cha cha cha.
Dornado