Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1986)
Kääk! Miehethän ovat oikein hyeenoja sisustusmokien tutkailijoita!
Voi hellanlettas, jos nämä tarinat ovat biologisten miesten kommentteja, niin huhheijaa, prinsessat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju avaa ihan uusia näköaloja miesten mielenmaisemaan. Joka paikassa hoetaan että miehiä ei sisustus kiinnosta yhtään, mutta täällähän on sekä asiantuntijoita että jyrkkiä kannanottoja aiheeseen -miehiltä. Kiinnostavaa.
Kyllähän se kiinnostaa, mutta useimmiten naiset omivat sisustamisen yksinoikeudekseen ja miehen osaksi jää kärsiä hiljaa kaikken kaameuden keskellä (sekä raoitta kukkaroaan "yhteisten" ostosten maksamiseksi). Laskeehan se vähän mielialaa, jos kodin sisustus sattuu silmiin ja aiheuttaa päänsärkyä.
Ex-vaimo käy ihan hyvin esimerkiksi omasta mielestään loistavasta sisustajasta - ei niin kuin mitään hajua mittasuhteista, väreistä saati kokonaisuuksista. Perhana kerkisi vielä täyttämään ensimmäisen (ja viimeisen) yhteisen asunnon omillaan ja mutsinsa varastoista kannetuilla "tyylihuonekauluilla" ja talonpoikaiskrääsällä.
Sitten kun mentiin ensimmäisiä kertoja huonekaluostoksille, niin olisi pitänyt aloittaa jostain Kruunukalusteesta ja ilmeisesti ostaa jotain kallista ja kammottavaa ktischiä - tai sitten sellainen iiiihana antiikkimalliin tehty keinotekoisesti vanhennettu ranskalainen mahalipasto jne.
Olihan se yhteiselämä pidemmänpäälle muutenkin raskasta - mutta että joutui sitten asumaan vielä aivan jumallattoman rumassa asunnossa, jonka "sisustussuunnittelija" ei kyennyt ymmärtämään minkäänlaista kritiikkiä valinnoistaan. (Sen sijaan ex ja anoppi kyllä jaksoivat naureskella ja pilkata minun mukana tuomia muutamia huonekaluja - vaikka en mitenkään edes koittanut puolustella niitä - ne oli aikoinaan pakko ostaa kerralla, kun opiskeluiden jälkeen muutti kalustetusta soluasunnosta pois ja rahaa oli aika rajallisesti. Vaikka kuinka aina myönsi, etteivät ne sopineet yhteiseen asuntoon ja joutivat korvattavaksi, niin joka kerta riitti kyllä naurua...)
Lopuksi voi kyllä todeta, että olisi tosiaan pitänyt katsoa exän oman kämpän sisusta tarkemmin ensivisiitillä ja pelastaa itsensä kääntymällä ovelta takaisin.
Hehhee...tää on hauska ketju kuvailuineen. Lisää näitä! Tosin tässä alkaa naisena itsekin kriittisesti tarkastella omaa asumustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Kylppäri tai vessa haisee ja näyttää Sokos Emotionin kemilkaaliosastolle
- Siivottomuus johtuen että ei ole viitsinyt siivota. Silloin ei pidä kutusua vieraitakaan. Koskee tietenkin yös miehiä
- Seksileluja näkyvillä
- Julisteita tms materiaalia jotka viittaavat radikaaliin uskonnoliseen tai poliittiseen vakaumukseen
- Esineet jotka viittaavat siihen että pyörittää yhtaikaa monta miestä pikkusormensa ympärillä
- Radion, soittimen tai TV:n ääni liian kova
- Kokonaisen maatilan verran kotieläimiä. Yksi tai kaksi on ok vielä
- Käärmeitä tai muita myrkyllisiä eläimiä kotieläiminä
- Asunnon lämpötila liian kylmä tai kuuma
- Asunto täysin säkkipimeä, koska pihtailee valaistuksen kanssa
- Puutteita sisustuksessa, esim ei minkäänlaista nojatuolia tai sohvaa
- Ei verhoja tai verhot läpinäkyvät
- Tyhjä jääkaappi eli edellyttää että vieras tuo omat eväät
- Rikkinäinen jääkaappi tai liesi
- Rikkinäinen WC-istuin ja pesuallas
Mitkä esineet kertoo siitä että pyörittää miehiä? :D
No esim. Vuoronumerolaite ja -näyttö makkarin ovensuulla.
Minua huvitti tuo "ei pöytätietokonetta". Niin miestyypillinen huolenaihe. Olen itse mies, mutta luovuin pöytäkoneesta pari vuotta sitten ja olen pärjännyt oikein hyvin kannettavalla. Iso taulutelevisio löytyy, mutta on jäänyt lähinnä sisustusesineeksi. Harrastan pääasiassa kirjojen lukemista.
Sukset ja monot kylppärissä ok koska kun tulee hiihtolenkiltä niin ne sulaa eikä kastele lattioita eli mitään outoa e ole
Mulle ei oo tietokoneella mitään käyttöä, älypuhelin ja tapetti riittää, ja mitä muitten koneet ees kuuluu muille
Mä olisin aloittajalle megaturn-off. En ole koskaan elämässäni omistanut pöytätietokonetta. Olen 44-vuotias. Tyynyjä taasen on ihan perk leesti, ensinnäkin mun sohvasta puuttuu ne alkuperäiset selkätyynyt joten niitä on korvattu, ja sen jälkeen se rupesi vaan olemaan hauskaa. Tyynyliinoina esimerkiksi David Hasselhoff, Tom Selleck ja Jason Momoa.
