Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Miehen vaatteita naulakossa, tuolien selkänojilla, sängyssä ja lattioilla.
Vierailija kirjoitti:
Iso sonta kasa vetämättä pöntössä.
Olin juuri tulossa laittamaan samaa. Kuvittelin että toi oli ainutlaatuisen törkyinen nainen, mutta ei vissiin sitten.
Toisena laittaisi ympäri kämppää viikatut käytetyt paperinenäliinat. Pöydillä, tasoilla, petarin välissä. WTF?
Naisella epäsiisteys kertoo mielenterveysongelmista tai masennuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Myös pakonomainen siivous ja puunaus voi kertoa jostain ongelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehellä?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen epäsiisti mutta likaa ei niinkään löydy. Tavarat vaan helposti jää levälleen, ne ei minua itseäni niin kovasti häiritse. Olen boheemi, mut en mielestäni sen enempää mt-ongelmainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen epäsiisti mutta likaa ei niinkään löydy. Tavarat vaan helposti jää levälleen, ne ei minua itseäni niin kovasti häiritse. Olen boheemi, mut en mielestäni sen enempää mt-ongelmainen.
Kyllä se jotain kertoo elämänhallinnasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä lukiessa ymmärrän paremmin viimeisimmän treffimiehen ihmettelyä siitä miten olen voinut säilyä sinkkuna useamman vuoden.
Itseltä kun ei löydy lääkityksiä, päihdeongelmia, tupakkatuotteita eikä eläimiä, pari tavallista lasta, toivottuja, yhdestä isästä. Koti ei ole aina tiptop, koska lapsiperhe, eikä sisustuslehdestä perintöhuonekaluineen, mutta suht siisti kuitenkin, ei tiskivuoria tai roskaa ympäriinsä. En ole hippi enkä neurootikko, ihan suht tavallinen tyyppi.Eläinrakkaus ei ole mikään vika ihmisessä.
Olen mieluummin eläinrakas kuin niin kovin 'tavallinen' joka suhteessa.
En halua eläimiä siksi koska haluan vapaampaa, sotkuttomampaa ja halvempaa elämää. En silti halveksi niitä joilla
Halpaa elämää...? Ai että, olisinpa sinä.
Hän sanoi halvempaa elämää, ei halpaa elämää.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Tuntemallani haisulinaisella se kertoi lähinnä hänen ekoleikkihulluudestaan.
Pyykkikone tungetaan aina umpitäyteen ja vaatteet eivät puhdistu, haistaan tunkkaisen likaisilta törkyvaatteilta. Keittiöntasoilla on roskapusseja, koska lajittelu on supertärkeää. Nurkissa on outoja kasoja, koska vaatteita sun muuta ei voi heittää pois ym.ym.
Lähinnä toi haju oli se karsein juttu. Ilmeisesti oma nenänsä oli jo tottunut siihen märän koiran hajuun.
Ihan työssä käyvä ihminen kuitenkin, eikä mikään syrjäytynyt lähiömörkö.
Vierailija kirjoitti:
Enpäs tiennyt että pöytätietokone on niin pyhä asia. Tai että tyynyt niin vastenmielisiä.
Minkä ihmeen takia pitäisi olla pöytätietokone? Minulla on läppäri, kulkee mukana helposti. Työpaikoilla ja yliopistolla on ollut pöytäkoneita, käytän sellaista usein yliopiston kirjastolla, missä mulla oma tili ja tiedostot.
Läppäri + telakointiasema + kaksi lisänäyttöä toimii paljon paremmin kuin pöytäkone.
Itsellä opiskeluaikoina kokemus naisen asunnossa tiskialtaasta joka oli täynnä likaista ja homehtunutta tiskiä.
Se nainen oli eräänlainen puolijulkkis. Se asuntonsa oli aivan hirveä sotkuinen läävä, Kun huomasin, ettei WC istuimessa ollut rengasta eikä kantta lainkaan, otin hatkat.
Lehdissä ao henkilö kertoo nyt löytäneensä Jeesuksen. Liekö Jesse korjannut sen pöntönkin, en tiijä
montaa olen pannut eri nimellä kun kisan kusen haju tai piikkiä vaille olevat koirat ovat tulleet nuuskiman. aamulla sannon heippa soitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpäs tiennyt että pöytätietokone on niin pyhä asia. Tai että tyynyt niin vastenmielisiä.
Minkä ihmeen takia pitäisi olla pöytätietokone? Minulla on läppäri, kulkee mukana helposti. Työpaikoilla ja yliopistolla on ollut pöytäkoneita, käytän sellaista usein yliopiston kirjastolla, missä mulla oma tili ja tiedostot.
No sen kun tietäis. Oli aloittajan listassa kuitenkin. Ehkä hän haluaisi pelaajan.
Keittiön tiskiallas täynnä likaisia kattiloita ja pannuja. Roskapussit viemättä. Tupakannatsoja ja -hajuja.
Kissa tai koira kuseksinut sohvalle.
Tiskivuori
Sotkuinen asunto
Vaatteet, roskapussit ym jätetään just siihen paikkaan mihin ne sattuu putoamaan kädestä.
Jumalaton kissan kusen haju.
Yksikin näistä saa mut rynkyttämään rojut ränniin ja sanomaan et hei nyt pitää mun lähtee, vaimo tulee ihan just töistä...
M51
Räkyttävä rakki eteisessä. Ihan kaikki muu menee.
Vierailija kirjoitti:
Koira. Nusasen vain ja häivyn selitellen jotain outoa
No katseliko se nainen vaan vierestä??
Edellisen miesystävän kuva yöpöydällä.