Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Kumma haju, ihan kuin pinttynyt pieru. Lähdin kohteliaasti tekosyyn nojalla pois.
Sikaisen sotkuinen vessa. Ja muutenkin sotkua.
Paljastui juttelussa viherfeministiksi. Ei kiinnostanut jatkaa suhdetta vaikka muuten vaikuttikin mukiinmenevältä.
Koiranpaskaa ja roskaa kaikkialla. Sisään päästyään nainen löi koiraa. Käännyin välittömästi pois, enkä onneksi tavannut enää koskaan. Eläinsuojeluilmoitusta en ehtinyt tehdä, kun kuulin jo seuraavalla viikolla että koira oli haettu pois.
Jos turn offina on kaikki muu paitsi se, miten itse kaiken tekisi ja sisustaisi, niin käsi käyttöön. En kutsuisi omaan kotiini tuollaista, joka haukkuisi jääkaappimagneettien takia ämmäksi. En tosin ehkä jättäisi vieraiden nähtäviksi pölykerroksia joihin sormi uppoaa, että miten nyt sitte.
No joo, miehet kyllä valittaa sisustustikkaista, mutta kun teitä ei muutenkaan sisustus kiinnosta, eli jos se jäisi teidän kannalle, niin asunnossa olisi susivillti ja ruokailutilassa korjattaisiin moottoreita, onko näin?
Oksu meinasi tulla kun vahingossa havaitsin ison läjän käytettyjä kuukautissuojia naisen sängyn alla. Hyi vi**u.
En usko. Harva jättää käytettyjä siteitä lojumaan.
Kissat ja kissankusen haju
Posliiniset koriste-esineet
Röyhelöverhot, tyynyt ja sängynpeitto
Ei kirjoja
Lukee Reginaa tms
Kylppärissä miljoona purkkia ja putelia
Tavaramäärä ja epäsiisteys
Täydellinen koti:
Siisti, vähän tavaroita esillä, esillä olevilla tavaroilla joku funktio, ei siis koriste-esineitä.
Kirjoja, hyviä sellaisia.
Huonekalut ja tekstiilit aidoista materiaaleista, puuta, nahkaa, pellavaa.
Kotieläimenä koira, kunnon, ei chicu.
Hyvä ruuan laittaja. Lapset ei haittaa. Elämä hallinnassa.
Miksi ne purkit ja putelit kylppärissä haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Makkarin/olohuoneen hyllyllä oleva, naisen itsensä täyttämä rotta, jonka pään sisään hän oli asentanut punaiset ledivalot niin, että rotan silmistä ja suusta kajasti punainen valo. Hän esitteli sitä siis ylpeydellä. :D Vaikka olen avoinmielinen ja taiteen ystävä, niin jäi siitä vähän creepy vaikutelma.
Minulla heräsi kiinnostus tähän naiseen :D vaikuttaa kiinnostavalta tyypiltä!
Vierailija kirjoitti:
Jo etuovella vastaan hulmuava isokokoinen koira.
Vaikka tämä on kaksi vuotta vanha kommentti, niin taytyy tulla onnittelemaan sinua luovasta kielenkäytöstä. Kuka ikinä oletkin. Itse tykkään isoista koirista, mutta tuo hulmuava kiteyttää upeasti sinun näkökulmasi ja synnyttää mielikuvan siitä koirasta.
Yllättävää miten monelle niin tavalliset korostiesineet ja kalusteiden ostopaikat ovat turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Ostin just kalliin rotukissan, sama rotu ollut vuosikaudet. Kissa on myös vakuutettu ja KOMEA! Ja hieno sukutaulu.
Jos joku mies arvostelisi minun elämää, ukko lähtisi ensin.
Minun koti (ei enää pankin), minun säännöt.
Ja siistiä pitää olla.
Että tämmönen kissallinen nainen.
Kuulostaa että pärjäilette ihan hyvin kahden kesken...
Lemmikit, syynä ihan vaan eläinallergia ja astma. Menin kerran naisen asunnolle tietämättä että hänellä oli kissa ja jonkun ajan päästä alkoi sen verran mennä henkeen että oli pakko lähteä paikalta.
Toisen naisen asunto oli melkein kirjaimellisesti ihan valkoinen, mitään värejä ei ollut muutaman mustan tyynyn ja kodinkoneen lisäksi. Sohvallekaan ei saanut istua ellen istunut viltin päällä. Se tapailu jäi lyhyeen muutaman muunkin seikan vuoksi, mutta se kämpän valkoisuus (tai pikemminkin kämpän persoonattomuus) jäi vahvasti mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku sanoa, mitä turn off on suomeksi?
Vähän niinkuin että fiilikset kääntyy positiivisesta negatiiviseksi.
Aha, eli kun sä oot kylässä naisen luona, sä ratsaat kylpyhuoneen kaapit?!
Vierailija kirjoitti:
Aha, eli kun sä oot kylässä naisen luona, sä ratsaat kylpyhuoneen kaapit?!
Aika moni näistä sankareista näyttää kyllä koluavan kyläpaikan kylpyhuoneen kaapit ja laatikot. Aika creepyä.
Sohvalle sammunut aviomies.