Wc:n pönttöä ei oo pesty pariin viikkoon, käsipyyhkeitä ei oo vaihdettu pariin viikkoon, keittiön tiskialtaassa astiat olleet monta päivää.
Vierailija kirjoitti:
Miehen vaatteita naulakossa, tuolien selkänojilla, sängyssä ja lattioilla.
Veljen, oman pojan.....
Vierailija kirjoitti:
Minua huvitti tuo "ei pöytätietokonetta". Niin miestyypillinen huolenaihe. Olen itse mies, mutta luovuin pöytäkoneesta pari vuotta sitten ja olen pärjännyt oikein hyvin kannettavalla. Iso taulutelevisio löytyy, mutta on jäänyt lähinnä sisustusesineeksi. Harrastan pääasiassa kirjojen lukemista.
Mä olen mies, eikä mulla ole ollut kotona pöytäkonetta eikä läppäriä aikuisiällä ollenkaan. Tabletilla ja puhelimella pärjätty hyvin. M43
Eiköhän tuo sisustus ole monelle ihan sivuseikka jos kyläilemään asti pääsee. Minä en ikinä päästä ainuttakaan äijää asuntooni haisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Paljon lemmikkejä -> ei ainakaan matkustelua ole sitten luvassa. Eikä varmaan harrasteta mitään muutakaan kun lemmikkien hoitaminen maksaa. Varsinkin jos sairastuvat/ eläinlääkärissä käyntejä tulee. Jos taas jättäisi lemmikit, niin olisi jo vähintään epäilyttävää miten voi hylätä ne kaikki yhtäkkiä.
Muita sitten:
-Erittäin likainen vessa
-Käytettyjä kortsuja sängyn vieressä.. Paljon.
-Valkoista valkoisella sisustus. Lisävärinä ehkä hieman lisää valkoista.
Hmm. Koirien kanssa reissaan Ruotsissa ja Norjassa, miksei Eurpoopassakin, mutta ne pitää olla pitempiä reissuja. Koiran hoitajiakin löytyy tarvittaessa. Joten, ettei matkustella on aika hölmö yleistys. Pidät kunnossa eläimet, niin ei ole niin paljon kuluja. Itse taidat olla köyhemmästä päästä kun ei ole varaa, että lemmikit sairastaa, samoin voisit itse sairastua yllättäen. Kustannukset siinäkin tapauksessa ovat satoja euroja. Kokemusta on !
Vierailija kirjoitti:
Niin, kuinka moni nykyään tarvii jotain pöytätietokonetta? Suurin osa hommista hoituu kyllä ihan läppärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä oli raamattu yöpöydällä joka hieman tökki, mutta naitiin me kuitenkin :-)
Toisella oli kissa joka kiehnäsi sängyssä, mutta allergisena kovetin luontoni ja naida napsautin.
Kolmas oli juoppo ja tyhjiä ja täysiä pulloja lojui siellä täällä, naitiin.
Kovia olen elämäni aikana kokenut, mutta suvaitsevaisuudella ja hurjalla luonteellani olen selvittänyt tilanteet ja saanut pildeä riittävästi.
Se ei nai joka valkkaa.
Arvostan. Tässä tosi miehen kertomaa.
Miehet on kyllä valmiita mihin vaan, jos saa piparia 🤭
Ja sit ne kuitenki pitää ittiänsä jotenki muka älykkäinä.
pesukoneenkarhu23 kirjoitti:
No joo, miehet kyllä valittaa sisustustikkaista, mutta kun teitä ei muutenkaan sisustus kiinnosta, eli jos se jäisi teidän kannalle, niin asunnossa olisi susivillti ja ruokailutilassa korjattaisiin moottoreita, onko näin?
Tämä oli loistava kiteytys! Just noin se menis 🤣
Kyllä kaikista pahin on koira! Paskoja, haiseva, häiritsevä ja inhottava.
Tästä vielä pahempi voi olla vain....kaksi koiraa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä oli raamattu yöpöydällä joka hieman tökki, mutta naitiin me kuitenkin :-)
Toisella oli kissa joka kiehnäsi sängyssä, mutta allergisena kovetin luontoni ja naida napsautin.
Kolmas oli juoppo ja tyhjiä ja täysiä pulloja lojui siellä täällä, naitiin.
Kovia olen elämäni aikana kokenut, mutta suvaitsevaisuudella ja hurjalla luonteellani olen selvittänyt tilanteet ja saanut pildeä riittävästi.
Se ei nai joka valkkaa.
Arvostan. Tässä tosi miehen kertomaa.
Miehet on kyllä valmiita mihin vaan, jos saa piparia 🤭
Ja sit ne kuitenki pitää ittiänsä jotenki muka älykkäinä.
No, onhan miehet älykkäämpiä; ajatellaan nyt kaiken ajan tiedemiehiä!
Mummonsa kuva kehyksissä seinällä. Yksiössä.